• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فرقه رجوی حیات خود را در نبود خانواده ها می بیند

  • کد خبر : 19417
  • 30 ژانویه 2019 - 13:00

کفگیر به ته دیگ خورد، این ضرب المثل مناسب برای تشکیلات فرقه پوسیده رجوی است. هرکسی که چند دهه در تشکیلات رجوی بوده و همین که به اعمال کثیف آنها پی برده و اعلام جدایی می کند یک شبه مزدور می شود.ما یادمان نرفته که دکتر های عراقی بیماران را می خواستند ببرند بیمارستان بغداد تا مداوا کنند اما همین سران فرقه مانع می شدند و می گفتند که چون نفرات ما همراه بیمار نیستند بیمار نمی رود و در حالت بیماری هم از او فیلم می گرفتند و پخش می کردند.
آنها با این ترفند و زجر کش کردن بیماران دنبال کسب حمایت سیاسی پارلمانترها از مریم قجر بودند، مهم هم نبود که نفر می میرد چون جان انسان برای فرقه ارزشی نداشت. مهم بر این بود که چه کسانی از فرقه حمایت می کنند و در رسانه ها چقدر انعکاس پیدا می کند؟ حتی این را به زبان می آوردند که یکی هم برای اشرف جان بده مهم نیست بلکه انعکاس خبر و حمایت سیاسی مهم است و ما بالا می رویم .
الان در زندان اشرف ۳ به نوعی دارد سناریوی اشرف و لیبرتی تکرار می شود و بیماران باز زجر کش می شوند .
خبر هایی از مرگهای مشکوک هست که هرگز نه اعلام شده و نه آثاری از قبر آنها وجود دارد و این به نشانه این است مخالفتها زیاد شده و افراد بر اثر فشار روحی دست به خودکشی می زنند .
اگر فرقه رجوی راست می گوید درب زندان را به روی خبر نگاران بی طرف بگشاید و بگذارند نفرات بدون حضور سران فرقه با خبر نگاران صحبت کنند و نفرات بتوانند آزادانه با خانواده های خود ملاقات و تماس داشته باشند. ما که می دانیم فرقه تن به خواسته نمی دهد چون آنها حیات خود را در نبود خانواده ها می بینند.

یادداشت از: ح حسینی
انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19417

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی