• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بازهم توسل فرقه رجوی به یک مرده سیاسی

  • کد خبر : 20304
  • 17 آوریل 2019 - 11:55

جریان و حوادث سیل در ماه های اخیرمشکلات وخسارت زیادی برای مردم استان های گلستان، لرستان وخوزستان ایجاد کرده است. هزاران نفر مجبور به ترک خانه های خود شده و متاسفانه تعدادی از مردم این استان ها جان خود را از دست دادند.

حادثه سیل عکس العمل وانتقاد وهمسبگی و ابراز همدردی بسیاری دربرداشت واز جانب دیگر تحریم ظالمانه وضدانسانی آمریکا باعث گردید که شهروندان، نهادهای انسان دوست و دولت های مختلف نتوانند درمقابل این حادثه تاسف بار در کنارمردم ایران باشند.فرقه تروریستی رجوی که بنیاد وفلسفه وجودی آن بر مبنای سواستفاده ازعوامل طبیعی  و شکاف اختلافات سیاسی دولت ها با جمهوری اسلامی  است در جریان سیل اخیرهم تلاش کرد به واسطه لابی گیری با برخی از عناصر مواجب بگیر آمریکایی و اروپایی  و دم تکان دادن برای ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی  مانع از همبستگی وکمک رسانی جهانی گردد.

مریم رجوی درشرایطی که افکارعمومی مردم ایران جریحه دار گردید ودرگیر مصیبت بزرگی شده بودند آنها را به درگیری مسلحانه با نیروهای نظامی که جهت کمک به آنها به منطقه آمده بودند تحریک می کرد تا همزمان با مصیبت بی خانمانی و رنج آوارگی خونشان هم روی زمین ریخته شود .

همبستگی واتحاد مردم درجریان کمک های مالی و امدادرسانی و زدن سیل بند چنان مستحکم بود که تمامی نقشه های پلید فرقه را نقش برآب کرد .

مریم رجوی و دیگر سرکردگان فرقه که ازاین  ترفند طرفی نبسته بودند مجبور شدند که یکبار دیگر رجوی را نبش قبرکرده و به صحنه بیاورند .

رهبران کودن فرقه  گویا فراموش کرده بودند وارد کردن مترسک مجهول مکان که مراسم ختمش در مراسم خودشان توسط ترکی فیصل اعلام شده بود وطی این سالیان از بیم بی آبرویی و حساب پس دادن به نیروهایش حتی اینقدر شهامت ندارد که یک پیام تصویری بدهد وبا نیروهای مور داعتمادش چت نوشتاری میکند  نشان دهنده اوج فلاکت واستیصال تشکیلاتی است ونشان می دهد که سرکردگان فرقه و مترسکی به نام مریم تا کجا به این  جسد متعفن در قبرمجازی و یا حقیقی وابسته هستند وبرای انگیزه دادن به اعضای روحیه باخته به آن نیاز دارند .

نکته جالب دراین پیام منتسب به مسعود رجوی آنجاست که گویی وی اصلا درصحنه اجتماعی ایران تاکنون حضور نداشته و دستش به خون اعضا ومردم ایران آغشته نیست.

رجوی با یک قیافه حق به جانب  واز موضع جنت مکانی سر از قبردر آورده و زمین و زمان را زیرسوال برد وگویی فراموش کرده این مردمی که درجریان سیل اخیر برای آنها اشک تمساح می ریزد همان مردمی هستند که درسال ۶۰ آنها را به خاک و خون کشید و ناجوانمردانه ترور کرد.

همان مردمی هستند که درجریان تجاوز وحشیانه صدام درمقابل آنها و به عنوان متحد وستون پنجم ارتش صدام صدها نفراز فرزندان سرباز آنها که گناهی به جز دفاع از شرف وناموس خود درقبال نیروی متجاوز نداشتند را قتل عام کرد.

فراموش کرد که با دادن گرای نظامی درجنگ موسوم به شهرها با موشک های غول پیکر عراقی سقف خانه هایشان را بر سرشان خراب وصدها نفر را به کشتن داد.

گویا فراموش کرده که دسته دسته سربازان مدافع میهن را در مرز دستگیر وتحویل ضد اطلاعات ارتش صدام قرار داد تا زیر وحشیانه ترین شکنجه ها از آنها اطلاعات و اسرار نظامی بگیرد.

فراموش کرد درحالی که ایران به قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل پاسخ مثبت داد درعملیات موسوم به فروغ جاویدان سربازانی را که مشتاقانه منتظر بازگشت به کانون گرم خانوادهایشان بودند را به زیرخاک فرستاد و در طرف دیگر هزارها عضو فرقه را با فریب سرنگونی ۴۸ساعته دردشت حسن آباد و چهارزبر مدفون ساخت.

رجوی فکر می کند خانواده های اعضا فراموش کرده اند چگونه آنها را سالها از حق تماس وملاقات عزیزانشان درعراق و آلبانی محروم ساخته است.

رجوی فکر می کنند حافظه تاریخی مردم آنقدر ضعیف است که جنایات وخیانت های چهل سال اخیر او را فراموش کرده اند؟ مردک ابلهه وشیاد بعد از چهل سال سردادن شعارسرنگونی وتعین سرفصل شش ماه تا ۴۸ ساعته سرنگونی تازه از ورود به دوران آمادگی سرنگونی خبر می دهد .

مضحک آنجاست کسی که مردم را به قیام مسلحانه وشورش و ایجاد کانون های شورشی فراخوان می دهد خودش آنقدر بزدل وبی باور به شعارخویش است که جسارت ندارد یک پیام تصویری بدهد.

نبش قبر دوباره رجوی به خوبی نشان می دهد فرقه جهنمی اش تا کجا در گرداب فروپاشی و بن بست لاعلاج در خاک آلبانی فرو رفته که متوسل به یک مرده سیاسی شده است .

فرقه رجوی همانطور که از استراتژی و تاکتیک جاسوسی هسته ای، ایفای نقش ستون پنجمی ارتش صدام وفروش اطلاعات توانمندی موشکی ونظامی ارتش ایران به رژیم کودک کش اسراییل نتوانست خود را تحمیل کند از جریان سیل ودرد ورنج مردم هم سودی نخواهد برد.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20304