• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

یادداشتی از انجمن مادران قربانیان فراموش شده: دولت آلبانی مسیر ملاقات خانواده ها با اسیران فرقه رجوی را هموار کند / صدای خانواده های مظلوم را به گوش جهانیان برسانید

  • کد خبر : 20549
  • 09 می 2019 - 11:12

خیانت های فرقه تروریستی رجوی در حق خانواده های اسیران و به خصوص مادران باید به گوش تمامی جهانیان برسد.
در این میان جداشده های فرقه رجوی با افشاگری از خیانت ها و جنایت ها، می توانند نقش مهمی در تحقق این موضوع داشته باشند. اخیرا آقای مسعود خدابنده درباره اظهارات بولتون، حامی فرقه تروریستی رجوی مطالبی منتشر نموده و به افشاگری از پشت پرده انتقال اعضای فرقه رجوی به آلبانی پرداخته که بسیار شایسته تقدیر است.
افراد آگاه از جنایت های فرقه باید فریاد خانواده ها و مادران مظلوم و بی پناه را که در حسرت دیدار با عزیزان خود هستند به گوش جهانیان برسانند.
خانواده ها فقط فرزندان خود را که در آلبانی زندانی شده اند، می خواهند.
دولت آلبانی باید بی قید و شرط مسیر ملاقات خانواده ها با فرزندان زندانی در فرقه رجوی را هموار کند. درعین حال افراد جدا شده نیز که زندگانی خود را ناخواسته فدای فرقه کرده اند، باید به هر نحو ممکن حمایت شوند.
نهادهای بین المللی باید تمامی مشکلات مسیر خروج از آلبانی را برای جدا شده های فرقه، هموار نمایند.
اغلب فرزندان ما به خواسته خود وارد این قربانگاه نشدند بلکه با تهدید، فریب و گاه با وعده و وعید، تحویل قتلگاه فرقه شده اند و با حمایت های مزدورانی چون بولتون، رودی جولیانی و حامیان عربستانی تا کنون اسیر و زندانی هستند.
سران فرقه رجوی به پشتوانه حمایت همین حامیان، خانواده ها را از دیدار با عزیزان خود منع می کنند.
در پایان باز هم از وجدان های بیدار و جداشده های تلاشگر فرقه رجوی خواهشمند است با افشاگری های خود در راستای حمایت از خانواده ها، صدای مادران و پدران مظلوم و چشم انتظار را به گوش جهانیان برسانند.

یادداشت از: ثریا عبداللهی
انجمن مادران قربانیان فراموش شده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20549