• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دادستان کل کشور  خبر داد: دستگاه قضایی در برابر جریان نفاق ایستاده است / آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی جنایات دهه شصت

  • کد خبر : 19535
  • 07 فوریه 2019 - 12:20

دستگاه قضایی در برابر هرگونه جریانی که بخواهد در برابر نظام، خواست ملت و امنیت کشور بایستد با اقتدار ایستاده است.به گزارش گروه دیگر رسانه های فراق، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری ۱۷ بهمن ماه در نشست خبری آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی دهه شصت با اشاره به جنایات گروهک تروریستی منافقین در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: دستگاه قضایی سینه خود را سپر بلا و تیرها کرده است و هیچ ابایی هم ندارد که چند قاضی و یا مقام قضایی نیز به خیل ۱۷ هزار شهدای ترور بپیوندند.
وی خطاب به گروهک های منافق و معاند تصریح کرد: اینها بدانند که دستگاه قضایی مقتدرانه در برابر چنین تحرکاتی ایستاده است، البته از مردم نیز انتظار داریم مراقب تلاش های دشمن برای نفوذ باشند.
دادستان کل کشور با اشاره به هزینه ۷ تریلیون دلاری امریکا در منطقه و همچنین سخنان دیشب دونالد ترامپ در کنگره این کشور، گفت: اگر دهها بار نیز از این ۷ تریلیون دلارها هزینه کنید باز هم نمی توانید به نتیجه برسید چرا که مقابل ملت ها ایستاده اید.
منتظری خطاب به مقامات امریکا، خاطر نشان کرد: این سلطنت طلبان و منافقینی که دور خود جمع کرده اید، هرگز دستاوردی برای شما نخواهد داشت به جز اینکه رسوایی بیشتری برای شما رقم بخورد.
منتظری با تاکید بر اینکه ملت ایران ۴۰ سال است که شما را شناخته و مقابل این تحرکات ایستاده است افزود : دنیا می داند تروریست و تروریست پرور کیست.

 حامیان منافقین اشتباه می کنند

دادستان کل کشور گفت: کشورهایی که به مناقین امید بسته اند و تصور می کنند که می توانند از کانال نفاق و منافقین به نظام جمهوری اسلامی ضربه زنند ،کور خوانده اند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در ادامه سخنانش در آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی جنایات دهه شصت با اشاره به حمایت امریکا و غرب از گروهک تروریستی منافقین تصریح کرد: امروز رئیس جمهور و وزیر خارجه امریکا، جریان صهیونیست و روسای کشورهای اروپایی با سران جریان نفاق فالوده می خورند.
وی افزود: همین حمایت ها گروهک تروریستی منافقین را سالها در همسایگی ما نگه داشت که با طرد آنها از سوی ملت عراق به آلبانی رفته و در این کشور فعالیت هایشان را ادامه می دهند.
دادستان کل کشور گفت: اگر این جریان تصور می کند که با این حرکات ددمنشانه، خشونت آمیز و غیر انسانی به نتیجه می رسد،اشتباه می کند.
وی افزود: آن زمانی که تورهای منافقین در داخل کشور گسترده و ملت هنوز چهره واقعی آنها را آنگونه که باید و شاید نشناخته بود، نتوانستند کاری از پیش ببرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: ملت ایران جریان نفاق را شناخته و تاکنون نیز ۱۷ هزار تن از عزیزان خود را توسط این جریان از دست داده است.
وی با اشاره به عملیات مرصاد گفت: آن زن نابخرد و پست زمانی که فرمان آتش داد غافل بود که این آتش بلافاصله کمانه کرده و در مغز خودشان فرو میریزد و آنها را به ذلت میرساند.

جریان نفاق تغییر تاکتیک داده است

دادستان کل کشور با اشاره به تغییر تاکتیک های گروهک تروریستی منافقین گفت: راهبرد و استراتژی جریان نفاق همان است لذا فعلا مسئولیت ترور را به عده ای دیگر سپرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در ادامه سخنانش در نشست خبری آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی جنایات دهه شصت ویژگی نفاق را تفاوت در ظاهر و باطن دانست و افزود: این حرکت پست و رذیله شیطانی اختصاص به زمان خاصی ندارد و حتی در صدر اسلام نیز جریان نفاق در مقطعی به حلقه اسلام وارد شدند.

وی با اشاره به دوران سیزده ساله حضور پیامبر اکرم ( ص ) در مکه تصریح کرد: در این زمان هیچ گونه نامی از نفاق دیده نمی شود چرا که پیامبر ( ص )فقط به دنبال تثبیت جایگاه و اصول اعتقادی جامعه بود اما از زمان هجرت پیامبر به مدینه و استقرار حکومت اسلامی، ضرباتی که جریان نفاق به پیامبر ( ص ) و حرکت اسلام زد به مراتب سنگین تر از ضربات کفار بود.
وی ادامه داد: کسانی که اسلام را مانع و سد راه خود می دیدند بلافاصله بعداز رحلت پیامبر برنامه خود را آغاز کردند و امیر المومنین (ع) توسط کسی که پای منبر ایشان می نشست و در رکاب او می جنگید، به شهادت رسیدند و این جریان در طول تاریخ همچنان ادامه داشته است.
دادستان کل کشور گفت: در چهل سال پس از انقلاب نیز امام ( ره ) با الهام گرفتن از قرآن و احادیث و فقه نبوی مردم را به استقلال و آزادی خواهی از بند استکبار و استعمار دعوت کرد و در برهه ای از زمان، همه قدرت های غرب و آمریکا که به دنبال حفظ تخت و تاج خاندان پهلوی بودند، نتوانستند مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند چرا که یک ملت با حمایت و تبعیت از رهبری امام ( ره ) به صحنه آمدند، با یک ملت نمی توان در افتاد.
وی با اشاره به سهم خواهی جریان نفاق از انقلاب اسلامی ملت ایران، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد زاویه گرفتن این جریان با امام (ره ) و حرکت ملت بودیم و آنها بسیاری از جوانان و نوجوانان را با شیطنت های خود به دام انداخته و گرفتار نفاق کردند، این در حالی بود که تعداد عناصر اصلی منافقین زیاد نبود اما آنها توانستند از دریچه نفاق ورود کنند و هر گونه شرارتی را در مراکز مهم استانها و به ویژه تهران با قصاوت قلب انجام دهند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به ترور چهره های شاخص نظام جمهوری اسلامی توسط منافقین، گفت: امروز کسانی که دستشان به خون هزاران ایرانی آلوده است توسط اربابانشان که صحنه گردان اصلی وقایع دهه ۶۰ ایران بودند، حمایت می شوند و همین کشورها در مقطعی از زمان در ظاهر نام این گروهک تروریستی را در لیست سیاه گروه های تروریستی جهان گنجاندند اما کمی بعد آنها را از این لیست خارج کردند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران باید چهره نفاق را آن گونه که هست به دنیا نشان دهند.
دادستان کل کشور با اشاره به ترور شهید لاجوردی دادستان وقت کشور به دست عناصر منافقین، گفت: شهید لاجوردی با بصیرت و عمق نگری در مقابل جریان نفاق ایستاد، در تاریخ دستگاه قضایی برخورد با نفاق برگ زرینی است که توانست این جریان در جای خود بنشاند.
وی به سخنان رئیس جمهور امریکا مبنی بر هزینه بی نتیجه حدود ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه و غرب آسیا، تصریح کرد: ترامپ به دنیا و کنگره بگو که ۷ تریلیون دلار را خرج چه کرده ای ؟! آیا خرج مردم شده و یا خرج تسلیحات برای مقابله با حرکات اصیل و مردمی ملت ایران ، عراق ، سوریه ، لبنان­ و غزه؟! آیا به غیر از تروریست پروری کاری انجام دادید؟! داعش و طالبان و جریانات برانداز در سوریه، لبنان، عراق ،ایران ،افغانستان و پاکستان را چه کسی به وجود آورده است؟! شما تروریست پروران ملت و نظام ایران را تروریست می خوانید؟! روی شما سیاه باد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری در خصوص پروژه نفوذ دشمن در کشور نیز تصریح کرد: امروز جریان نفوذ یکی از خطرات بزرگ علیه کشور و مردم است که متاسفانه با برنامه و بسیار حساب شده کار خود را انجام می دهند و مطمئن باشید بخشی از مشکلات اقتصادی امروز نیز ثمره تحرکات جریان نفوذ است.
وی افزود: جریان نفوذ به دنبال پیاده سازی برنامه های دشمن در جامعه، ادارات ، تشکیلات و سازمان ها است که بسیار مساله مهمی است، معتقدم بخشی از مشکلات اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی اجتماعی امروز کشور ثمره تلاش های نفوذی است که دشمن روی آن سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده است.وی با تاکید بر لزوم بازشناسی جریان نفاق و شناساندن عناصر این جریان به مردم ادامه داد: در هر عصر و نسلی باید این بازشناسی انجام شود .
وی افزود: اسناد و مدارک بسیار زیادی در قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی وجود دارد که آمادگی داریم با رعایت مسائل امنیتی و در راستای شفاف سازی تحرکات جریان نفاق با نهادهای دولتی و غیر دولتی علاقه مند همکاری کنیم.
دادستان کل کشور گفت: بخش عمده ای از مسئله نفوذ و مبارزه با این پدیده در حوزه وظایف و تکالیف قوه قضائیه نیست بلکه دستگاه قضایی ضابطینی تحت عنوان وزارت اطلاعات دارد که همان ها باید در این راستا فعالیت کنند، بارها گفته ام که دستگاه های امنیتی بسیار بیشتر از اینها باید روی موضوعات مربوط به نفوذ کار کنند .
وی افزود: زمانی هشدار دادیم که موضوع دو تابعیتی ها را جدی بگیرید اما دولت می گفت ما دو تابعیتی نداریم در حالی که طبق اطلاعات ما دو تابعیتی در بین مدیران وجود داشت لذا در ابتدا وزارت اطلاعات باید جدی تر در این زمینه عمل کند و سپس اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی مسئول هستند.
وی درباره تحرکات اخیر گروهک تروریستی منافقین، خاطرنشان کرد: امروز منافقین تاکتیک هایشان را عوض کرده اند اما راهبرد و استراتژی شان همان است، امروز منافقی که با حضور در میدان کار تروریستی انجام دهد؛ کمتر داریم و یا شاید فعلا وجود نداشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: خبر داریم که اربابانشان به آنها دستور داده اند که از روش ترور استفاده نکنند و فعلا مسئولیت ترور به عده ای دیگر چون تروریست های داعش و گروهک های تروریستی قرار گرفته به مانند آنچه شب گذشته در خرم آباد رخ داد که منجر به شهادت یکی از سربازان کشور شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان کل کشور همچنین درباره برگزاری کنفرانس ضد ایرانی ورشو نیز گفت: آمریکا وقتی نتوانست اهداف خود را علیه ملت و نظام ایران عملیاتی کند و مشاهده می کند که ملت بزرگ ایران چهلمین سال پیروزی خود را جشن می گیرد و آنها کاری از پیش نمی برند به حداقل اکتفا کردند لذا دو روز پس از ۲۲ بهمن کنفرانس ورشو برگزار می شود که محور اصلی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری خاطر نشان کرد: ما پیشاپیش از بحث ها و مواضعی که در این کنفرانس مطرح می شود اطلاع داریم اما اینها همه مشت بر سندان کوبیدن است، چرا که نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران آنچنان محکم ایستاده که این مشت ها و ضربه ها هرگز نمی تواند به آنها آسیب برساند اما مردم باید همیشه هوشیار باشند و این هوشیاری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد خواهیم بود.
دادستان کل کشور در واکنش به دیدار علی‌نژاد با وزیر خارجه آمریکا گفت: وی که مطرود خانواده شده و یک عنصر مفسد کثیف است، با پمپئو عکس یادگاری گرفت و این را برای خودش افتخاری می‌داند.
وی افزود: پمپئو جریان نفاق را پمپاژ می‌کند و این عنصر با او عکس گرفته است؛ شاعر می‌گوید «کند هم جنس با هم جنس پرواز، کبوتر با کبوتر، باز با باز» و جایگاه آن زن همین است، ما از چه جامعه رسمی بین‌المللی و از چه دادگاهی بخواهیم آن‌ها را محاکمه کنند؟ متاسفانه دادگاهی نیست، اما این بدین معنا نیست که پیگیری نکنیم بلکه پیگیری‌ها را تشدید می‌کنم.

دبیرخانه بازخوانی دهه شصت توسط بنیاد هابیلیان در محل باشگاه خبرنگاران جوان با حضور دادستان کل کشور  و به منظور بازخوانی جنایات تروریستی بیش از ۳۵ گروهک تروریستی در دهه شصت در جهت انعکاس این جنایات در مجامع بین‌المللی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19535