• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جمعی از خانواده های اسرای فرقه رجوی در کرمانشاه: صلیب سرخ جهانی به امداد خانواده ها بیاید + اسامی اسیران کرمانشاهی در فرقه رجوی

  • کد خبر : 19891
  • 07 مارس 2019 - 12:51

جمعی از خانواده های اسرای فرقه رجوی به صلیب سرخ جهانی نامه نوشتند.به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز کرمانشاه متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم صلیب سرخ جهانی مستقر در ژنو سوئیس

اینجانبان تعدادی از خانواده های اسیرانی از استان کرمانشاه هستیم که فرزندان یا پدران ما درخلال جنگ ایران وعراق، اسیر ارتش عراق شدند وبرابر نامه ها وشماره هایی که توسط آن سازمان بین المللی به ما ابلاغ شد تا سال ۱۳۶۸)) در زندان ها واردوگاه ها وکمپ هایی صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق بوده اند .

اما برابر اطلاعات به دست آمده واسناد و مدارک وشواهدی که به دست ما رسیده است، در سال ۱۳۶۸ ( ه – ش ) طی یک معامله خارج از عرف درحالی که هنوز جنگ تمام نشده بود وصرفأ آتش بس بود وشرایط نه جنگ و نه صلح نام گرفته بود تعدادی از اسرای جنگی به فرقه مجاهدین به رهبری مسعود ومریم رجوی که درعراق مستقر بودند تحویل داده شدند .

ریاست محترم صلیب سرخ

اکنون تعداد زیادی ازهمان اسرا از فرقه مجاهدین جداشده وبه خانواده خود ملحق شده اند . برابر اطلاعات ومستندات این افراد ، در سال های اولیه که هنوز تبادل اسرا صورت نگرفته بود فرقه مجاهدین ودولت وقت عراق (صدام حسین ( مامورین شما را فریب داده وآن اسرایی که معامله شده ودراختیار رجوی بودند را در مقطعی که مامورین شما جهت دیدار نوبه ای به اردوگاه ها می رفته اند، در قلعه ای درنزدیکی شهر کرکوک جمع آوری کرده وبه دروغ مدعی شده بودند که این کمپ اسرا است ونامه های خانواده های این اسرا را ازمامورین شما دریافت کرده اند . درحالی که آنها توسط رجوی وصدام برای یک روز به آن قلعه آورده شدند وسپس به کمپ مجاهدین معروف به اشرف انتقال یافته اند.

همچنین، دریک مقطعی هم که مامورین شما برای تعیین تکلیف این اسرا به کمپ اشرف می روند که ببینند آیا قصد پناهندگی دارند یا مایل به بازگشت به ایران هستند، این فرقه افرادی را با اسامی ونام های جعلی (اسرا ) به حضور مامورین شما می آورند وکسان دیگری به جای این اسرا تصمیم گیری می کنند وآن فرمی که شما پرکرده اید در آن مقطع به هیچ وجه واقعی نبود .

اکنون این اسیران در خلال این سالها بیشترشان کشته شده و یا توسط فرقه رجوی سربه نیست شده اند واندکی زنده مانده ودرتشکیلات فرقه مجاهدین باقی مانده اند.

لذا ما امضا کنندگان این شکوائیه ازشما خواهشمندیم در این خصوص به دادخواهی عزیزان ما آمده وبرابر وظیفه انسان دوستانه ذاتی آن سازمان جهانی به ما کمک کنید .

اسامی اسرای گرفتار در فرقه رجوی

۱-علی سپاه امیری

۲-یحیی مرادپور

۳-نوروز درویشی

۴-مصیب رشیدی

۵-علیرضا خاموشی

۶-هوشنگ مرادی

۷-علیمراد لطفی

۸-محسن حسن گاویار

۹-علی اشرف ملکی

۱۰-عبدالکریم کریمی

۱۱-محمدعلی پروا

۱۲-علی اصغردرویش تبار

۱۳-علی یوسفی

۱۴- علیرضا قالوکاکایی

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19891