• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مواجهه اسرای «اشرف۳» با جداشده ها، معضل جدید فرقه رجوی در آلبانی / روش های برخورد فرقه با جداشده ها در تیرانا / «بهروز قربانی» کیست؟

  • کد خبر : 20390
  • 27 آوریل 2019 - 10:15

معضل جدید تشکیلات رجوی در آلبانی، مواجهه اسرای اردوگاه اشرف، با جداشده ها در خیابان های تیرانا است. از یک طرف اعضاء را نمی شود مثل عراق ، ممنوع الخروج کرد، چرا که نمی توان ادعا کرد که تهدیدهای تروریستی وجود دارد، از طرف دیگر فرقه نمی تواند جلوی تردد آزادانه جداشده ها در خیابان ها را بگیرد تا با نفرات سازمان روبرو نشوند!.اخبار اولیه از درون فرقه حاکیست که مریم قجر عضدانلو، رهبر خودخوانده فرقه رجوی، گفته است:« همه نفرات بریده از که حتی در نقش هوادارهستند ، باید از آلبانی خارج شوند تا این بی مرزی بین مجاهد اشرفی و بریده که مدعی هواداری از سازمان هم هست وحتی از فرقه حقوق می گیرد و در خیابان های تیرانا با یکدیگر مواجه می شوند از میان برداشته شود ، چون ادامه این وضعیت باعث می شود که برخی در تشکیلات ، آب زیر پوستشان برود و هوای بیرون آمدن به سرشان بزند ».

همچنین شنیده ها از تهیه یک لیست ۳۵ نفره برای قاچاق به اروپا توسط یک کشیش جداشده به نام «بهروز قربانی» خبر می دهد.

وی هم اکنون ساکن نروژ است که سال ۷۰ از فرقه جدا شده و الان هم با آنها در تماس است.

به کسانی هم که از فرقه به هر ترتیب جدا شدند، گفته می شود فرقه در حال هماهنگی برای فرستادن آنها به سایرکشورهای اروپائی می باشد. این روند غیرقانونی که فرقه در صدد انجام آن است تا چه اندازه درست است و به نتیجه خواهد رسید ، زمان آن را مشخص خواهد کرد .
اما آنچه را که می توان نتیجه گرفت این است که روند جداشدن از فرقه و درخواست های خروج ، رو به فزونی گرفته و ترفند های سران فرقه ، بی اثر شده است . اکنون زنگ خطر مواجهه جداشده ها با نفرات داخل فرقه به صدا در آمده و به یک اپیدمی خطرناک تبدیل شده است . در این میان ، تشکل جداشده ها بیش از پیش ، فرقه را تحت فشار گذاشته است و فرقه را مجبور به صرف هزینه های کلان نموده و به دنبال قاچاقچی می گردد تا کار خروج جداشده ها از آلبانی را پی گیری کنند .
شایان ذکر است که این مسیر قاچاق که از یونان خواهد گذشت، مسیری پرخطر و پر ریسک بوده و زندانی شدن از اولین تبعات این کار غیرقانونی است. اما برای فرقه دفع کردن این خطر در اولویت است و مهم نیست چه نتیجه ای داشته باشد .
از نظر فرقه ، جدا شده ها اگر در زندان باشند، خطر بسیار کمتری نسبت به تردد آزادانه در خیابان های تیرانا دارند بنابراین می بایستی برنقش مثبت جداشده ها ، علیه فرقه رجوی در آلبانی تاکید کرد که کوچکترین تحرک آنها ، فرقه و شخص مریم عضدانلو را به وحشت می اندازد.
فرقه در آلبانی ، نسبت به جداشده ها ، چندین روش را دنبال می کند ، زدن اتهام جاسوسی برای ایران اولین اتهام است ، برچسب های دزدی ، هم جنس بازی ، کارتن خوابی و متعاقب آن دستگیری و زندانی شدن از اتهامات دیگر است تا بدین وسیله ضمن مشغول کردن جداشده ها به امور عادی ، از جداشدن اعضای دیگر نیز جلوگیری کند.
واقعیت این است که جداشده ها باید ارزش کارهای خود را بدانند، از این بابت که سران فرقه منحوس رجوی ، در تلاشی خستگی ناپذیر و شیادانه هستند تا هریک از جداشده ها را از مسیر تقابل و افشاگری علیه فرقه منحرف کرده و به مسیرهای انحرافی دیگرهدایت کنند .
اما سران فرقه رجوی باید بدانند ، جداشده ها در هرکجای دنیا که باشند ، دست از افشاگری های به حق خود و افشای جنایات فرقه رجوی ، برنخواهند داشت.

یادداشت از: فرید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20390