• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

یک عضو جدا شده از فرقه رجوی: فراق، صدای خانواده های دردمند و اسیران در چنگال رجوی است / فراق به رساترین صورت ممکن امواج رهایی بخش خود را به آسمان می فرستد تا به مشتاقان آزادی برسد

  • کد خبر : 21194
  • 14 جولای 2019 - 11:10

بی گمان شما مطالبی از سایت فراق، نشریه خبری-تحلیلی فراق یا در سایت های متعدد از جمله فیس بوک، توئیتر، تلگرام و یا اینستاگرام و چندین مکان دیگر دیده اید . شما هم مثل من متعجب هستید از این حجم فعالیت فزاینده و رو به ازدیاد سایت فراق، خب جای تبریک به مسؤولین و دست اندرکاران این سایت خبری دارد و به همه این عزیزان تبریک عرض می کنیم.
دوستان ، این میزان از فعالیت و تلاش و کوشش بیان از همت عالی دست اندرکاران این سایت خبری دارد که چگونه و در چه نهایت تلاشی سعی می کنند تا آخرین خبرهای مربوط به فرقه رجوی را در اختیار افرادی که به هر دلیل مشتاق دنبال کردن اخبار فرقه رجوی می باشند، قرار دهند.خبر خوب این است که تا به همین الان که من این مطلب را در رابطه با این سایت خبری می نویسم ، سایت خبری فراق یکی از فعالترین سایتهای موجود در ایران است که بی وقفه مطالب خود پیرامون سازمان مخوف موسوم به «مجاهدین خلق » را به روز و با کیفی ترین شکل ممکن در اختیار دنبال کنند گان و مشتاقان خود قرار می دهد .
در همین خصوص است که به کرات خشم سران فرقه رجوی در آمده و بعد از انجمن نجات، سایت خبری فراق داد از فغان رجویسم ها در آورده است و آنان را در یک انزوایی قرار داده که همگان را به شگفت وا می دارد. این سایت رجوی و اعوان و انصارش را خشمگین می نماید و در رسانه هایش یک خط در میان این بغض و کین را به انواع مختلف از خود بروز می دهند.
شخصا از زمانی که با صفحات مجازی سایت خبری-تحلیلی فراق آشنا شده ام (در فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام، تویئتر، نشریه فراق، متوجه خبرهایی می شوم که برایم تازگی دارند و نو هستند.
اما دوستان عزیز چیزی که برایم بیشتر تعجب آور است اینکه برخی خبرهای این سایت خبری از درون سازمان رجوی به بیرون درز پیدا کرده و در سایت فراق منعکس می گردد. چرا برایم این موضوع عجیب است برای اینکه سازمان خیلی تلاش می کند حفره های امنیتی خود را بپوشاند و در این رابطه تلاش زیادی می نماید.
آنها نیروهای مجرب و کار آزموده ای را به کار می گیرد تا اطلاعات درونی فرقه رجوی به بیرون از سازمانشان درز پیدا نکند ولی باز توان پرکردن شکافهایش را نداشته و یکی از جاهایی که ما می توانیم ببینیم و با خبر بشویم که در درون سازمان مخوف رجوی چه می گذرد همین سایت خبری فراق است .
در یک کلام هم اکنون سایت فراق صدای مظلومین ، صدای خانواده های بی صدا ، صدای ناراضیان داخل مناسبات رو به اضمحلال رجوی و صدای یک مردمی است که یک صدا می گویند ما رجوی را نمی خواهیم و به رساترین صورت ممکن امواج رهایی بخش خود را به آسمان می فرستد تا به مشتاقان آزادی برسد، فرکانس آزادی اسیران در چنگال های خونین رجوی ، فرکانس آزادی گروگانهایی که سالهاست در چنبره تفکرات ارتجاعی رجوی گرفتار هستند ، فرکانس بشارت رهایی کسانیکه سالهاست خود را در دام مغزشویی های رجوی گرفتار می بینند .
بدین وسیله به نوبت خودم از این رسانه آزادی بخش نهایت سپاس را دارم و حمایت خودم را از آن اعلام می دارم . باشد که در حد توانمان به این سایت خبری کمکی کرده باشیم تا در آزادی اسیران فرقه رجوی قدم موثری را برداشته باشیم.

بخشعلی علیزاده
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21194