• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

«سهیلا مایل زاده» از اعضای بخش پولشویی و جعل خبر فرقه رجوی را بشناسید

  • کد خبر : 20747
  • 26 می 2019 - 12:03

«سهیلا مایل زاده» یکی از زنان عضو شورای به‌ اصطلاح رهبری فرقه رجوی است که تا دهه ۷۰ در کمپ اشرف و در یگان‌های نظامی بوده است.
او یکی از اعضای قدیمی سرسپرده و عضو تشکیلات خارج کشور فرقه رجوی است که در دهه ۷۰ به همراه مریم قجر برای فعالیت‌های بیشتر به اروپا فرستاده شد نامبرده به همراه دیگر اعضای دارای اقامت اروپا در طی سال دو سه ماه برای گذراندن دوره‌های آموزشی فرقه و مغزشویی بیشتر به کمپ اشرف فراخوانده می‌شد و سپس دوباره برمی‌گشت.«سهیلا مایل زاده» تنها مزدور شستشوی مغزی شده فرقه نیست که در خفا و ظاهرا به‌ عنوان هوادار و حامی فعالیت می‌کند.
حدود ۳۰۰ تن از اعضای اصلی که سابقه دانشجویی در دهه ۶۰ داشتند و در کشورهای اروپایی فریب فرقه را خورده بودند از همان سال‌ها به فعالیت‌های مزدوری و دوره‌گردی اشتغال داشتند.
بیشتر این افراد با وجود اینکه از صبح تا شام به فعالیت‌هایی از قبیل گدایی و جمع‌آوری پول و اعانه، التماس به سناتورهای سابق و اسبق مجلس کشورها برای گرفتن حمایت و جمع‌آوری امضا و هم‌چنین تبلیغات و سیاه نمایی علیه ایران می‌پرداختند ولی بازهم جز پادوهای دست چندم فرقه منافقین بوده و هستند.
از این افراد اغلب نام و نشان و حتی عکسی در طی ۳۰ تا چهل سال گذشته منتشرنشده و تعداد محدودی از آنان را که به‌عنوان نماینده به ‌اصطلاح شورای ملی مقاومت در کشورها معرفی می‌کردند اکثراً حتی جرئت عکس گرفتن از فعالیت‌ها و انتشار آن را نداشتند و هر از گاهی اگر فردی هم پایش را از گلیمش بیشتر دراز می کرد. مورد سرزنش و توبیخ قرار گرفته و او را به ‌اصطلاح تشکیلاتی، خلع رده و موضع نموده و برای تنبیه به یگان‌های نظامی یا آشپزخانه می فر ستاندند و سپس تا سال‌ها حق خروج از عراق و حتی کمپ اشرف را نیز از آنان سلب می‌کردند. ازجمله عبداله پروین، فرزاد هاشمی، محسن نادی شبستری، سعید کیهانی و مهری موسوی از نمونه افرادی بودند که اجازه خروج از عراق از آن‌ها گرفته شد و سال‌ها در کمپ اشرف زندانی و محصور بودند که متأسفانه مهری موسوی در اثر مقاومت و مخالفت‌هایش با رجوی به مرگ محکوم‌شده و جان خویش را از دست داد.
بیشتر این اعضا به دلیل اینکه شناخته‌شده نیستند و مدارک زیادی هم دال بر عضویت فرقه علناً ندارند به حامیان مخفی و اعضا بخش پول‌شویی و روابط پنهانی فرقه تبدیل‌شده‌اند.
اخیراً در خبری که در سایت‌ها منتشرشده از فعالیت‌های «سهیلا مایل زاده» پرده برداشته شد که به‌عنوان حامی به جعل حقایق و انتشار ده‌ها هزار خبر جعلی در رسانه‌ها اشتغال دارد. شغل جدیدی که به یکی از کسب‌وکارهای اصلی این روزهای اعضا سالخورده قدیم و جدید فرقه تبدیل‌شده است.
حمایت‌های علنی، پرداخت پول‌های چند صد هزار دلاری به سخنرانان و حامیان بدنام جنگ‌طلب و مزدوری علنی کافی نیست و به همین دلیل سرگرمی دیگر اعضا بدبخت و فریب‌خورده لابی‌گری‌های پشت‌صحنه، جعل خبر، فضاسازی در دنیای مجازی و آتش‌افروزی شده است.
راستی فکر می‌کنید شما در نزد مردم ایران، خانواده‌های اعضا اسیر و حتی اعضای سابق و اعضای فعلی زندانی‌شده در آلبانی چه جایگاهی دارید.
جز یک‌مشت خودفروخته و نوکر اجنبی که برای رسیدن به قدرت حاضر به هرگونه پستی و دنائت و خوار و خفیف شدن هستید؟

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20747

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی