• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

عرض ارادتی دیگر از سوی فرقه رجوی برای رژیم آل ارّه

  • کد خبر : 22426
  • 22 سپتامبر 2019 - 13:46

همزمان و با اعمال فشار رسانه های نزدیک به سعودی و غرب در متهم نمودن ایران به دخالت در حمله به آرامکو، فرقه رجوی نیز فضا را مستعد یافته و با رژیم آل ارّه اعمال همبستگی نمود.
به گزارش فراق، نزدیک به یک دهه از خروج فرقه رجوی از عراق می گذرد، امری که مصداق ضربه آخر بر پیکر نیمه جان این فرقه تروریستی قلمداد می شد. از زمان خروج اعضای این فرقه، کمتر کشوری حاضر به پذیرش اعضای این گروه بود تا آن که با رایزنی و وساطت آمریکایی ها و سعودی، پیرمردها و پیرزن های فرقه در آلبانی مستقر شدند.
ناتوانی مالی و فقدان نفوذ و جایگاه پیشین موجب شد تا فرقه بیش از هر زمان به سوی سعودی ها متمایل شوند. حضور ترکی فیصل رئیس پیشین سازمان امنیت سعودی در مراسم این گروه در پاریس گواهی از روابط تنگاتنگ طرفین قلمداد می شود.
حال و با وقوع حملات انصارالله به آرامکو، فرقه یاد شده مجددا به تکاپو افتاده تا با عرض ارادت به سعودی ها، تهران را متهم اصلی این حادثه بنامد.
شورای ملی مقاومت منافقین با صدور بیانیه‌ای در این زمینه حمله همزمان با موشک و پهپاد به تأسیسات نفتی عربستان سعودی را محکوم کرد و مدعی شده است که این حملات توسط ایران سازماندهی شده است.
منافقین در این بیانیه همچنین خواستار آن شد که قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت ملل متحد در باره پروژه تسلیحات اتمی جمهوری اسلامی و ممنوعیت غنی‌سازی باید دوباره به کار بیفتد.
اتهامات بی اساس منافقین در حالی صورت پذیرفته که گروه انصارالله از همان ابتدا مسئولیت حمله به مراکز سعودی را بر عهده گرفته است.
کشور ایران امروز آنقدر قدرتمند و معتبر شده که دشمنان هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد را به دروغ هم که شده، به این کشور نسبت دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22426

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی