• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

عاقبتی به جز نابودی در انتظار فرقه رجوی نیست

  • کد خبر : 22443
  • 25 سپتامبر 2019 - 11:50

این روزها ممکن است سخنان و اظهارات ضد و نقیضی از برخی سیاسیون آمریکایی بشنوید دال بر اینکه آمریکا  قصد تغییر حکومت ایران را دارد یا ندارد.

مثلا رودی جولیانی را که حتما می شناسید، شهردار سابق نیویورک  در زمان حمله به برجهای دو قلو و یکی از وکلای کنونی پرزیدنت ترامپ، وقت و بی وقت میگوید که آمریکا بدنبال تغییر حکومت ایران است و آلترناتیو و جایگزین حکومت فعلی ایران سازمان مجاهدین خلق خواهد بود!

یا جان بولتون که سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید را داشت و به خاطر خیره سری ها و گوش دادن به مزخرفات رجوی سمت خودش را از دست داد و الان در حال غاز چراندن می باشند.

در دیدگاه فرقه رجوی با سر کار آمدن بولتون نقطه پایانی بر آرزوهای بر باد رفته بود و رجوی شمارش معکوس سرنگونی جمهوری اسلامی را استارت زده بود ( خنده حضار ) !

از سویی دیگر می بینیم که وزارت خارجه آمریکا در دوره های مختلف می آید و  تاکید می کند که آمریکا بدنبال تغییر حکومت در ایران نیست حتما که در همین اواخر سخنان ترامپ و پمپئو و وزارت دفاع آمریکا را شنیده بودید که تصریح می کردند که به دنبال تغییر نیستند.

قطعا که سر حرفهای این اشخاص با جولیانی و بولتون و سایر ژنرالهای بازنشسته ای است که  وقت و بی وقت می آیند و دلخوشی به فرقه رجوی و هواداران ساده ی آنها می دهند و تلویحا به آنها می گویند که حرف بی خود نزنید و پایتان را از گلیمتان فراتر نگذارید.

یعنی بولتون و جولیانی و سایر سیاسیون و حضرات آیا شما نمی فهمید که نباید حرف بی خود بزنید و در سیاستهای ایالات متحده آمریکا دخالت نکنید؟  به نظرم اتفاقا این حضرات خیلی خوب می دانند و می فهمند که آنها در جایگاهی نیستند که برای دولت آمریکا تصمیم بگیرند و از آن طرف بخواهند حکومتی را سرنگون و برای آن جایگزین مشخص کنند.

پس موضوع چیست و این تناقض گویی آقای جولیانی و جان بولتون و سایرین که وقت و بی وقت می آیند و افاضاتی می فرمایند ناشی از چه می باشد؟

پاسخ خیلی راحت است، گاز موجود در دلارهای آمریکایی هر کسی را از خود بی خود می کند تا حرفهای مورد علاقه و پسند و مورد نظر فرقه رجوی را بزنند.

اگر فرقه رجوی راست می گوید و توانسته است که سیاست های ایالت متحده آمریکا را با سیاستهای خود را منطبق و همسو نماید یک مقام وزارت خارجه در راس کار را بیاورد تا حرف مشخص بزند. مثلا سخنگوی وزارت خارجه و یا سخنگوی کاخ سفید بیاید و سیاست ایالات متحده در قبال ایران را صریحا بیان نمایند ! هرگز در طول این چهل سال و اندی هیچ دولتی نیامده و بر علیه جمهوری اسلامی مواضع خصمانه از جنس تغییر بگیرد.

بگو مگوها بوده است ، زیاد هم بوده و کماکان ادامه دارد ، این چیز عجیبی نیست و بین تمام دولت های جهان بوده و گاها شدت این بگو مگو ها آنقدر زیاد می شود که گویی عنقریب است که جنگی رخ بدهد.

اما دوستان اصل داستان چیست ؟ اصل داستان این است که فرقه رجوی در بن بست های لاعلاج خود گرفتار است و در باتلاق آلبانی و بریدگی اعضای خود گرفتار است و هر روز با معضلات تشکیلاتی متعدد مواجه است که ارکان تشکیلات رجوی را می لرزاند، بنابراین رجوی و اعوان و انصارش نیاز به این قدرت نمایی های کاذب دارند، موضوعی که فکر می کنند دردی از دردهای لاعلاج آنها حل خواهد شد.

خطاب به سردمداران فرقه رجوی و باند تبهکارشان عرض کنم که شما هرگز از « گندم ری » نخواهید خورد چون یک قلم در حق نیروهای قبلی و فعلی خودتان ظلم کرده اید و به این ظلم ادامه می دهید.

شما از آزادی های نیروهایتان ممانعت بعمل می آورید و مانع دیدار خانواده ها با فرزندانشان می شوید. هر لحظه در حال ارتکاب جرم هستید ، هر لحظه مجرمانه برخورد می کنید، هر لحظه به رو سیاهی خودتان می افزائید ، هر لحظه مطرود تر از هر زمان دیگر در میان مردم ایران می شوید ، بنابر این انتظار نداشته باشید که در میان مردم ایران جایی داشته باشید! شما تلاش می کنید به هر خس و خاشاکی چنگ بزنید تا که از باتلاق های اطرافتان نجات پیدا کنید ولی متاسفم برایتان که چنین نخواهد شد و با هر عملی که انجام می دهید بیشتر از قبل در باتلاق های اطرافتان گرفتار شده ودر آنها بیشتر فرو می روید و شما عاقبتی بجز نابودی  نداشته و ندارید.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام/ انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22443