• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

بخشعلی علیزاده، عضو جدا شده از فرقه رجوی: مزدوران کثیف فرقه رجوی یک صفحه جعلی به نام بنده ایجاد کردند

  • کد خبر : 22419
  • 21 سپتامبر 2019 - 13:13

عضو فعال جدا شده از فرقه رجوی گفت: مزدوران فرقه به شکلی سخیفانه یک صفحه جعلی نام بنده در توئیتر ایجاد کرده و شروع به تخریب نموده اند.
بخشعلی علیزاده، ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری-تحلیلی فراق، با اشاره به انتشار یک کلیپ از وی در تلویزیون فرقه اظهار داشت: در یکی از برنامه های مزخرف فرقه، مطلب و کلیپ مضحکی از زبان بنده تهیه شده تا به خورد نیروهای وا رفته در داخل اشرف ۳ داده شود.
وی در تشریح جزئیات این کلیپ و برنامه گفت: فرقه با نشان دادن یک تصویر مات و غیر خوانا با نام بنده در تویئتر مدعی شده که من نوشته ام، کانون های شورشی فرقه در ایران در همه جا گسترش پیدا کرده اند که ساخت این صفحه مضحک فقط از دست نادان هایی چون مزدوران کثیف فرقه رجوی بر می آید.
وی ادامه داد: ساکنان «اشرف۳ » مرا به خوبی می شناسند و به جهت فعالیت در کارهای هنری و تبلیغاتی احترام زیادی برایم قائل بودند و درست به همین علت عناصر فرصت طلب رجوی می خواهند دروغ هایشان را از زبان من و امثال من که در فرقه برای همه شناخته شده بودیم تحویل دهند.
علیزاده افزود: سران فرقه رجوی با این کار می خواهند با یک تیر دو نشان بزنند؛ یکی اینکه بگویند بخشعلی مزدور حکومت ایران است و دیگر اینکه با توجه به شناخته شدن من توسط افراد فرقه بگویند خبر کانون های شورشی واقعیت دارد و مو لای درزش نمی رود.
وی با اشاره به اینکه کانون های شورشی یا مقبولیت فرقه در داخل ایران خیالی بیش نیست، تصریح کرد: اگر از من بپرسید چرا از سازمان جدا شدی، در یک کلام می گویم به علت دروغ گفتن های فرقه و اینکه این سیاست کثیف هر روز بیشتر از گذشته در حال گسترش بود.
عضو جداشده از فرقه رجوی همچنین با اشاره به وجود دشمنانی از احمق ها در مقابل مردم ایران افزود: این جفنگ گویی ها فقط در مکاره بازار فرقه مشتری دارد و این همه بلاهت رجوی و یاران وی در عصر رسانه های امروزی امری تعجب آور و در عین حال خنده دار است.
بخشعلی علیزاده در پایان خطاب به مریم رجوی خاطر نشان کرد: هر چقدر بیشتر تلاش کنید از منجلاب آمریکا صیدی به دست آورید به جایی نخواهید رسید، قبلا هم خدمت شما و سایر همراهان فرقه عرض کرده بودم که از گندم ری نخواهید خورد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22419