• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

به بهانه دیدار رئیس جمهور آلبانی از اردوگاه فرقه رجوی در آلبانی: هزینه های سرمستی «ایلیر متا» از آهنگ «مرجنگه»

  • کد خبر : 22383
  • 17 سپتامبر 2019 - 11:14

با سلام خدمت مخاطبان سایت پر بیننده فراق، در روزهای گذشته ما با خبر شدیم که فرقه رجوی به سرکردگی مریم رجوی ترتیب یک ملاقات با رئیس جمهور آلبانی را در محل موسوم به اشرف ۳ در پایگاه مانز داده است.

با یک سر وصدایی این بازدید را به عموم گزارش کردند که گویا ترامپ از آنجا دیدار کرده است. تیتر خبر سایت وارفته فرقه رجوی بدین مضمون اطلاع رسانی کرده است که : « ظهر روز جمعه ۲۲شهریور ۱۳۹۸(۱۳سپتامبر ۲۰۱۹)  ایلیر متا  رئیس‌جمهور آلبانی از اشرف۳ محل اقامت اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران  در این کشور بازدید کرد. »

بله،  طبعا آقای «ایلیر متا» رئیس جمهور آلبانی می دانسته که کجا می رود و با چه کسی و یا چه کسانی می خواهد دیدار کند. بهتر بود که خودش با زبان خودش می گفت که به قول معروف علت این فیل هوا کردنش چه بود ؟ اما آنچه که ما می فهمیم این است که در این گونه موارد دو تا عامل وجود دارد که یک مقام کشوری و لشکری به دیدار رهبر یک گروهی برود که پیشینیه تروریستی دارد . این خیلی برای آقای «ایلیر متا» هزینه خواهد داشت . حالا عواملی که ممکن است باعث شود که ایشان به دیدار مریم رجوی در مقر خودش رفته باشد این است که یا از طریق سفیر آمریکا در آلبانی مورد فشار بوده که اقدام به این کار کرده است و یا پول کلانی سازمان به وی پیشنهاد داده بود که نتوانسته بر این فتنه غلبه کند یا هم که هر دو یعنی هم فرمان سفیر و هم پول خوب بعنوان هدیه ناقابل از طرف مریم رجوی.

بسیار خوب ، حالا بپردازیم به اینکه هر کدام از عوامل فوق می توانسته عامل اصلی این دیدار باشد ، سوال اصلی این است که آیا این صرفا یک دیدار دوستانه بو تشریفاتی بود یا که نه ، علت های دیگری هم می توانسته که دست به دست هم بدهد و جناب «ایلیر متا» را به اردوگاه آشویتس رجوی در آلبانی بکشاند.

به نظرم رجوی اولین هدفی که داشت می خواست محل خودش را تثبیت کند و ماندگاری خودش در آلبانی را رقم بزند تا که یک تناقض بزرگ در ذهن نیروها را پاسخ بدهد که بعد از آلبانی جای دیگری نیست و باید همین جا ماند . هدف دوم اینکه دوم اینکه رجوی می خواست به نیروهایش بگوید که دولت آلبانی را به همراه دارد و هر حرکتی بر علیه سازمان سرکوب خواهد شد. هدف سوم اینکه وانمود کند که مردم آلبانی همچنان خواهان ماندن سازمان در کشور آلبانی هستند . چهارم و مهم اینکه بگوید که حمایت سیاسی و دولتی دارد ، زیرا تا آنجا که بیاد دارم تا کنون هیچ مقام ارشد دولتی که سر کار باشد  از سازمان دیدار نداشته است . 

حالا به قسمتی از سخنان مریم رجوی پسند جناب پرزیدنت آلبانی، آقای «ایلیر متا» که به دنبال سرمستی از آهنگ حماسی «مرجنگه» پخش شد،  توجه نمائید:

«این امر همچنین بیانگر وجود یک جنبش گسترده در داخل ایران است. من بسیار تحت تأثیر طرح ده ماده‌یی خانم مریم رجوی قرار گرفتم زیرا بر آزادی‌های بنیادین مبتنی است و بهروزی و دموکراسی برای مردم ایران را تضمین می‌کند. همه ما در آلبانی در حمایتمان از تلاش‌ها و عزم و اراده شما متحد هستیم.»

خب یک بار حرف های ایشان را نگاه مجدد بیندازیم ، «وجود یک جنبش گسترده در داخل ایران » ! خب آقای پرزیدنت متا از خودش نمی پرسد که اگر واقعا مردم ایران حکومت جمهوری اسلامی را نمی خوانستند که خیلی وقت پیش جمهوری اسلامی تمام شده بود.  خب همین یکی را از خودش عبور می داد کار خیلی راحت تر بود زیرا یکی از کلک هایی که این فرقه به اغلب سیاستمداران می زند این است که مردم ایران سازمان را می خواهند و این حکومت است که مانع رسیدن مردم به سازمان مطبوعشان شده اند ! واقعا این را کجای دلمان باید بذاریم ؟

فرقه رجوی از دیدار ساده اعضای خود با خانواده هایشان ممانعت به عمل می آورد پس چگونه است که دم از دمکراسی و رهبری جنبش می زند. آیا جناب پرزیدنت  متا با انبوه اعتراضات و نامه نگاریها و شکایت هایی که روی میز خودش یا روی میز آقای نخست وزیر «ادی راما» وجود دارد را ندیده است یا که نادیده گرفته است ؟

پاسخ مادران و پدران پیر و حسرت بدل را چگونه می دهد ؟

آیا بی وجدانی و بی شخصیتی سیاسی همه جا را فرا گرفته است یا که وجدان های بیداری هم هنوز هستند که بگویند حق با کیست؟

به امید اینکه وجدان های بشری تکان بخورند و مسائل حقوق بشری را به پول و معاملات سنگین و کثیفی که در شرف وقوع است را ترجیح ندهند!

سخن آخر که دوستان باور کنید که وضع برای فرقه رجوی آنقدر وخیم است که با این بده بستان ها و ولخرجی های هنگفت و پا در میانی های آمریکا و برخی در اتحادیه اروپا کاری از کار پیش نخواهند برد و دردی از دردهای بی درمان رجوی و باند تبهکارش درمان نخواهد شد . باید درب اردوگاه آدم کشی و جنایت را باز کرد و فرزندان ایران زمین را نجات داد. و آن روز روزی است که آقای «ایلیر متا» در پیشگاه مردم ایران خیلی شرمنده خواهد بود .

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22383

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی