• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

رسانۀ آمریکایی «اُپن سیکرت» افشا کرد: فرقه رجوی ۱ میلیون دلار به شرکت لابی‌گر «روزمونت» پرداخت کرده است

  • کد خبر : 22545
  • 07 اکتبر 2019 - 9:59

رسانۀ آمریکایی اُپن سیکرت (مرکز سیاست پاسخگو) که به طور تخصصی به مسئله ورود پول‌های با منشاء مشکوک به امور سیاسی در آمریکا می‌پردازد، طی گزارشی از پرداخت مبلغ ۱٫۴ میلیون دلار به شرکت لابی‌گر «روزمونت» از سال ۲۰۱۳ تا کنون توسط تروریست‌های فرقه رجوی برای تأثیرگذاری بر سیاست‌های خارجی و دفاعی آمریکا خبر داده است.

 به گزارش  فراق به نقل از پایگاه خبری‌تحلیلی‌هابیلیان، این گزارش که به طور خاص اقدام اخیر «مایکل موکازی» در ثبت نام رسمی‌در فرم مربوطۀ وزارت دادگستری آمریکا به عنوان لابی‌گر فرقه تروریستی رجوی را بررسی می‌کند، به سایر فعالیت‌های تبلیغی این فرقه نیز اشاره کرده و اسامی‌دیگر سیاستمداران آمریکایی حامی‌تروریست‌های منافقین مانند رودی جولیانی، جان بولتون و رابرت توریسلی را نیز مطرح می‌کند.

در ادامه این گزارش اسنادی دربارۀ مراودات مالی فرقه تروریستی رجوی با یک شرکت لابی‌گر در آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد فرقه رجوی بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ در مجموع ۱٫۴ میلیون دلار برای تاثیرگذاری بر سیاست‌های دولت و کنگره آمریکا به شرکت روزمونت پول پرداخت کرده است. لازم به ذکر است این اسناد از طریق اداره اسناد عمومی‌وابسته به سنای آمریکا به دست آمده است. در همین زمینه گفتنی است بارها اسناد پرداخت مبالغ هنگفت توسط فرقه تروریستی رجوی به سیاستمداران مختلف آمریکایی در رسانه‌های این کشور منتشر شده و اقدامات این فرقه تروریستی برای اثرگذاری بر سیاستمداران آمریکایی مورد انتقاد رسانه‌ها و چهره‌های سیاسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22545