• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

چهلمین سالگرد انقلاب ایران فرا رسید / روسیاهی برای نفاق ماند که پرچم دشمن را به دست گرفته است

  • کد خبر : 19584
  • 10 فوریه 2019 - 11:50

۲۲ بهمن ماه ۹۷ فرا رسید و انقلاب مردم ایران ۴۰ ساله شد. وعده های داده شده توسط روسیاه تاریخ ایران ( مسعود رجوى) مبنى بر سرنگونى و تعیین تکلیف حکومت ایران به دست کانون هاى شورشى در داخل کشور، همچون هزاران دروغ و فریب هاى گذشته اش دروغ از آب درآمد و خبرى از آن نشد.این بار اما ، شرایط دیگر کاملاً تغییر کرده است . اوضاع مثل سابق نیست و هرگز هم نخواهد شد. تا فرقه رجوی بتواند نیروهای محصور را در منجنیق رفتارهای دیکتاتوری خود قرار داده و آن را هدایت و به پیش ببرد. دیگر شرایط عراق و قیمومیت صدام حسین ، در کار نیست تا مسعود و مریم رجوى، بخواهند نیروها را مرعوب زندانهای ابوغریب نمایند و به طبع آن هر دروغ و حیله و فریب و هر جنایت و خیانتى را بدون کم و کاست و با رفتارهای استبدادی و اهرمهای تشکیلات پولادی، بر جان و روح افراد جارى کرده و استرتژی خیانت بار خود را پیش می برند، و بدنه هم کورکورانه آن را قبول و اجرا نمایند .
دوماً اینکه فرقه اکنون در قلب بورژوازى قرار دارد که رجوی همیشه از وقوع آن در وحشت و اضطراب بود و آنرا نقطه هزیمت و پایان راه مجاهدین می دانست .کابوسى که رجوى حتی خطور ذهنی آن در مغز اعضا را مترادف با حرکت به سمت بورژوازى و زندگى رفاه طلبانه می دانست و با برگزارى نشست هاى وحشتناک افراد را زیر شکنجه روحى و روانى و جسمى، می برد و بسیارى را روانه زندان هاى ابوغریب کرد، تاحدی که بسیارى مجبور به خودکشى و یا بدست سران فرقه سر به نیست شدند.
این بار چهل‌سالگی انقلاب مصادف است با آشکار شدن چهره واقعی و نفاق آشکار فرقه که اکنون لخت و عور پرچم دشمنان میهن را بر دست گرفته و به امید نکبتی که اسمش را ادامه و تداوم مبارزه می دانند دل خوش نموده و بیش از بیش در لجنزار تعفن آمیز خیانت غرق شده اند. چهل سالگی در فرهنگ ایرانی و دینی ما همواره به معنای آغاز مرحله‌ جدید در زندگی تلقی می‌شود در معارف اسلامی کسی که چهل سال از عمرش گذشته باشد می گویند که به « عقل و کمال» رسیده است .
اکنون انقلاب مردم ایران به کوری چشم دشمنانش به چهل سالگی اش رسیده است و پنجمین دهه عمر خود را آغاز خواهد کرد. با همه فراز فرود های این چهل سال ملت ایران با صبوری و اراده ای آهنین تمام مشکلات را که دشمنانش پیاده کرده بودند پشت سر گذاشته و افق های نوین را در پیش رو دارد .
دیگر وعده های سقوط در شش ماه دیگر، یک سال دیگر یا دو سال دیگر از سوی دشمنان برای مردم رنگ باخته است! ماه ها و سال های دیگر هم خواهند گذشت و هرگز آرزو و رویاهای ضد انقلاب برآورده نشد .
اکنون در یک صف آرایی آشکار اردوگاه دوستان و دشمنان انقلاب قابل شناسایی است در یک سو ملت با همه مشکلات کمر شکنش اما با عزم و اراده استوار، و در دیگر سو دشمنان غدار تا دندان مسلح با همه هیمنه و نوکران و مزدوران وطنی و در راس آن فرقه رسوای رجوی که می خواهند دق دلی خود را این بار در میتینگ آمریکا ساخته و در لهستان با جیغ و داد علیه ملت ایران وبا همراهی دولت های آمریکا اسرائیل و عربستان که با ملت ایران همراهی و همگرایی ندارند، خالی کنند.
زهی خیال خام و باطل.
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا
و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19584

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»