• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

منافقین تلاش می کنند خود را دادخواه سربازان آمریکایی نمایش دهند

  • کد خبر : 21307
  • 21 جولای 2019 - 10:43

سایت مجاهد یا مزور اخیرا به بلندگوی کامل سناتورهای جنگ طلب آمریکا تبدیل شده است و هیچ روح ایرانی و انسانی در آن نمی توان یافت. در مطلبی که اخیرا به بازنشرمطالب یکی دیگراز سناتورهای امریکایی جنگ طلب « نیتان سیلز» پرداخته ، از قول نامبرده باز هم به نشخوار مطالب ضد ایرانی متهم ساختن و دست داشتن ایران در انفجار ساختمان آمیا در آرژانتین پرداخته اند.
در حالیکه منافقین تلاش می کنند خود را به مثابه دادخواه سربازان آمریکایی نمایش دهند نمی توانند باعث فراموشی تاریخی شوند که فرقه آنان بانی و پرچمدار ترور از جمله مستشاران آمریکایی بوده است.
خوب است بدانید این مطالب همواره در تاریخ ملت ایران باقی خواهد ماند.
گروه مردم ستیز رجوی از چه کسی دفاع می کند و صفحات روزی نامه خود را به چه اختصاص می دهد؟ آن هم در روزهایی که بزرگداشت حادثه دلخراش شهادت ۲۹۰ شهروند ایرانی بی گناه در سقوط هواپیمای۶۵۵ ایران ایر به دست آمریکای جنایتکار در خلیج فارس را پشت سر گذاشتیم، راستی چرا هیچ اشاره ای به این کشتار وحشیانه نمی شود. چرا اشاره به کشتار روزانه مسلمانان بی گناه در یمن و فلسطین اشاره ای نمی شود؟ در حالیکه پستی و دنائت خویش را درپشتیبانی از بدنام ترین و ضد ایرانی ترین سناتورهای آمریکایی نمایش می دهند.
همانطور که هیچ ایرانی آزاده و سربلندی خود را همدست این جنایتکاران تاریخ نمی کند، زینت بخش مجالس ضدایرانی و جاسوس پروری آنان افرادی چون رودی جولیانی معلوم الحال، جوزف لیبرمن وافسران جنایتکاری چون کانوی، جورج کیسی و دیوید فیلپیس با کارنامه ننگین در عراق خواهند بود و مثل همیشه داغ مزدوری و شرمساری در برابر ملت ایران را بر پیشانی خود پررنگ می کنند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21307

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی