• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تشکیلات رجوی زباله دان تاریخ است / دوران فریبکاری رجوی ها به پایان رسیده است

  • کد خبر : 18983
  • 30 دسامبر 2018 - 11:47

بعد از فروپاشی تشکیلات فرقه رجوی در عراق و اخراج آنان در آلبانی این پایان تشکیلات رجوی بود. سئوال این است که چرا مریم قجر کنگر خورده و در آلبانی لنگر انداخته است .

سالیان گذشته وقتی اعضای فرقه رجوی در اشرف بودند سلاح و تجهیزات نظامی داشتند از رجوی شیاد آبی گرم نشد و جالبه بعد از چهل سال هنوز بر طبل توخالی سرنگونی می کوبد .
تشکیلات رجوی که مانند زباله دان تاریخ می باشد، مریم قجر سراسیمه با پفک نمکی و تنقلات به آلبانی رفته تا با هدایا دادن به اعضای نگون بخت آنان را مجبور به ماندن در تشکیلات بکند .
برای اینکه برای مریم قجر قدری اراجیفی که شوهرش در گذشته نشخوار می کرد را یادآوری کنیم تا متوجه شود که حرفهای مسخره وی هیچ ارزشی ندارد . مگر رجوی شیاد در اشرف نگفته بود که اگر پای تشکیلات به بورژوازی باز بشه دیگه تشکیلات نیست و نابود خواهد شد .
برای فهم بیشتر باید به نمونه دیگری اشاره کنم . رجوی شیاد در نشست جمعی در اشرف تحلیل می کرد که فلان پیشگو روسی گفته که حکومت ایران در سال دو هزارسرنگون خواهد شد و به همین خاطر مریم قجر در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی عنوان داشت که سال دو هزار سال آزادی و رهایی مردم ایران است ! ولی دیدیم که سال دو هزار هم به پایان رسید. ولی این دو موجود هیچ وقت از خودشان انتقادی نکردند مبنی بر اینکه مبنا تحلیل شان اشتباه بوده است . مگر شما نگفته بودید که حکومت ایران پای صلح نخواهد آمد و اگر بیاید به معنی پایان حکومت است ؟ مگر در مورد انتخاب خاتمی در دور دوم نبود که تحلیل می کردید رهبری ایران اجازه نخواهد داد که او به دور دوم برسد و اگر برسد به معنی جام زهر عمل خواهد کرد . آیا این تحلیل تان درست از آب در آمد ؟
آیا تشکیلات رجوی در اشرف زیر چتر بورژوازی بود یا اکنون که در سرزمین بورژوازی زندگی می کند ؟ آیا اکنون دست زدن اعضاء برای لابی های آمریکایی و جنایت کار نشانه همسویی مریم قجر با بورژوازی نیست ؟ شما سعی دارید چه کسی را گول بزنید ؟
مگر برای هزارمین بار نگفتید که حکومت ایران سرنگون می شود چه شده که به یک باره از شعار سرنگونی به شروع دوران سرنگونی رسیدید ؟ مگر سال گذشته جان بولتون آمریکایی نشخوار نکرد که نباید اجازه داد که حکومت ایران به چهل سالگی خود برسد و بر این مبنا رجوی فکر می کرد که می تواند روی این حرف مسخره و بی محتوا سوار شده و زمان مشخصی برای سرنگونی خیالی داد و فکر می کرد که می تواند این بار سرنگونی حکومت ایران را از غرب هدیه بگیرد ولی دیدیم که رجوی حقه باز در یک عقب گرد مفتضحانه عنوان داشت که خیر ، خبری از سرنگونی نیست بلکه دوران سرنگونی شروع شده است به همین دلیل باید گفت که دیگر دوران فریبکاری و حقه بازی رجوی ها به پایان رسیده است . با توجه به شناختی که از تشکیلات و نفراتش داریم باید گفت که سرفصل بهمن ۹۷ می تواند برای مریم قجر بسیار مهم باشد  چون می داند هر چقدر به کله پزی ادامه دهد باز نمی تواند جلوی فروپاشی تشکیلاتش را بگیرد . باید به مریم قجر گفت که دیگر دوران دادن هدایا از قبیل پفک به اعضا و آوردن هیئت های مختلف برای فریبکاری و سرکار گذاشتن افراد باز هم نمی تواند دستاوردی برای مریم قجر داشته باشد چون وقتی تشکیلاتی روی فریبکاری و حقه بازی بنا نهاده باشد دیر یا زود از هم خواهد پاشید و این در دسترس است .

یادداشت از: مجید محمدی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18983

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی