• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

این بار رسانه صهیونیستی «هاآرتص» اعتراف کرد: رجوی با پول عربستان مقامات آمریکا را می‌خرد

  • کد خبر : 21847
  • 15 آگوست 2019 - 11:49

«با وجود تقلای منافقین برای معرفی خود به عنوان سخنگویان مردم ایران، رسانه های جهان با شک و تردید به نیات این گروه می نگرند.»

با وجود تقلای منافقین برای معرفی خود به عنوان سخنگویان مردم ایران، رسانه های جهان با شک و تردید به نیات این گروه می نگرند. 

به گزارش فراق، حتی اسرائیلی ها هم با وجود دشمنی با ایران، به سازمان منافقین نگاه مثبتی ندارند و آنها را دغل باز و فریبکار خطاب می کنند . در همین ارتباط نشریه صهیونیستی هاآرتص در یادداشتی نوشته: «با شدت گرفتن تنش بین آمریکا و ایران، بسیاری از افراد نزدیک به ترامپ خواستار تغییر سریع حکومت ایران و جایگزین ساختن آن با سازمان مجاهدین خلق ایران( منافقین) هستند. این سازمان سابقه ای طولانی در زمینه فعالیت های تروریستی دارد.»

جوآن استاکر در مصاحبه با هاآرتص گفت:« گروه هایی همچون «سازمان جوامع ایرانی آمریکا» نقش مهمی در حمایت مقامات هر دو حزب دمکرات و جمهوری خواه از مجاهدین بر عهده دارند. به گفته استاکر که اطلاعات خود را از منابع مختلف از جمله پرونده های قضایی به دست می آورد، پولی که مجاهدین برای خریدن مقامات آمریکایی هزینه می کند توسط عربستان سعودی تامین می شود.»

هاآرتص افزود:«تحقیق صورت گرفته از سوی رسانه اینترنتی «اینترسپت»  در ماه ژوئن نشان می دهد که حشمت علوی، فعال ایرانی ضد رژیم این کشور که برای نشریاتی چون هیل، فوربس و چند نشریه دیگر مقاله می نوشت، موجودی خیالی و ساخته و پراخته مجاهدین است. به گفته آبراهامیان، عملیات پیچیده سایبری مجاهدین و حضور این سازمان دررسانه های اجتماعی این بحث را به وجود آورده است که ادعای این سازمان در مورد برخورداری از حمایت گسترده در داخل و خارج ایران ممکن است نادرست و بزرگمنایی باشد.»

به نوشته هاآرتص:«ماه گذشته در اوج تنش ها میان ایران و آمریکا، مجاهدین در کمپ ٣ اشرف در آلبانی کنفرانسی ۵ روزه برگزار کرد. رودی جولیانی ، وکیل شخصی ترامپ سخنران اصلی این همایش بود که مقامات بلندپایه دیگری همچون استیون هارپر نخست وزیر پیشین کانادا، سناتور پیشین جو لیبرمن و متیو آفورد، عضو محافظه کار مجلس عوام انگلیس در آن حضور داشتند. در این سخنرانی بود که جولیانی از مجاهدین به عنوان حکومت در تبعید ایران یاد کرد. در ژوئن ٢٠١٧ نیز جان بولتون اندکی پیش پیوستن به دولت ترامپ در همایش مجاهدین در پاریس شرکت کرد. بولتون در سخنرانی خود در این مراسم گفت بیش از ١٠ سال که تکرار می کنم سیاست دولت آمریکا باید سرنگونی نظام ایران باشد. سیاست ستیزه جویانه بولتون علیه ایران از زمان پیوستن وی به دولت ترامپ همچنان پابرجا باقی مانده است.»

به نوشته این روزنامه صهیونیستی سازمان منافقین به جولیانی و بولتون و دیگر مقامات آمریکایی برای سخنرانی به نفع این سازمان پول پرداخت می کند. از جمله دیگر مقامات آمریکایی که از منافقین برای سخنرانی پول دریافت کرده اند نیوت گینگریچ، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا و روسای پیشین سازمان سیا و اف بی آی هستند. با اینکه مقامات شاغل آمریکا از دریافت پول از نهادها و سازمان های خارجی منع شده اند اما به گفته جوآن استاکر از نشریه «دیفنس پست» که بیش از یک دهه است فعالیت های و اقدامات مجاهدین را زیر نظر دارد، برد شرمن و جودی چو از اعضای مجلس نمایندگان که دومی از مدافعان اصلی منافقین در طرح خارج ساختن نام این سازمان از فهرست سازمان های تروریستی بود، از آنها برای تامین هزینه مبارزات انتخاباتی خود، پول دریافت کرده اند. 

به نوشته هاآرتص، سلمان الانصاری، بنیانگذار یک گروه صاحب نفوذ هوادار سعودی در واشنگتن به نام SAPRC از جمله کسانی بود که در همایش اخیر منافثین در آلبانی سخنرانی و حمایت خود را از این گروه اعلام کرد. لی همیلتون معاون کمیسیون یازده سپتامبر از حزب دمکرات که زمانی از مخالفان سرسخت منافقین بود اکنون از جمله حامیان جدی این سازمان محسوب می شود. 

در همین ارتباط به نوشته هاآرتص، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و سناتور دمکرات چاک شومر در مراسم سال نو ایران که از سوی سازمان جوامع ایرانی آمریکا که خود مدافع سازماندمنافقین است، برگزاری می شود، حضور داشته اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21847