• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

دیدار خانواده چشم انتظار «موسی دامرودی» با یکی از جدا شده های فرقه رجوی

  • کد خبر : 22469
  • 28 سپتامبر 2019 - 9:54

خانواده ها مشتاق دیدار با جدا شده های فرقه رجوی هستند. هرچند زمان زیادی از بازگشت او به ایران گذشته باشد. خانواده ها احساس می کنند هر جدا شده از فرقه رجوی بویی از عزیزشان دارد به همین خاطر است که با تمام وجود ازفرد رهایی یافته از فرقه رجوی استقبال می کنند.

خانواده موسی دامرودی با اینکه روزانه به صورت صوتی و تصویری با موسی در آلبانی در ارتباطند ولی در انتظار محمد تورنگ، یکی از جدا شده های فرقه رجوی  روزهاست که بی تابی می کنند. بالاخره محمد به سبزوار می رسد و انتظار خانواده موسی به پایان می رسد. خواهران و برادران و دیگر اعضای خانواده موسی از محمد استقبال می کنند. بعد از خیر مقدم گرم و صمیمانه و پذیرایی از محمد ، خانواده موسی مشتاق شنیدن صحبت های او هستند. محمد در حالی که پذیرایی می شود از داستان نحوه اسارت و آشنایی خودش با سازمان می گوید.
او عمق همدستی و وابستگی فرقه رجوی را به رژیم صدام معدوم با یک خاطره از روزهای اولی که به فرقه پیوسته بود این طوری بیان می کند : یک روز جواب سئوال یک مسئول سازمان در رابطه با صدام را با توجه به آزار و اذیت و شکنجه هایی که در زندان ها و اردوگاه های صدام شده بودم، به این صورت دادم : ظالم ترین و بدترین در دنیا رژیم صدام است . بلافاصله مرا از بقیه جدا کردند و به مدت ۴۰ روز زندانی کردند بعد هم از من تعهد گرفتند درباره صدام و رژیمش یک کلمه در تشکیلات نمی گویی!  همین جا بود که فهمیدم فرقه چقدر وابسته به رژیم صدام است.
خانواده موسی از محمد می خواهند از دوستی اش با موسی بگوید، محمد تورنگ می گوید تقریباً زندگی برای همه اعضای پایین سازمان مشابه یکدیگر می باشد سال هایی آغشته به درد و رنجی که رجوی بر همه تحمیل کرده و اسمش را مبارزه گذاشته است.
در پایان محمد اظهار امیدواری می کند که موسی به وطنش ایران بازگردد و شما را از نگرانی و چشم انتظاری بیرون بیاورد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22469

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی