• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

همایش تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده» در زنجان برگزار شد / ضرورت حمایت خانواده های اسیران فرقه رجوی از اعضای گرفتار

  • کد خبر : 22688
  • 16 اکتبر 2019 - 11:11

همایش تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده» در مرکز انجمن نجات استان زنجان برگزار شد.

به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز زنجان در این همایش که روز سه شنبه ۱۶ مهرماه برگزار شد، خانم ثریا عبدالهی مسئول تشکل مادران انجمن نجات به اتفاق آقای بخشعلی علیزاده میهمانان ویژه تشکل مادران درهمایش انجمن نجات این استان بودند . در این جلسه تعدادی از مادران وسایراعضای خانواده های چشم انتظار و مسئولان دفتر انجمن استان حضور داشته و درطول این همایش شاهد سرازیر شدن اشکها و احساسات پاک مادرانه بودیم .

جلسه با توضیحات خانم عبدالهی مبنی بر ضرورت تشکیل تشکل مادران و تاثیر مثبت آن در فرایند آزادی اسیران در بند فرقه جهنمی رجوی آغاز شد. ازآنجای که خانم عبدالهی خودش نیز از مادران چشم انتظاری است که در فراق فرزندش متحمل خسران روحی و معنوی گردیده، لذا اظهارات ایشان در جلسه موجب بروز احساسات صمیمی و خالصانه دربین مادران و خانواده ها گردید و فضای آکنده ازصمیمیت کل سالن را فرا گرفت.

آقای بخشعلی علیزاده به عنوان سخنران دوم جلسه، با خلاصه ای از آخرین وضعیت اعضای گرفتار و شرایط داخلی فرقه و موضوع جدا شدگان درآلبانی ادامه داده وطی بیانات موثر به ضرورت حمایت خانواده ها از فرزندان و اعضای گرفتار فرقه تاکید نمود که تحت هیچ شرایطی مغلوب تبلیغات سوء عوامل فرقه تروریستی رجوی نشده و با روحیه بالا به اقدامات خود تا محقق شدن نجات و آزادی عزیزانشان ادامه بدهند. در میانه صحبت های تاثیر گذار آقای علیزاده بارها شاهد اشک ریختن مادرانی بودیم که مشتاق بودند تا هر چه بیشتر در جریان مسائل و مشکلات اعضای گرفتار در باند رجوی که شخص مریم قجر این وضعیت اسفناک را به بار آورده قرار بگیرند. در این همایش، مادران و سایر اعضای خانواده ها سئوالات و ابهامات خود را در خصوص تشکل مادران و سایر موضوعات مطرح کردند و خانم عبدالهی و آقای علیزاده و مسئولان دفتر انجمن استان به تک تک این سئوالات جواب دادند. هر چند همایش مادران استان صحنه های احساسی و عاطفی فراوانی داشت و لکن بدلیل ضیق وقت مجال طرح همه موارد در این بخش وجود ندارد و ان شاء الله در بخشهای دیگر بیشتر به اهمیت تشکل مادران انجمن نجات کل کشورخواهیم پرداخت .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22688