• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مجاهدین اعضای جداشده در آلبانی را با حربه تهدید و تطمیع به ذلت دعوت می کنند

  • کد خبر : 2198
  • 30 آوریل 2015 - 5:44

مجاهدین اعضای جداشده در آلبانی را

با حربه تهدید و تطمیع به ذلت دعوت می کنند

هئیت تحریریه سایت نجات یافتگان در آلبانی

گزارش‌ها دریافت شده توسط سایت نجات یافتگان در لیبرتی حاکیست که فرستادگان مریم رجوی از فرانسه به آلبانی خط موازی تهدید و تطمیع را برای به سکوت واداشتن اعضای جداشده و همچنین سایر ناراضیان دنبال می‌کند . در همین ارتباط افشین ابراهیمی چند روز قبل به جمعی از اعضای جداشده پیغام می‌دهد که کار مهمی دارد و آن‌ها را به محل کارش فرا می‌خواند . لازم به یاداوری است که افشین ابراهیمی که یکی از سرچماقداران میدانی مجاهدین در آلبانی هست. او به اعضای جداشده می‌گوید:

دیدید که دولت امریکا تعدادی از شما را که نزدیک به ۱۲ نفر بودید، را نپذیرفت و حتی هیچکدام از آنهاییکه با ما همکاری نمیکردند را دولت آمریکا قبول نکرده است و همه قبول شدگان از بچه‌های میلیشیا و آن‌هایی هستند که سازمان معرفی کرده بوده است.

افشین ابراهیمی در ادامه اعضای جداشده را تهدید می‌کند و خطاب به آن‌ها می‌گوید که:

« حواستان باشد اگر با سازمان همکاری نکنید استاتوی شما چه در اینجا و چه در کشورهای دیگر به مخاطره می‌افتد»

افشین ابراهیمی چماقدار توضیح نمی داد که چرا و چگونه استاتوی اعضای جداشده به مخاطره می‌افتد، مگر غیر از خود سازمان و مسئولین گماشته سازمان در ارتباط با کمیساریا و بقیه ارگان های آلبانی هستند.

افشین ابراهیمی در پایان تأکید کرده است که ما کسانی را از آلبانی به آمریکا و یا کشورهای دیگر می فرستیم که با سازمان همکاری کافی را داشته باشند و گفته است که آمریکا تا حالا ۱۸ نفر را قبول کرده است . ۱۵ نفر تا به حال رفته اند و اسامی سه نفر دیگر را به ترتیب زیر اعلام کرده است.

محسن کهوند

فردین ملکی

مجید کفاش ـ ام قدیم

لازم به یادآوری است که سه نفر یادشده از افراد مورد اعتماد فرقه رجوی می باشند.

لینک به منبع: ایران آزادی – نجات یافتگان در آلبانی 

sarkoobgaran

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2198