• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

روباه صفتی فرقه رجوی در کنار ابراز همدردی دنیا با مردم سیل زده / فرقه رجوی ازاساس ماهیت ضدخلقی دارد

  • کد خبر : 20235
  • 13 آوریل 2019 - 12:15

متاسفانه جاری شدن سیل دربرخی از استان های کشورخسارت های زیادی اعم ازمالی وجانی را برای مردم به دنبال داشت. عمق فاجعه خرابی های ناشی ازسیل برای مردم ایران به حدی بود که افکارعمومی مردم دنیا را متاثرکرد.

اما در کنار ابراز همدردی مردم دنیا با مردم ایران فرقه رجوی از روز اول روباه صفتانه خط دیگری را در پیش گرفت. مریم رجوی سرکرده فرقه در یک نمایش مضحک در آلبانی مدعی شد که فرقه اش با مردم ایران ابرازهمدردی می کند و به اصطلاح از مردم ایران خواست تا به یاری مردم مناطق سیل زده بشتابند و تا توانست اشک تمساح ریخت علاوه براین سرکردگان وفرماندهان فسیل شده و بی سواد خود را هم به صحنه تلویزیون فرقه فرستاد تا فریبکارانه ماهیت خائنانه فرقه را لاپوشانی کنند.اما واقعیت این است که فرقه رجوی ازاساس ماهیت ضدخلقی داشته و دارد وهیچگاه منافع ومصالح مردم ایران و حفظ جان آنها برایش اهمیتی نداشته و ندارد . فرقه این را از سال ۶۰ به این طرف با اقدامات خائنانه اش عملا اثبات کرده است. از راه اندازی جنگ مسلحانه ،ه مدستی وهمراهی با صدام در جنگ تحمیلی و گراء دادن به موشک های عراقی برای کشتن شدن هرچه بیشتر مردم ایران درشهرها ، همراهی با آمریکا واسرائیل در تروردانشمندان هسته ایی ایران و تلاش سالیان برای متقاعد کردن آمریکا و اروپا برای تحریم و تحت فشارقراردادن اقتصادی مردم ایران تا به امروز. چون اعتقاد رجوی براین بوده واست که مردم ایران  مقصر درعدم به قدرت رسیدن او و  فرقه اش درایران هستند .

برای نمونه  مهوش سپهری (نسرین ) زمانی که معاون رجوی درعراق بود یکبار در جریان نشست های به اصطلاح انقلاب ایدئولوژیکی با اعضا با چهره برآشفته عملا ضدیت ودشمنی رجوی وفرقه اش با مردم ایران را به نمایش گذاشت. وی با  توهین به مردم ایران گفت : به قول برادر(رجوی )  این مردم پدرسوخته ایران تکان نمی خورند وگرنه که ما باید الان این بحث ها را در تهران با کل مردم ایران پیش می بردیم ! وی درادامه چاپلوسی های خود برای رجوی گفت داشتن رهبری رجوی لیاقت می خواهد.

بنابراین فرقه ایی که کوله باری از خیانت ، جنایت و ضدیت با مردم ایران دارد با برگزاری شوهای مسخره و اشک تمساح ریختن برای مردم سیل زده ایران هرگز نمی تواند ماهیت ضدمردمی خودرا کتمان کرده  و در دل مردم ایران جایی برای خود بازکند چون مردم ایران با هر رنج و مشقتی که داشته باشند هیچگاه خیانت های فرقه رجوی ودیگردشمنان خود را فراموش نخواهند کرد .

یادداشت از حمید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20235