• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

همایش «مادران قربانی» در استان گلستان برگزار شد / درخواست از دولت آلبانی در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از فرقه رجوی

  • کد خبر : 22324
  • 12 سپتامبر 2019 - 10:07

مادران این فرشتگان زمینی هزاران بار هم تقدیر شوند باز هم کم است و شکوه و بزرگواری آنها و مبارزه ستودنی آنها در برابر خیانت سازمان ضد خانواده مجاهدین که بیش از چهارده فرزندان آنها را ربودند ستودنی می باشد و به همین خاطر انجمن نجات استان گلستان با دعوت از تشکل مادران قربانی و همچنین مادران دردمند از فرقه رجوی از آنها تقدیر و تشکر نمود .

تشکل مادران قربانی بر گرفته از مبارزات مادران عناصر فرقه رجوی که سالیان متمادی در برابر خیانتهای سران فرقه رجوی ایستادگی نمودند و اجازه ندادند حتی برای لحظه ایی ذهن آنها نسبت به جنایتهای سرکرده ملعون سازمان ضد انسانی مجاهدین به لرزه در آید ، برای حمایت این مادران تشکیل شد که مسئولیت آن بر عهده مادری فداکار و دلسوخته به نام خانم ثریا عبدالهی بود که تلاشهای شبانه روزی او در برابر قلعه الموتی اشرف و لیبرتی هنوز در ذهنها ماندگار است.

 مادری که تمامی سختیهای چهارساله تحصن اشرف را به دوش کشید تا توانست اخراج سازمان ضد انسانس مجاهدن بعد از چهل سال حضور بیشرمانه در خاک عراق را رقم بزند و حال این شیرزن با تشکیل تشکل مادران قربانی در صدد انقلابی دیگر در برابر سازمان ضد انسانی مجاهدین می باشد و امروز مهمان مادران قربانی استان گلستان می باشد که با استقبال گرم خانواده ها مواجه شد .

همایش مادران قربانی به منظور دلجویی از مادران عناصری که هنوز نتوانسته اند ذهن خود را از فریبهای دروغین سران فرقه رجوی نجات دهند برگزار شد و در آن خانواده های متعددی شرکت داشتند. همایش با تلاوت آیات کلام الله شروع شد و با سخنرانی خانم عبدالهی که اهداف این تشکل را برای حضار قرائت نمودند آغاز گردید و با صحبتهای مادر دلسوخته در مورد سالهایی که در برابر قلعه الموتی اشرف برای رهایی فرزندان این مرز و بوم از چنگال رجوی شیطان صفت انجام داده و نیز افشاگری در موردگستاخی ها و بیشرمیهای سران فرقه رجوی در برابر خانواده های حاظر که بخاطر ملاقات با فرزندانشان رهسپار عراق شده بودند ادامه پیدا نمود .

وی در مورد مادرانی سخن گفت که شبانه روز در برابر خیانتهای سران فرقه رجوی در کشورخودمان و سپس در عراق در برابر پادگان اشرف مبارزه نمودند و سختیهای آن را به خاطر نجات عزیزانشان از چنگال رجویسم به جان خریدند و چه بسا مادرانی که در این راه از دنیا رفتند و نتوانستند فرزندانشان را به آغوش بکشند و چه بسیار مادرانی که هم اکنون در بستر بیماری چشم انتظار فرزندانشان که در سازمان ضد انسانی مجاهدین گرفتار میباشند هستند .

در ادامه همایش مادران قربانی آقای علیزاده که چندی پیش توانسته بود خود را از حصار ذهنی سران فرقه رجوی در آلبانی نجات دهد به سخنرانی پرداخت و از خیانتهای سران سازمان ضد انسانی مجاهدین پرده برداشت و جنایتهای آنها در حق فرزندان خانواده ها را برای حضار برملا ساخت و گفت که در طی بیش از سه دهه سران فرقه رجوی تمام تلاش خودشان برای دور نگه داشتن عناصرفرتوتشان از جامعه را بکار بسته اند تا بتوانند با زندانی نمودن ذهن آنها هر چه بیشتر به آمال پوشالی خودشان نزدیکتر شوند که حمایتهای برخی کشورهای حامی تروریست نیز در این راه آنها را گستاخ تر نموده است .

آقای علیزاده در ابتدا چگونگی گرفتار شدن خودش به فرقه رجوی را توضیح داد که این درد بیشتر عناصر آن فرقه منسوخ شده می باشد که متاسفانه سران فرقه رجوی نهایت بیشرمی خودشان را در آن بکار بسته اند. آقای علیزاده نیز از جمله نفراتی بود که اسیر نیروهای بعثی شده و سپس با فریبهای سران فرقه رجویسم به آنها نااگاهانه ملحق شده بود و بیش از سی سال از عمر خود را برای هیچ و پوچ از دست داده بود. او حتی در بین صحبتهایش احساس شرم می نمود که مادر بزرگوارش را بخاطر ناراحتی های بجا مانده از پیوستنش به فرقه رجوی از دست داده بود و مادر وی نیز از جمله مادرانی بوده که چشم انتظار از دنیا رفته بود .

همایش مادران قربانی در استان گلستان که با حمایت کامل خانواده های داغدیده از سازمان ضد خانواده مجاهدین برگزار شد یکی از معدود همایش هایی می باشد که توانست هدف خود که همانا مبارزه با خیانتهای سرکرده فرقه رجوی می باشد را به تمام خانواده ها و مردمان آزاده برساند و از آنها بخواهد که در این مسیر آنها را یاری نمایند تا انشالله به زودی شاهد متلاشی شدن فرقه رجوی و رهایی فرزندان آنها باشیم .

در پایان همایش که به مدت سه ساعت بطول انجامید بیانیه ایی نیز توسط یکی از خانواده های آسیب دیده از فرقه رجوی قرائت شد که شامل ۵ بند بود که به عنوان های زیر می باشد :

۱ – دیدار خانواده ها و بخصوص مادران با فرزندانشان که گرفتار فرقه رجوی در آلبانی می باشند .

۲ -حمایت از افراد رها یافته از فرقه رجوی و بازگشت آنها به کشورمان .

۳ -درخواست از دولت آلبانی در خصوص همکاری و حمایت از خانواده های آسیب دیده از فرقه رجوی

۴ -درخواست حمایت از کمسیاریای عالی پناهندگی و سازمان ملل و صلیب سرخ جهانی جهت حمایت از خانواده ها و مادران قربانی

۵ -درخواست از وزارت امور خارجه کشورمان جهت پیگیری و حمایت از خانواده های آسیب دیده از فرقه رجوی

در پایان همایش تمامی مادران و خانواده ها که در این جلسه حضور داشتند بیانیه این بیانیه را امضا نموده و حمایت کامل خود از این تشکل را اعلام نمودند .

انتهای پیام / انجمن نجات استان گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22324