• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

«دولت نوروزی» نماینده فرقه تروریستی رجوی در لندن را بشناسید / یک مسؤول برای هماهنگی معترضین جلوی سفارت ایران

  • کد خبر : 21792
  • 11 آگوست 2019 - 12:37

بعد از سیرک نمایشی فرقه رجوی در راه اندازی تعدادی تظاهرات مضحک در برخی از کشورها، فرقه دستورات تازه ای را در این خصوص لحاظ کرده است.

به گزارش فراق، فرقه رجوی ضمن ابلاغ به «دولت نوروزی»، مسئول دفتر لندن، درحال انتظار برای اعلام شرایط جدید برای ادامه فعالیت های فرقه در این شهر است.

سابقه تجمع اعتراضی مقابل سفارت ایران در لندن کارنامه ضعیف پلیس لندن را در حفاظت از این جایگاه مهم دیپلماتیک را نشان می دهد که هر از گاهی تعداد معدودی معترض جلوی این سفارتخانه حضور یافته و بعد از چند ساعت به تجمع خود پایان می دهند.

عمده این معترضان معمولا تعدادی تروریست سالمند و یا جوانانی اجاره ای هستند که با هماهنگی فردی به نام «دولت نوروزی» (مسؤول دفترفرقه تروریستی منافقین در لندن ) برای نمایشی مضحک جمع شده و ساعتی بعد متفرق می شوند.

مدتی پیش سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش با انتشار تصویری نوشت: « تعداد اندکی معترض روز شنبه به مسدود کردن تنها در ورودی سفارت ایران در لندن ادامه داده و مانع از ورود دیپلماتهای ایرانی به ساختمان سفارت شدند.» اینکه پلیس لندن چرا و چگونه چنین شرایطی را مدیریت نمی کند خود جای بحث دارد که در این نوشتار به آن نمی پردازیم.

تاریخچه ای از سفارت ایران در لندن

سفارتخانه ایران ۳۹ سال قبل نیز مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به اشغال چند تروریست مسلح درآمد. در ادامه این روند ۱۰اردیبهشت ۱۳۵۹ پنج روز بعد از تجاوز نظامی آمریکا به طبس، سفارت ایران در مرکز لندن به اشغال ۶ تروریست مسلح درآمد و سناریوی قبلی تکرار می شود.

به نوشته مزاحمین خلق، تروریست‌ها ۲۶ نفر از جمله مراجعه کنندگان به سفارت را به گروگان گرفته و ۲ تن از دیپلمات‌های ایرانی به نام های لواسانی و صمد‌زاده را به شهادت رسانده و تعدادی از دیپلمات‌ها از جمله غلامعلی افروز کاردار وقت ایران را مجروح کردند.

اما این روند در سال های اخیر با افشاگری هایی که انجام شد و اقدامات دیپلماتیک، به نحو بهتری مدیریت شد و کار به جایی رسید که فرقه در تازه ترین اقدام خود به یکی از عواملش در لندن یعنی دولت نوروزی این فرمان را بدهد که « … به دلیل افشاگری حکومت در خصوص تجمع ۵ مرداد در لندن و احتمال بروز خطرات احتمالی برای تجمع کنندگان هرگونه تجمع مقابل سفارت ایران لغو گردید و خانم دولت نوروزی در لندن موظف است شرایط جدید را اعلام کند… »

اعلام چنین وضعیتی از سوی فرقه به نیروهای خود و همچنین انتظار برای اعلام وضعیت جدید در لندن می تواند دلایلی داشته باشد که در اینجا می خواهیم به آن بپردازیم:

  • افشاگری های انجام شده به نوعی پرده از پوشش های اعتراضی و سازمانی گروهک تروریستی نفاق برداشته و همین موضوع سبب واکنش هایی از سوی پلیس لندن در این زمینه شده است.
  • فرقه رجوی با راه اندازی سیرک تظاهراتی خود در روزهای گذشته جدای از سرگرمی برای سرای سالمندان خود در اشرف، اهدافی را دنبال می کند که نه تنها به آن مطلوب دلخواه نمی رسد بلکه هزینه های مالی در این زمینه و باج دادن برای هماهنگی های لازم درخصوص دریافت مجوز مشکلاتی را برای این فرقه رقم می زند.
  • اینکه فرقه بروز خطرات احتمالی را برای تجمع کنندگان یادآوری میکند که از روی دلسوزی نبوده و شواهد این چند سال، عدم اهیمت دادن فرقه به نیروهای سالمند خود را تأیید کرده و موضوع مهم برای جلوگیری از سوتی های حفاظتی این تجمع کنندگان در برابر پلیس و حتی احتمال جدایی از تشکیلات ترور را به همراه دارد، پس درنتیجه ممنوعیت را اعلام میکند.
  • اینکه دولت نوروزی اوضاع را بررسی کند و نتیجه را به فرقه اعلام کند هم خود نشانه ای از نگرانی فرقه برای ادامه ی این نمایش های خیابانی توسط دولت جدید لندن در همراهی و حمایت از آن نیازمند بررسی هرچه بیشتر برای اقدامات بعدی است.
  • فرقه تلاش دارد با استفاده از دولت نوروزی بتواند نفوذ خود در لندن را برای اجرای اقداماتش علیه ایران نهایی و نتیجه بخش کند.
  • از سوی دیگر با توجه به سابقه درخشان حملات تروریستی به سفارت ایران در لندن و کاهش امنیت دیپلماتیک در این شهر از سوی پلیس، به نوعی لندن هم مراقبت های لازم از این وضعیت را در دستور کار خود قرار داده است.

پیش بینی شکست خورده سازمان ترور

از سوی دیگر سازمان نفاق با امیدواری به ایجاد مشکلات پیش آمده درخصوص توقیف ناو ایرانی توسط انگلیس، پیش بینی توهمات جدیدی را برای ضربه زدن به ایران مرور و در برنامه های خود در فضای رسانه و مجازی به آن اشاره میکند.مدتی بعد به این نتیجه می رسد که ادامه این روند هیچ شانسی برای گروهک ترور در اشرف ۳ به همراه نداشته و حتی این مرز ناامیدی سبب می شود به اجبار دستوری سازمانی با ابلاغ ویژه به شخص دولت نوروزی انجام شده تا از تجمع تروریست ها در برابر سفارت ایران تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود.همچنین نوروزی باید ادامه این روند برای مزاحمت درخصوص سفارت ایران را بررسی نموده و برنامه خود را به فرقه گزارش نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21792

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود