• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رجوی از عقب ماندگی اعضا سود می برد / تشکیلاتی که بر پایه جهل و نادانی سوار است

  • کد خبر : 20475
  • 04 می 2019 - 11:08

سخنم را با دو سوال شروع می کنم.
چرا در فرقه رجوی علم و علوم پیشرفت و آگاهی علامت ممنوع خورده است؟
چرا انسانها در فرقه نباید از امکانات ارتباط جمعی برخوردار باشند؟در دهه هفتاد بعد از جنگ خلیج (عراق آمریکا) ماندن در عراق بی فایده بود و لذا بعضی از نفرات برای تنوع و خارج شدن از یک نواختی شروع به یادگیری خودآموز زبان کردند. فرقه کلا مخالف و وارد چنین موضوعاتی نمی شد چون به ضرر و زیان خودشان بود و لذا سنت عقب ماندگی شکسته می شد ، لذا سعی می کرد به طرق مختلف سنگ اندازی کند و مارک بریدگی به افرادی که درس می خواندند بزند. بعضی ها یادگیری زبان را به کناری گذاشتند و خواسته های رجوی را عملی کردند.
چرا رجوی که نشان و لقب آگاهترین فرزندان خلق را به اعضا خود داده است ولی در عمل همه را عقب مانده نگه داشته است؟
رجوی از عقب ماندگی اعضا در علم و پیشرفت سود خود را می برد و  به همین دلیل آنها را در سانسور و ناآگاهی قرار می دهد، چرا که بتواند  برای در بند نگه داشتن اعضا و اعمال روش های برده داری نوین به  نیاز به چنین  شرایطی دارد ، تا در این شرایط افراد را وادار کند تا  او را تقدیس کنند.
رجوی به کسانی که چهار دهه همه چیز خود را در اختیار او گذاشتند خیانت کرد و در زندان فکری و فیزیکی خود با وعده رستگاری نگه داشت .

رجوی آگاهی را به عنوان سم مهلک ، زهر کشنده ، و نابودی تشکیلات قرون وسطایی خود می پندارد.  شگرد و شیوه همه دیکتاتورها برای حکومت کردن همین راهی است که رجوی در پیش گرفته همه را در مادون آگاهی نگه می دارند و از حداقل ها او را محروم می کنند. حتی ابتدایی ترین حقوق انسانی و شهروندی که هم اکنون رجوی و فرقه فوق دیکتاتوری او در پیش گرفته است.

هر فردی که از این فرقه جدا می شود و چشم به دنیای جدید می گشاید درک می کند که سال ها در جاده پوچ و بی هویتی قدم برمی داشته است.
رجوی و سران فرقه اعضای خود را حتی از دیدار عزیزان محروم کرده اند، فرقه رجوی طبل تو خالی بیش نیست.
اگر کسی ادعای قدرت و عظمت می کند پس چرا اعضای خود را در پائین ترین سطح علمی و فکری و اجتماعی نگه می دارد. رجوی خوب می داند اگر این سه مورد در تشکیلات رسوخ کند ظرف چند روز فرقه منفجر و متلاشی می شود . بدون تردید تشکیلاتی که بر پایه جهل و نادانی سوار است در دنیای امروز استوار نخواهد ماند.

یادداشت از: علی هاجری

انتهای پیام /  نجات یافتگان از مجاهدین خلق در آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20475