• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

روایتی از بهره برداری تبلیغاتی در دستگاه کثیف فرقه رجوی: وقتی آرم فرقه را بر روی تخم مرغ های اهدایی مردم می زدند

  • کد خبر : 20275
  • 15 آوریل 2019 - 9:30

همزمان با فرا رسیدن بهار و عیدباستانی نوروز جاری شدن سیل در استان گلستان و برخی از شهرهای دیگر کام هموطنان ما را تلخ کرد. سیل متاسفانه منجر به خسارت مالی و کشته شدن برخی از هموطنان شد. دیدن خرابی خانه ها وکوچ اجباری خانواده ها و وضعیت سخت شرایط استقراری انها بخصوص زنان و کودکان و افراد سالخورده قلب هرانسانی را به درد می اورد. خوشبختانه درچنین شرایطی احاد مختلف مردم علیرغم اینکه خودشان شرایط معیشتی مناسبی ندارند و زیر بار فشار و تنگنای مالی هستند. حس انسان دوستی واحساس درد مشترک درقبال هموطنانشان انها را بر آن داشت تا باتمامی توان به کمک بشتابند.اما دراین بین فرقه ضدانسانی رجوی که درجریان حیات خفیف خائنانه اش هیچ احساسی نسبت به سرنوشت و وضعیت مردم ایران نداشته است درچنین شرایطی و صرفا برای سواستفاده سیاسی و تبلیغی از درد و رنج مردم سیل زده به پخش فیلم هایی از خسارت سیل به مردم اکتفا کرده است و تلاش نموده با سیاسی نمودن این حادثه طبیعی از مصیبت مردم به سود خودش شیادانه بهره برداری نماید .سران این فرقه علیرغم ولخرجی های گسترده درمراسم های خود و هزینه کردن های هنگفت درقبال میهمانان خارجی برای گرم کردن تنور شوهای تبلیغاتی خود تا این لحظه از اختصاص کمک مالی به هموطنان سیل زده خودداری نموده است.آنها بیشتر تلاش نمودند با تحریک احساسات ودامن زدن به نارضایتی هموطنان سیل زده انها را به درگیری با مسئولین اجرایی ودولتی بکشانند تا از ان بنفع اهداف خود و اربابانشان سواستفاده نمایند. درسال ۵۸ بدلیل بارندگی شدید وطغیان رودخانه های مارون، کارون وکرخه از ۲۲ لغایت ۲۸ بهمن ماه درشهرهای مسجدسلیمان، شوشتر، اهواز، شادگان و ماهشهر و سربندر در استان خوزستان دفاتر موسوم به جنبش ملی مجاهدین دراستان خوزستان با راه اندازی سرپل ها و زدن چادر وباسازماندهی نیروهای هوادار درشهرهای مختلف اقدام به جمع اوری کمک های مالی از مردم نمود.
من در ان سال جزء نیروهای میلیشیایی بودم که باهدف کمک رسانی به شهروندان سیل زده بصورت تمام وقت و شبانه روزی در چادرهایی که به پا کرده بودیم حضور داشتم و کمک های مردمی را جمع اوری میکردم البته دران مقطع من احساس می کردم این اقدام سازمان از موضع دلسوزی برای همشهریان سیل زده است ولی درادامه شاهد بودم چگونه سازمان بدنبال سواستفاده تبلیغاتی از درد و رنج مردم بود. سازمان کمک های مالی وغذایی واستقراری مردم را بنفع خود مصادره میکرد و با زدن اتیکت آرم سازمان بر روی کالاهای اهدایی مردم چنین وانمود میکرد که گویا تمامی این کالاها توسط خود سازمان خریداری شده است. دریک مورد و بشکل مضحک ومشمئزکننده آرم سازمان را برروی تخم مرغ هایی که یک پیرزن روستایی از شکم خانواده اش گرفته بود زدند که موجب اعتراض تعدادی از میلیشیاها گردید و یا به هنگام تحویل وسایل گرم کننده به سیل زدگان عکس های مسعود را بدست انها می دادیم ومشغول کارتوضیحی وتبلیغات برای مسعود میشدیم ودرضمن کارتبلیغی تلاش میکردیم انها را برعلیه دولت ودست اندرکاران جمهوری اسلامی تحریک کنیم واز انها طومار امضا شده درحمایت از سازمان بگیرییم.
نکته مضحک تر این بود که میزان پوسترهای رجوی واعلامیه های سازمان که جهت نصب درمنازل اهالی ومساجد روستاها می بردیم از میزان کالاها بیشتر بود. انقدر کار تبلیغی و سواستفاده از اهالی سیل زده برای سران فرقه مهم بود که گاها از دادن کالاهای موردنیاز به روستاهایی که علاقه ای به سازمان از خود نشان نمیدادند ویا از رهبران جمهوری اسلامی حمایت می کردند، علیرغم نیاز شدیدشان به مواد غذایی و دارو خودداری میکردیم وانها را درلیست تحریم قرار می دادیم.
دران سال مسئولیت جنبش ملی مجاهدین خلق شاخه ابادان با ابراهیم ذاکری (کاک صالح) بود. دران شرایط که همشهریهای سیل زده تحت شدیدترین فشارها قرار داشتند ونیاز مبرمی به موادغذایی و دارویی داشتند و بدلیل محاصره شدن درسیل ارتباط انها بکلی قطع شده بود. رهبران فرقه رجوی بی توجه به مشکلات اهالی بدنبال تبلیغات وپیشبرد خط وخطوط خود بودند. درجریان سیل ۵۸ خسارت زیادی به مردم وارد شد وحدود ۵۰ نفرجان خود را از دست دادند .درجریان سیل امسال که متاسفانه تا این لحظه منجر به بروز خسارات مالی وجانی زیادی شده مسئولین فرقه درتبلیغات رسانه ای وپیام های مریم رجوی درصدد سواستفاده از این حادثه تلخ افتاده اند. البته صرف نظر از سومدیریت ها وفقدان کار کارشناسانه وفقدان مجریان ومسئولین مجرب وبی توجهی دولت ها وحاشیه های اختلاس و راند خواری که متاسفانه تمرکز را برای پرداختن وحل ریشه ای مشکلات مردم وحوادث طبیعی از بین برده، موضع گیری ها واشک تمساح ریختن های رهبران فرقه صرفا برای ارضای منافع حقیرانه انها صورت می گیرد ومردم ایران به این دعاوی مضحک که صرفا ضربه زدن به منافع ملی وحقوق شهروندان را هدف قرار داده دست رد می زنند.

اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان آخرین بروزرسانی ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

 

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20275