• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

درخواست یکی از آسیب دیدگان خشونت فرقه رجوی از فراق، برای انتشار یک پیام + فیلم

  • کد خبر : 22459
  • 26 سپتامبر 2019 - 9:50

یکی از آسیب دیدگان خشونت های فرقه رجوی با ارسال پیامی به فراق، از رفتارهای کثیف فرقه گفت.

به گزارش فراق، حمید قنبری آرا که زمانی ناخواسته در فرقه رجوی اسیر بوده و هم اکنون ساکن آلمان است، نوشت:«من حمید قنبری آرا فرزندعبدالعلی قنبری آرا و پری محمدی هستم که در حال حاضر در آلمان زندگی می کنم.

والدینم مرا در حالی که نوجوان کم سن و سالی بودم به عراق و پادگان اشرف بردند و به سازمان مجاهدین پیوستند. پدرم عبدالعلی قنبری آرا (ناظمی) چند سال قبل در آلبانی به علت سرطان درگذشت و مادرم (پری محمدی) همچنان در اشرف ۳، تیرانا زندگی می کند.

خودم ۱۶سال درعراق با مجاهدین بودم ولی چهار سال قبل از فرقه جدا شدم و از آلبانی بیرون آمده و در آلمان ازدواج کردم. در این مدت تحصیلاتم را کامل کردم و در شرکتی معتبر مشغول به کار شدم. من به تازگی صاحب یک نوزاد شده ام و قصد داشتم تا تصویر فرزندم را به مادرم در آلبانی نشان بدهم و با او صحبت کنم اما مسئول فرقه در اینجا یعنی «علی ملک» حتی اجازه یک مکالمه تصویری را به بنده نداده و مادرم را از حق دیدن نوه اش محروم کرده است.

متاسفانه پیگیری های من از کانال های مختلف به هیچ نتیجه ای نرسیده و حتی به من توهین نیز کرده اند حالا از شما کمک می خواهم تا درخواستم را به گوش همه برسانید تا دیگران بفهمند این مدعیان آزادی خلق و فدائیان ملت چه افراد رذل و پست فطرتی هستند.

من برای شما جزئیات این برخورد ناشایست فرقه رجوی را به صورت تصویری ضبط کرده ام که در آن مطالب دیگری هم گفته ام ضمن اینکه بعضی دیگر از جداشده های فرقه هم مثل شریف شاسوندی یا علیرضا میرباقری که مادرش در فرانسه کادر است به این قبیل مشکلات دچار هستند.

 لطفا با انتشار این فیلم و پیام،  به من در رساندن حرفم به گوش همگان کمک نمائید.»

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22459

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم