• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

اقدامات خیانت آمیز سران فرقه رجوی جز افزایش تنفر چیزی عاید آنها نخواهد کرد

  • کد خبر : 20940
  • 15 ژوئن 2019 - 10:19

از آنجایی که فرقه رجوی ماهیت ضد مردمی و ضد میهنی دارند نه تنها هیچگاه به دنبال منافع مردم نبوده اند بلکه همواره بدنبال ضربه زدن به آحاد ملت ایران بوده اند چون با کوچکترین تحریم ها علیه ایران با کاخ نشینان جنگ طلب کاخ سیاه همراه شده و با نشر خبرهای آن ابراز شادمانی می کنند.این فرقه چندی پیش ازقرار گرفتن سپاه در لیست سیاه وتحریم آن خوشحال بود و این در صورتی است که حتی اگر به جای سپاه ارتش هم در لیست قرار می گرفت باز ابراز شادمانی می کرد که برای نمونه  می توانیم به ترور صیاد شیرازی اشاره کنیم . آخرین تحریم آمریکا، تحریم پتروشیمی های ایران می باشد که باز سران فرقه نتوانستندخوشحالی خودشان را مخفی کنند در همین رابطه محمدثین از مسئولین فرقه گفت:تحریم پتروشیمی یکی از خواسته های طولانی مدت مقاومت ایران بوده است و در ادامه اش گفته در کنفرانس هایی که نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا داشته بارها برضرورت این تحریم ها تاکید کرده است . حال اگرحتی انرژی هسته ایران را تحریم و درلیست سیاه قرار دهند باز با دمشان بشکن می زنند و شاهد این مثال دست داشتن در ترور دانشمندانی از جمله علی محمدی، شهریاری و مصطفی محمدی می باشد.
فرقه رجوی ازهمان سال های اولیه انقلاب ترور را در دستور کار خود قرار داد و با پناه بردن به صدام جنایتکار در جنگ ضد میهنی دستش را به خون هزاران ایرانی آغشته کرد.

البته جای تعجب ندارد فرقه ایی که سالها ادعای ضد امپریالیستی داشت یک شبه بعد ازسقوط صدام رنگ عوض کرد و به دامن همان امپریالیسم گروید و درخیانت علیه مردیم ایران گوی سبقت ربود . بی شک اقدامات خیانت آمیز سران فرقه رجوی جزء بر افزایش تنفر و انزجار مردم ایران و روسیاهی در محضر تاریخ ایران زمین چیزی عاید این فرقه نخواهد کرد.

سعید
انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20940