• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اساس فرقه رجوی بر فرصت طلبی بنا شده است / رابطه تحولات عراق و فرقه رجوی!

  • کد خبر : 22579
  • 09 اکتبر 2019 - 10:36

سلام خدمت دوستان عزیز و خوانندگان محترم سایت پر انرژی و مثبت فراق، در روزهای گذشته اختشاشاتی در کشور عراق وجود داشت و چند روزی ادامه داشت که در حال فروکش کردن است. اما نکته مهمی که ذهن هر بیننده و شنونده ای را می گیرد اینکه چطور می شود که فرقه رجوی در هر حرکتی خودش را نقش آفرین نشان می دهد و گویی  که در اعتراضات اخیر عراق، رجوی رهبری کننده تظاهراتهای ضد دولتی بوده است؟

زیرا در برخی فیلم ها از صحنه های تظاهرات ها نشان داده می شد که شعارهایی بر علیه جمهوری اسلامی داده می شد. البته برای من و هر کدام از کسانی که زمانی در سازمان عمرمان را تلف کردیم با این شیوه ها و حربه های سوخته فرقه رجوی آشنا هستیم و می دانیم که برخی شیوخ و عشایر ضد ایرانی در عراق هستند که با گرفتن مقداری پول و تسهیلات، اقداماتی بر علیه دولت مرکزی انجام می دهند که گویا کل مردم عراق انجام می دهند و کل مردم عراق بر علیه دولت مرکزی هستند. مثل همین فیلم هایی که در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و یا تلگرام  و برخی خبرگزاری ها مثل شبکه معلوم الحال «من و تو» و یا شبکه «بی بی سی فارسی» نشان داده شدند. یک همسویی شیطنت آمیز منطقه ای و بین المللی که می خواستند صحنه را وارونه جلوه دهند و اینگونه القاء نمایند که مردم عراق یک پارچه بر علیه دولت مرکزی بوده و خواهان بسته شدن سفارت ایران در عراق هستند. 

البته هدفم انکار اعتراضات مردمی در عراق نیست ، قطعا که مردم عراق به خاطر نارسائی ها و کمبودهایی که وجود دارد اعتراض می کنند و طلب رسیدگی به مشکلات را دارند ولی در این بین کسانی پیدا می شوند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، یعنی یک فرصت طلبی و موج سواری فرصت طلبانه و اپورتونیستی. برای کسانیکه با سازمان مجاهدین خلق و یا همان فرقه رجوی و یا به عبارتی همان منافقین کمی آشنایی و اطلاعاتی داشته باشند قطعا می دانند که اساس این فرقه بر فرصت طلبی بنا نهاده شده است. خودشان علنا در نشست های بزرگ و کوچک درون سازمانی و تشکیلاتی سازمان می گویند که در شکاف های زندگی می کنند و بین تضادهای موجود در منطقه و در صحنه جهانی رشد می کنند. بله میوه چینی و یا همان فرصت طلبی و نان به نرخ روز خوردن شیوه معمول و متداول و رایج رجوی ها می باشد.

مصادره کردن تحولات و ریختن آنها به جیب خود از شگرد های رایج فرقه رجوی است. دقیقا کاری که داعش امروزها انجام می دهد. اگر دقت کرده باشید هر جای جهان یک عملیات تروریستی انجام شود بلافاصله داعش آمده و آن را به خود نسبت می دهد و مسئولیت می پذیرد، بعضا هم آنقدر گندش در می آید که جمع و جور کردنش مشکل می شود مثل یک عملیات نظامی که در فلسطین اشغالی انجام شد، بلافاصله داعش اطلاعیه صادر کرد که نیروهای ما این عملیات را بر علیه اسرائیل انجام دادند.

طولی نکشید که یکی از جنبش های رهایی بخش فلسطینی به نام «حماس» مسئولیت حمله را بر عهده گرفت و داعش را محکوم به دروغگویی و جعل خبر محکوم کرد، که داعش دیگر خفه خون گرفته بود. در ماجرای اخیر عراق برای خیلی ها روشن است که آمریکائیها این اختشاشات را به راه انداختن تا مانع از به تصویب رساندن یک لایحه برای دولت عراق بشوند زیرا در آن لایحه آمده بود که نیروهای آمریکایی باید از عراق خارج شوند و بروند به جای دیگری بجز عراق.

بنابراین پر واضح بود که آمریکائیها بیکار نخواهند نشست و با تمام توان بر علیه این اقدام خواهند شورید. پول های کلانی خرج شد و تعدادی اجیر شدند و مردم معترض به شرایط را بسیج کرده  و به خیابانهای بغداد و برخی شهرها کشاندند. طبق معمول هم رجوی از این شرایط خواست که بهره برداری نماید . کما اینکه می بینید که به خاطر برخی مشکلاتی که مردم «لردکان » به خاطر آن معترض شده اند سریعا فرقه رجوی این جریان را می خواهد به نفع خود مصادره نماید و بگوید که مسبب این ناآرامی ها نیروهای داخل کشوری او موسوم به «کانون های شورشی » است ! واقعا اگر کسی از اصل ماجرا خبرنداشته باشد حتما فکر می کند که اینها درست می گویند و این اعتراضات و نا آرامی ها کار سازمان مجاهدین است ، اما باید گفت که ذهی خیال باطل، نه در عراق و نه در ایران فرقه رجوی نخواهد توانست که رهبری یک نا آرامی را بر عهده بگیرد زیرا همه ( هم مردم ایران و هم مردم عراق ) چهره منافقانه آنها را شناخته اند و می دانند که آنها از چنین توان و پتانسیلی برخوردار نیستند و هر چه در این رابطه که گفته می شود جز مشتی مزخرف گویی و خالی بندی چیز دیگری نیست.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22579