• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

دبیر ستاد حقوق بشر ایران در دیدار با سفیر بلغارستان: حمایت آشکار اروپایی ها از فرقه رجوی تهدیدی برای صلح و ثبات بین المللی می باشد

  • کد خبر : 18555
  • 29 نوامبر 2018 - 8:38

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: حمایت آشکار اروپایی ها از فرقه رجوی مخالف معیارهای حقوق بشری و تهدیدی برای صلح و ثبات بین المللی می باشد.

به گزارش فراق از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمد جواد لاریجانی روز سه شنبه در دیدار با «ریستو پولنداکوف»، سفیر بلغارستان در تهران افزود: منافقین که دستانشان به خون هزاران شهروند بی گناه ایرانی آلوده است، در واقع ماهیت و عملکردشان همانند داعش البته با پوسته نوع دیگر است.
وی تاکید کرد: حمایت از این گروه تروریستی مخالف معیارهای حقوق بشری و تهدیدی برای صلح و ثبات بین المللی می باشد، لذا مبارزه با تروریسم باید بدون مسامحه، فریبکاری و بدون تقسیم بندی به خوب و بد و قاطعانه انجام شود.
لاریجانی تصریح کرد: ما معتقدیم که گفت وگوهای صادقانه حقوق بشری باعث پیشرفت وضعیت حقوق بشر در سطح جهانی خواهد شد، در حالی که تبعیض، استاندارهای دو گانه و سرپوش برای اقدامات تروریستی به اسم حقوق بشر، منهدم کننده ارتقاء حقوق بشر خواهد بود.
معاون بین الملل قوه قضائیه افزود: همانطور که در مبارزه با مواد مخدر همکاری های موثر بسیار خوبی داریم، بهتر است که در مبارزه با تروریسم نیز همکاری های سازنده و موثر داشته باشیم. سیاست جمهوری اسلامی تسامح صفر درصدی با تروریسم بوده و ایران یکی از موفق ترین کشورها در سطح جهان در مبارزه با تروریسم همانند داعش که مورد حمایت غربی ها است، می باشد.
در این دیدار همچنین سفیر بلغارستان خواستار گسترش زمینه همکاری های بین المللی به خصوص حوزه های قضائی و حقوق بشری میان دو کشور شد و از رای مثبت و حمایت ایران در خصوص عضویت بلغارستان در شورای حقوق بشر سازمان ملل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18555

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود