• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

راه اندازی ستاد مردمی ارسال پوشک رایگان به پایگاه اشرف ۳ !

  • کد خبر : 19064
  • 07 ژانویه 2019 - 13:00

هفته گذشته رسانه های داخلی خبری را پخش کردند مبنی بر اینکه اعضای فرقه رجوی از شدت بیماری و سالخوردگی از پوشک استفاده می کنند. این موضوع نیز از آنجا کشف شد که یک مستندساز آلبانیایی که به سفارش این گروه تروریستی، فیلمی از داخل پایگاه جدید آنها ساخته، احتمالا ندانسته، از شخصی فیلم برداری کرده که تعداد زیادی پوشک بزرگسالان را خریده و جابجا می کند.

این حجم از پوشک خریداری البته نشان می دهد که کالای خریداری شده نه تنها برای یک نفر نیست بلکه چندین نفر – و شاید ده ها نفر – از آن استفاده می کنند.

شنیدن این خبر باعث شد تا عواطف و احساسات بخشی از شهروندان نوع دوست در کشورمان تحریک شود و به راه اندازی ستادی برای ارسال محموله بزرگی از پوشک به کشور آلبانی و پایگاه به اصطلاح اشرف ۳ که محل حضور اعضای فرتوت مجاهد است، اقدام کنند.

همه اینها در حالی است که مجاهدین از چهل سال قبل تاکنون از هیچ توطئه و عمل تروریستی و خرابکارانه ای علیه مردم ایران فروگذار نکردند؛ علاوه بر اینکه در این شرایط هم مریم رجوی رهبر گروه پوشک پوشان اشرف ۳ از هر فرصتی برای قانع کردن مقامات غربی و آمریکایی برای تحریم کشور و سرنگونی نظام استفاده کرده است و عجیب تر اینکه گروهش را آماده سرنگونی نظام و بعد از آن به قدرت گرفتن زمام امور معرفی می کند.

خالی بندی از این بزرگ تر نیست که نیرویی که باید روزی چند بار پوشک او را عوض کرد بخواهد نظام را سرنگون کند یا حتی اسلحه به دست بگیرد.

اکنون مردم نوع دوست ما با آگاهی از سوابق زشت و سیاه مجاهدین تصمیم گرفتند در این شرایط که قیمت پوشک دچار تصاعد شده آن را بر سر سفره مریم رجوی و مجاهدین بگذارند، طبعا به دلیل عدم امکان سفر به آلبانی و اینکه این کشور سفارتی در ایران ندارد تا به علاقه مندان، ویزای ورود دهد، این ستاد تنها وظیفه ارسال محموله پوشک ها را بر عهده می گیرد و مراحل بعد از آن یعنی نصب و تغییر پوشک را بر عهده مادر مجاهدین یعنی مریم رجوی می گذارد؛ مادری که در غیاب پدر بی مسؤولیتشان، وظیفه تر و خشک کردن آنها را عهده دارد.

براساس اعلام این ستاد، پوشک ها باید از نوع کامل و حداقل سایز آن سه ایکس لارج باشد. به دلیل بیگاری شدید روزانه عناصر مجاهد موجود در اشرف ۳ نیز حتی الإمکان پوشک هایی به این ستاد اهدا شود که دارای دولایه و ضدتراوش باشند و کش بکار رفته در آن نیز باعث عرق سوزی آنها نشود.

س.شکیبا

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19064