• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مروری بر تقویم جنایت های فرقه رجوی: نمونه هایی از احترام به آرای مردم توسط فرقه ای سرکوبگر

  • کد خبر : 20855
  • 08 ژوئن 2019 - 10:40
سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی) در ۲۲خرداد۱۳۵۹ پس از تحمل شکست‌های فراوان، بلوای امجدیه را راه انداخت. شکست در انتخابات مجلس خبرگان، شکست در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری و… نشانگر مطرودبودن این گروه نزد امت مسلمان ایران بود. این شکست‌ها باعث شد برای جلوگیری از ورشکستگی سیاسی، هرچه بیشتر به اغتشاشات دامن بزنند. در واقع از همان سال ۱۳۵۸ به‌ویژه بعد از تشکیل واحدهای میلیشیا (چریک نیمه‌وقت) و افزایش قدرت مانور اجتماعی سازمان، دسته‌های میلیشیا در مقاطع مختلف در آذر و بهمن و اسفند۱۳۵۸ و نیز در فروردین۱۳۵۹ اقدام به رژه کردند.در جریان استادیوم امجدیه، مسعود رجوی در حضور تعداد زیادی از اعضا و هواداران سازمان که اکثر آن‌ها پیش از آن برای ایجاد درگیری توجیه شده بودند، علناً اعلام کرد درصدد تبدیل ایران به لبنانی جدید است. آنان برای اینکه نمونه‌ای از وضعیتی را که به‌دنبال ایجادش بودند به نمایش بگذارند، تدارکات وسیعی برای ایجاد درگیری و به‌آشوب‌کشیدن سخنرانی‌ها و مراسمی در نقاطی از تهران از جمله امجدیه تهیه دیده بودند. اعترافات برخی از فرقه رجوی که مستقیماً در این توطئه شرکت داشتند، افشاگر این مطلب است.
بعد از آغاز مراسم کم‌کم درگیری شروع شد که در این بین، هواداران و اعضای سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی) چون مقدمات لازم را از قبل تهیه و برنامه‌ریزی کرده بودند، وارد صحنه شدند و نقش فعالی هم برای گسترش آن ایفا کردند. در همین جریان امجدیه، با کشته‌شدن مشکوک ۱ فرد از گروهک، فرصت برای مظلوم‌نمایی و شروع به اقدامات خشن از سوی سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی) فراهم شد.
این نوع عملکرد در تمامی سال ها از سوی آنان استمرار یافت و منافقین هیچگاه نتوانستند نظر و خواست مردم را بپذیرند و بلکه جنایات وسیعی را در حق مردم مظلوم انجام دادند.

در ادامه نمونه کوچکی از سوابق عملکردی این فرقه تروریستی درخصوص احترام به نظرات مردم به‌ویژه در زمینه مشارکت عمومی به صورت اسنادی (برگرفته از روزشمار وقایع تروریستی ایران تهیه شده توسط بنیاد هابیلیان،خانواده شهدای ترور) بررسی می گردد.

نمونه هایی از احترام منافقین به آرای مردم و جمهوری مبتنی بر آرای مردم!

۱ مرداد ۶۰ قوچان: در شب قبل از انتخابات چند نفر از اعضای مؤثر منافقین همراه با چند کوکتل مولوتف که قصد آتش سوزی داشتند دستگیر شدند.

۲ مرداد ۶۰ تهران: نام و مشخصات برخی از افرادی که در روز انتخابات ریاست جمهوری در خیابان های تهران توسط منافقین(مجاهدین خلق) به شهادت رسیدند، اعلام شد: شهید قنبر اخباری‌زاده نایینی که در انفجار بمب در شهر ری شهید شد. پاسدار شهید محمدرضا رمضانی، در انفجار بمب در خیابان فروغی شهید شد. پاسدار شهید حمیدرضا بیدهندی، سوار بر موتور سوزوکی بود که مورد سوء قصد منافقین(مجاهدین خلق) کوردل قرار می گیرد، تروریستها سوار بر اتومبیل وانت وی را به رگبار مسلسل می بندند. شهید رضا میرزایی، پاسدار علی‌رضا طارم سری و پاسدار بهزاد بهرامی (مهرابی) توسط ۳ منافق که لباس پاسداری به تن کرده بودند در مقابل مسجد هدف گلوله قرار گرفتند. شهید محمدتقی مرادی، سرباز وظیفه شهید محمدرضا زکی زاده [از یزد]، پاسدار شهید علی اکبر معظمی [از یزد]، شهید علی اصغر اسدی.

۲ مرداد ۶۰ تهران: پاسدار جلیل عباسی از کمیته ناحیه ۴ میرداماد، که در روز رای گیری  به منظور حفاظت از صندوق رای گیری به گشت اعزام شده بود و در جریان توطئه توسط منافقین(مجاهدین خلق) ترور و به شهادت رسید.

۲ مرداد ۶۰ ورامین: همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در میدان ۱۵ خرداد پیشوای ورامین از یک وانت بار متعلق به منافقین(مجاهدین خلق)، ۱۴ قبضه اسلحه ژ۳، سه عدد نارنجک جنگی وتعداد زیادی فشنگ و مهمات که جاسازی شده بود کشف شد.

۳ مرداد ۶۰ تبریز: در نخستین ساعات رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری یک بمب صوتی از نوع سه راهی در محله سیلاب تبریز منفجر شد که به کسی آسیبی وارد نیامد. در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

۳ مرداد ۶۰ شمیران: در روز انتخابات ریاست جمهوری یک بمب در منطقه میدان دربند شمیران منفجر شد که از تلفات و خسارات آن اطلاعی در دست نیست.

۵ مرداد ۶۰ تهران: آیت الله مهدوی کنی، وزیر کشور اعلام کرد که در جریان انتخابات [۵۰ نفر روز انتخابات و ۷۰ نفر روز قبل از انتخابات] از عناصر منافقین و ضدانقلاب در تهران دستگیر شدند.

۱۰ شهریور ۶۰ سنندج: ساعت ۰۹:۳۰ دقیقه صبح همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در اثر انفجار یک بمب نسبتاً قوی در خیابان سیروس سنندج که توسط ضدانقلاب درون سطل زباله ای کار گذاشته شده بود، ۳۲ نفر مجروح و ۳ تن شهید شدند. در میان مجروحین ۶ کودک و ۴زن عابر وجوددارند.

۱۱ شهریور ۶۰ اراک: توسط پاسداران کمیته مرکزی اراک و همکاری مردم، دو خانه منافقین(مجاهدین خلق) همراه با تعداد بسیاری وسایل مربوط به این گروهک کشف شد. در این رابطه ۶ نفر دستگیر شدند. وسایل کشف شده به شرح زیر است: دو عدد گالون مایع ساخته شده کوکتل مولوتف، ۳عدد دوربین، پنج عدد چماق ۶پرآهنی، تعدادی درپوش سه راهی و یک دو راهی زانوئی، نقشه کامل شهر تهران همراه با کروکی مساجد و پایگاه های مقاومت مردم، حکم نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس شورای اسلامی، معرفی نامه از کمیته امداد امام، هفت عدد کوله پشتی، ۳عدد قمقمه، یک آرم بسیج سپاه پاسداران، تعداد زیادی نشریه مجاهد، پیکار، کار، امت و پیام هایی از بنی صدر معزول و نشریه دست نویس.

۲۹ شهریور ۶۰ تهران: در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه گروه ضربت سپاه پاسداران منطقه ۱۱ موفق به کشف و انهدام یک خانه تیمی و دستگیری سه نفر از اعضای این خانه شد. از این خانه ۳۳قبضه سلاح ژ۳ و مقادیر زیادی فشنگ این سلاح کشف گردید. پاسداران هنگام انتقال دستگیرشدگان متوجه حضور دو تروریست دیگر می شوند که ضمن تعقیب به درگیری مسلحانه با آنها می پردازند که سرانجام پس از ساعتی تیراندازی هردو تروریست دستگیر می شوند و اعتراف می کنند که در دوم مهرماه قصد ترور حجت الاسلام گلپایگانی و همچنین انجام گسترده عملیات ترور و تخریب در روز انتخابات را داشتند. از دو خودرو این تروریست های عضو  منافقین(فرقه رجوی) ۱۸قبضه سلاح ژ۳، و فشنگ های آن کشف گردید.

۳ مهر ۶۰ تهران: در ساعت ۱۴:۰۰، سه تن از برادران بسیج مقارن با انتخابات ریاست جمهوری مشغول به نصب پوسترهای حجت الاسلام خامنه‌ای بودند که توسط سرنشینان ناشناس یک دستگاه اتومبیل پژوی سفید رنگ در خیابان آیت الله کاشانی تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند و هر ۳ نفر به شهادت رسیدند. اسامی این شهدا عبارتند از: ۱) (عباس) ابوالفضل علی اکبری، ۲) محمدحسین (رضا) الله داد، ۳) علی اکبر حسین بیگی.

۷ مهر ۶۰ خرم آباد: پیکر حجت الاسلام عبدالحسین مبشر، سرپرست بنیاد لرستان و عضو هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری که بامداد پنجم مهرماه در خرم آباد مورد سوء قصد دو مهاجم موتور سوار قرار گرفت و به شهادت رسید، در خرم آباد تشییع شد.

۹ مهر ۶۰ زاهدان: یک خانه تیمی توسط افراد سپاه زاهدان کشف شد که از این خانه تیمی برنامه و اسناد طرح ترور ۸ نفر از روحانیون اهل سنت و عده ای از مقامات استان  و سپاه که قرار بود در روز انتخابات به مرحله اجرا گذاشته شود، کشف و خنثی شد. در جستجو از این خانه تیمی مقداری مهمات، تی ان تی، اسلحه ژ۳، انواع بی سیم و قطب نما به دست آمد و یک نفر نیز بازداشت شد.

۱۰ مهر ۶۰ آمل: هم زمان با رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری از داخل یکی از باغ های اطراف قادی محله آمل یک تن از پاسداران محافظ صندوق اخذ رأی از فاصله دور مورد سوء قصد قرار گرفت و مجروح شد.

۱۰ مهر ۶۰ اصفهان: عوامل مسلح منافقین(مجاهدین خلق) ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه صبح، از داخل یک اتومبیل بی.ام.و سبز رنگ به سوی ۳ تن از برادران بسیج اصفهان که مشغول گشت زدن با موتورسیکلت در مقابل یکی از حوزه های انتخاباتی در خیابان چهارباغ بالا بودند، شلیک کردند که در نتیجه دو تن از برادران بسیج شهید و یک نفر دیگر مجروح شدند. منافقین(مجاهدین خلق) پس از این جنایت متواری شدند. اسامی شهدا: شهید علی ضامن نظری مشهدی و شهید حسین یزدانی آدرمنابادی.

۱۰ مهر ۶۰ خوی: سه بمب دست‌ساز در حوزه های انتخاباتی شهرستان خوی کشف و خنثی شد.

۱۰ مهر ۶۰ سنندج: بر اثر انفجار بمبی در حوزه انتخاباتی واقع در خیابان سیروس قدیم شهر سنندج ۵نفر شهید و ۲۵ نفر مجروح شدند و به چند دستگاه خودرو آسیب وارد آمد. اسامی شهدا: شهید سیدوفا حسینی، شهید علی زند، شهید عباس پیرمرادی، شهید احمد حبیبی چناران و شهید حبیب‌الله روشن ستاره.

۱۲ مهر ۶۰ قائم شهر: ۶ نفر از هواداران منافقین(فرقه رجوی) که قصد برهم زدن و آشوب انتخابات ریاست جمهوری در قائم شهر را داشتند، توسط پاسداران دستگیر شدند.

۲۹ آذر ۶۰ اهواز: با کمک مردم و تلاش پاسداران کادرهای اصلی سازمان منافقین(فرقه رجوی) در اهواز و خوزستان دستگیر شدند. تعدادی از دستگیر شدگان قبلاً خود را کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده بودند.

۱۸ بهمن ۶۰ تهران: در یک درگیری مسلحانه که در خیابان سید خندان تهران روی داد یک تن از منافقین(فرقه رجوی) به نام ابراهیم سنجری کاندیدای سازمان منافقین(فرقه رجوی) برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از بندر ریگ به هلاکت رسید، دو زن دیگر نیز بازداشت شدند. در بازرسی از این افراد یک قبضه کلت کمری و مقداری اسناد درون گروهی در رابطه با نقش آنان در ترورها به دست آمد.

محمدمهدی حسین‌پور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20855

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد