• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ردپای مشکوک فرقه رجوی در یک سرقت مسلحانه در فرودگاه تیرانا

  • کد خبر : 20242
  • 13 آوریل 2019 - 11:46

رسانه های آلبانی چند روز پیش خبر دادند سه فرد مسلح با ورود به یک هواپیما در باند فرودگاه تیرانا ده میلیون یورو از داخل این هواپیما سرقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، تعدادی از شاهدان عینی که در هواپیما بوده اند به رسانه ها گفته اند که سه مرد با لباس نظامی وارد هواپیما شدند و با تهدید اسلحه حدود ۱۰ میلیون یورو را به سرقت بردند.

دو نفر از سارقان تاکنون دستگیر شده اند.به نوشته هابیلیان ، روزنامه انگلیسی گاردین در همین باره نوشت پیش از این دو بار دیگر نیز سرقت های مشابهی در آلبانی انجام شده بود.

این سرقت سومین عملیات تبهکارانه اینچنینی در سه سال گذشته پس از انتقال عناصر گروهک تروریستی منافقین به آلبانی است. منافقین پیش از این، سابقه سرقت پول از بانک های ایرانی را داشته اند. در یکی از بزرگ ترین سرقت ها، منافقین ۲ میلیون ریال از یکی از بانک های شهر همدان در سال ۱۳۶۱ سرقت کردند. در سال ۱۳۴۹ نیز منافقین نخستین عملیات هواپیما ربایی خود را در مسیر دبی به بغداد انجام دادند.

گفتنی است بنیاد جیمز تاون آمریکا سال گذشته میلادی نسبت به عواقب حضور مجاهدین خلق در آلبانی و خروج آنها از کنترل مقامات آلبانی هشدار داده بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20242

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی