• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

توطئه فرقه رجوی علیه جداشده ها در آلبانی

  • کد خبر : 19562
  • 10 فوریه 2019 - 10:55

چند روز پیش سیمای آزادی، تلویزیون کاملا سانسور شده فرقه رجوی برنامه ای تحت عنوان “پرونده” پخش کرد.
در این برنامه که بوی توطئه چینی از آن به مشام می رسید و مشخص نبود چه چیزی را تدارک می بیند گفته شد که جداشده ها مزدور و حقوق بگیر از سفارت ایران در آلبانی هستند و بر علیه فرقه جاسوسی نموده و دنبال اعمال تروریستی اند.
اول باید گفت فرقه شما در گرفتن جیره و مواجب، گوی سبقت را از همه عالم ربوده است. من استناد می کنم به صحبت های فرشته هدایتی که گفت خودم شخصا گونی های پر از پول را که عراقی ها به مقر بدیع زادگان آورده بودند تحویل گرفتم و یا آن فیلمی که توی فیس بوک گذاشته شده بود در مقابل فروختن اطلاعات جنگ، پول دریافت کردید و خدا می داند که چقدر پول به خاطر جاسوسی از کشورهای مختلف گرفتید.

دوم پرونده من و جداشده ها مشخص است ولی آنهایی که هنوز پیش خودتان و با اسم مستعار هستند و در ترورهای ایران به دستور خود رجوی شرکت کردند را افشا کنید.
من اسم نمی آورم چون در شان من نیست، شما که در ترور و غیره ید طولایی دارید چطور شد بعد از اشغال عراق به غلط کردن افتادید. حتی آرم فرقه را هم انکار کردید و درجا برای خوش رقصی تمام اطلاعات سایت های ایران را برای یک حمله گسترده به آمریکا دادید.
من که خبر نداشتم خودتان در نشست گفتید شما برای رسیدن به امیال خود از هیچ رذالتی کوتاهی نمی کنید.
درد شما از این نیست که ما جاسوسی می کنیم، درد شما از حقیقتی است که تک به تک ما افشا می کنیم و مجبور هستید به این نوع کارهای سخیف پناه ببرید وگرنه چه کسی دنبال جاسوسی از شما و فرقه شماست. عیلرغم اینکه می گوئید تحصیل کرده ترین و آگاهترین فرزندان خلق هستید عقب مانده ترین قشر نه فقط در ایران بله در جهان هستید. همه اینکارهایی که می کنید مصرف درون فرقه ایی دارد و این برای ترساندن کسانی است که خواهان جدا شدن از فرقه هستند کما اینکه همین اراجیف را تحویل ما دادید. این کارها مسکن است و درمان نیست، روز متلاشی شدن شما نزدیک است.

یادداشت از : احمد خاکی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19562