• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی خطاب به وزیر امور خارجه ایران: فرزندان ما با زور در فرقه تروریستی رجوی باقی مانده اند

  • کد خبر : 21768
  • 10 آگوست 2019 - 12:26

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان مرکزی به  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نامه نوشتند.

به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، متن نامه خانواده های این مرکز به شرح زیر است:

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای محمد جواد ظریف
با سلام و احترام
ما خانواده های استان مرکزی چندین سال است که فرزندانمان در سازمان تروریستی مجاهدین به اسارت گرفته شده اند. زمانی که سازمان تروریستی رجوی در عراق مستقر بود با کلی مشکلات به عراق سفر می کردیم که شاید به ما اجازه داده شود با فرزندانمان ملاقاتی داشته باشیم ولی متاسفانه سازمان تروریستی مجاهدین سنگ اندازی می کرد و اجازه نمی داد ما با فرزندانمان دیداری داشته باشیم و نا امید به ایران باز می گشتیم. فرزندان ما در حال حاضر در آلبانی مستقر هستند و کماکان در اسارت این سازمان هستند.
ما خانواده ها چندین بار با کمیساریا حقوق پناهندگان و با رئیس جمهور آلبانی و وزیر خارجه آلبانی نامه نگاری کردیم ولی در این رابطه هیچ جوابی به ما ندادند . فرزندان ما با زور و فشار در سازمان تروریستی مجاهدین باقی مانده اند و آنها را شستشوی مغزی می دهند و هیچ اختیاری از خود ندارند. به آنها اجازه نمی دهند تماسی با ما بگیرند که ما از اوضاع آنها با خبر شویم. ظلم و ستم در این سازمان بی داد می کند. از آنجایی که این سازمان زیر سلطه آمریکاست حقوق بشر هم نمی تواند کاری در رابطه با فرزندانمان انجام دهد و سران سازمان بیشترین ظلم را در آلبانی به فرزندان ما می کند.
چندی پیش طی نامه نگاری که با صلیب سرخ داشتیم جوابی که از صلیب گرفتیم گفته شد که ما فرزندان شما را در آلبانی دنبال کردیم فرزندان شما مایلند در سازمان تروریستی بمانند . این دروغ محض است این دیکته شده سران سازمان به صلیب سرخ است فرزندان ما مایل نیستند در این سازمان خون ریز باقی بمانند کافیست که در یک فضای باز و بدور از سران سازمان ملاقاتی با فرزندانمان ترتیب داده شود آنوقت خواهید دید که چگونه فرزندان ما به آغوش گرم خانواده باز می گردند .

آقای محمد جواد ظریف، وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

ما خانواده ها نمی خواهیم وقت شما را بگیریم .از شما درخواست می کنیم در این مسیر ما را یاری کنید. از شما درخواست می کنیم با دولت آلبانی مشکلات ما خانواده های درد و رنج کشیده را مطرح کنید تا راهی برای ما میسر گردد که با فرزندانمان بعد از چندین سال دیداری داشته باشیم. با تشکر از شما .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21768