• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

به مناسبت برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب ایران: عقب ماندن از تاریخ ثمره ۴۰ سال خیانت فرقه رجوی است

  • کد خبر : 19482
  • 05 فوریه 2019 - 9:27

جان بولتون دیپلمات آمریکایی، از اوایل سال ۲۰۱۸ به سمت مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت دونالد ترامپ رسید.وی یکی از چهره‌های تندرو در آمریکاست که در چند سال گذشته به‌واسطه حمایت و همکاری با گروه منافقین مبالغ هنگفت دلاری از آن‌ها دریافت می‌کند.

وی بدون توجه به ماهیت و سوابق تروریستی فرقه که حتی ترور را با سران آمریکایی درزمان شاه شروع کردند، به همکاری با آن‌ها ادامه می‌دهد.

در این رابطه نامبرده سال گذشته یکی از اظهارنظرهای جنجالی خویش را علیه جمهوری اسلامی مطرح نمود و در طی جلسه‌ای که منافقین ترتیب داده بودند در تیرماه سال ۹۶ در پاریس به بیان یک سری تحلیل‌ها و نظریه‌های غربی در خصوص انقلاب‌ها پرداخت و گفت «نباید بگذاریم انقلاب اسلامی ایران به چهل‌سالگی برسد!»؛ موضوعی که در چند سال اخیر با تلاش زیادی از سوی آمریکایی‌ها و همراهی برخی کشورهای عربی منطقه صورت گرفت، اما سرانجام با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران به شکست آن‌ها انجامید.

جان بولتون در طی ان جلسه گفته بود: «نتیجه بازنگری دولت ترامپ در سیاست آمریکا در قبال ایران باید این باشد که انقلاب اسلامی آیت‌الله خمینی تا دو سال آینده دوام نیاورد و جشن چهلمین سالگردش را نبیند، برای نخستین بار در هشت سال گذشته با تغییرات صورت گرفته در کاخ سفید من می‌توانم با اطمینان بگویم که ما رئیس‌جمهوری داریم که به‌طور مطلق مخالف حکومت حاکم بر ایران است. این سیاستمدار تندرو آمریکایی در ادامه سخنرانی خود که با سوت و کف ممتد حاضران همراه بود به تحریک و تبعیت از ایده‌های فرقه منافقین گفته بود: کنترل حکومت ایران بر اوضاع تضعیف‌شده»

بولتون در ادامه مطرح کرده بود: «تغییر کادر رهبری آمریکا پس از دوران هشت‌ساله دولت اوباما بسیار مهم است. سیاست قطعی و اعلامی ایالات‌متحده آمریکا پس‌ازاین باید سرنگونی حکومت ایران و تغییر رژیم در این کشور باشد؛ و تأکید کرده بود که رفتار و اهداف حکومت ایران به‌هیچ‌وجه تغییر نخواهد کرد و به همین دلیل، تنها راهکار موجود تغییر خود حکومت است … امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم!»

همه می‌دانیم که در این رابطه آمریکا و اسرائیل تلاش‌های مذبوحانه‌ای در چند سال اخیر نمودند و از هر چه رذالت و رنج و سختی است بر ملت سرافراز ایران کوتاهی ننمودند؛ و در این میانه آتش بیار معرکه منافقین بودند.

مشخصاً طبق آنچه ترامپ و ایادی‌اش مطرح کرده و قصد داشتند با سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ مردم ایران را به‌زانو دربیاورند،در اهداف خویش ناکام ماندند.

اما آنچه مایه بسی تعجب است ، طبعا  آن‌ها دشمن بوده و همیشه در تاریخ ملت ایران جز دشمنان قسم‌خورده انقلاب ثبت‌شده‌اند. ولی بسی تأسف بر فرقه ضاله منافقین که هم دنیا و هم آخرت خود را به نیستی و تباهی فروختند و نوکر اجنبی شدند.

و تأسف بیشتر که این احمق‌ها بیش از سران آمریکایی و اسرائیلی دو آتشه هستند و رجوی‌ها برای رسیدن به قدرت در جفا و ظلم به مردم خویش خواسته‌های بیشتری مطرح و از هر راهی برای ضربه زدن کوتاهی نمی‌کنند.

فرقه رجوی مدعی حمایت از خلق ابزار اصلی فشار و ساز و کارش حمایت از تحریم و رنج ملت ایران و آب به آسیاب دشمن ریختن شده است.

صدها جلسه و متینگ و سخنرانی و یاوه‌سرایی، صدها ملاقات و حرافی به جهت سیاه نمایی و خراب کردن چهره کشور خویش، این است ثمره چهل سال خط و استراتژی خطا و باطل گروه عقب‌مانده رجوی،  عقب ماندن از زمان، تاریخ، انسانیت و مردم ایران… حاصلی جز این نخواهد داشت.

خوشبختانه ایران به چهلمین سال انقلاب رسید، مردم ایران به‌خوبی بر رنج‌ها، کمبودها، مشکلات واقعی اقتصادی و سیاسی زندگی خویش واقف هستند. ولی ایران و ایرانی علیرغم همه سختی‌ها، وطن و آب‌وخاکش را دوست دارد و به هیچ اجنبی و دشمن این آب‌وخاک خودش را و تاریخش را نمی‌فروشد و برای حفظ آن پایداری نموده و با هر دشمنی می‌جنگد.

و تاکنون نیز با یاری خدا علیرغم فشارهای بسیاری که با حربه‌های تحریم اقتصادی و معیشتی و علمی بر مردم ایران برای تحقق اهداف خود آورده‌اند خوشبختانه به‌جایی نرسیدند.

«ایران» بار دیگر مقابل همه آن‌ها ایستاد و جشن چهل‌سالگی انقلاب ایران را تمام جهانیان نظاره می کنند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19482

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی