• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گیج شدن سران فرقه رجوی از سخنان وزیر خارجه آمریکا: وقتی «پمپئو» آب پاکی را روی دست فرقه ریخت /  نتیجه این همه خوش خدمتی برای آمریکا چه شد؟

  • کد خبر : 20373
  • 24 آوریل 2019 - 13:45

وزیرخارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی خود در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که آیا شما از سازمان مجاهدین حمایت می کنید؟ پاسخ داد تا حالا چندین بار این سئوال از ما شده و یک بار دیگر اعلام می کنم که ما ازاین گروه حمایت نمی کنیم .

فرقه رجوی از اول می گفت هیچ وقت ما با امپریالیسیم سر صلح نداریم و رجوی در سال های حضور فرقه درعراق در حمایت ازصدام می گفت: آمریکایی ها سوسول هایی هستند که هرگز نمی توانند گرمای عراق را تحمل کنند اما همه چیز بعد ازسقوط اربابش تغییرکرد.فرقه دریک چرخش رذیلانه با سر به دامن آمریکا رفت وهمه موضع گیری ها وحتی سرود نبرد با آمریکا و سرکوچه کمینه، آمریکایی بیرون شو را از آرشیو خود محو کرد.

رجوی همواره با توجیه ابلهانه خود که می گفت هدف وسیله را توجیه می کند به این امید بعد ازسقوط صدام مشغول خوش خدمتی برای آمریکا شد که این کشور بعد ازعراق به ایران حمله کند تا شاید تکه استخوانی به او برسد. اما درنهایت به هدفش نرسید و فقط برای ادامه بقای فرقه نقش یک گروه مزدور در خدمت دستگاه های اطلاعاتی آمریکا را تا کنون ایفا کرده است.

سرکردگان فرقه طی سال ها با خوش خدمتی های فراوان برای آمریکا و اسرائیل درنهایت به کمک لابی های خود توانستند فرقه را ازلیست گروه های تروریستی خارج کنند و بعد ازآن انتظار داشتند تا آمریکا آنها را به عنوان یک گروه سیاسی وآلترناتیوی برای حکومت ایران درنظر بگیرد اما علی رغم همه این تلاش های رذیلانه راه به جایی نبردند تا اینکه پمئو ، وزیرخارجه آمریکا رسما گفت ما ازاین گروه حمایت نمی کنیم وآب پاکی روی دست مریم رجوی ودیگر سران فرقه ریخت .
سرکردگان فرقه که حسابی ازموضع گیری رسمی پمپئو، گیج ومبهوت شدند با کمال پر رویی و برای سرخ نگه داشتن صورت خود در سایت و تلویزیون منفور خود فقط به بخش هایی از صحبت پمپئو که علیه ایران بود اشاره کردند .

حال صرف نظر از تهدیدهای ضدانسانی وزیرخارجه بی خرد آمریکا، فرقه رجوی باید بعد از این، حداقل به نیروهای وا رفته خود پاسخ دهد که نتیجه این همه خوش خدمتی برای آمریکا چه شد ؟ چه شد آن همه وعده وعید به نیروها که آمریکا درنهایت ازما حمایت و به عنوان آلترناتیو معرفی خواهد کرد؟ چرا این همه سال ما را علاف کردید؟ به امید سرنگونی زودرس و رفتن به ایران ؟

سرکردگان فسیل شده فرقه رجوی که سال ها برای آمریکا خوش خدمتی کردند تا شاید به رسمیت شناخته شوند و درنهایت وزیر خارجه آمریکا به اندازه مزدوری آنها، یک تف هم کف دست آنها نریخت باید منتظر عمیق تر شدن بحران های درونی و افزایش روند مسئله داری و جدایی اعضا از فرقه خود باشند و گرنه ملت ایران که طی ۴۰ سال گذشته تره هم برای تحریم ها وتهدیدهای آمریکا خرد نکرده و با حفظ عزت خود به راه درستی که به آن اعتقاد دارند ادامه می دهد .

یادداشت از : حمید
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20373

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی