• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

در دیدار انجمن نجات مازندران با خانواده های اسیران فرقه رجوی عنوان شد: رجوی سعی دارد با فریبکاری اعضای خود را نگهدارد

  • کد خبر : 18519
  • 26 نوامبر 2018 - 11:19

برای دیدار با خانواده ها به غرب استان مازندران رفته بودیم تا با تعدادی از خانواده ها که اعضای آنان در فرقه تروریستی رجوی گرفتار هستند ملاقاتی داشته باشم .

وقتی با خانم سیمای صیادی خواهر رحیم صیادی تماس تلفنی گرفتم بسیار خوشحال شد و به گرمی ما را پذیرفت . در این ملاقات همسر خانم صیادی به نام آقای مسلمی نیز حضور داشتند . با هم در مورد وضعیت اخیر فرقه تروریستی رجوی و همچنین آخرین پیام رجوی صحبت کردیم . خانم صیادی گفتند که رجوی فکر می کند در ایران با چه کسانی طرف هست ؟ او در داخل ایران به خاطر جنایتی که انجام داده و همکاری نزدیک با صدام دشمن مردم ایران عملاٌ ماهیت خود را نشان داده است.

رجوی تروریست وقتی از آغاز دوران سرنگونی حرف می زند سعی دارد چه کسی را فریب دهد تا کنون هزاران بار شعار سرنگونی حکومت ایران را داده است و اکنون بعد از گذشت چهل سال تازه عنوان  می کند آغاز دوران سرنگونی ؟ وقتی ما از دوران حرف می زنیم معنایش این است که مشخص نیست چه زمانی خواهد بود و تا کی ادامه خواهد داشت .

در این میان برای روشن شدن این بحث آقای محمد رضا گلی عنوان داشت که اصلاٌ بحث رجوی تروریست سرنگونی نیست .او سعی دارد با فریبکاری اعضای خود را در تشکیلات نگهدارد . رجوی تروریست در پیامی داخلی به اعضای خود گفته بود که حکومت ایران تا بهمن ۹۷ سرنگون خواهد شد و اکنون که نزدیک به دو ماه به آن زمانبندی مانده می خواهد با این پیام جلوی ریزش نیرو را بگیرد چون می داند که بعد از سرفصل بهمن ۹۷ تعداد زیادی از اعضای فرقه رجوی جدا خواهند شد و این پیام فقط جنبه فریبکاری و حقه بازی دارد .

خانم صیادی به همراه همسر گرامیشان که در جریان اخبار فرقه تروریستی رجوی بودند به خوبی مسائل را مورد بررسی قرار می دادند و این برای ما بسیار جالب بود . در انتها خانم صیادی عنوان داشت که ما در این جامعه زندگی می کنیم ولی چیزی که نمود دارد کسی از این فرقه تروریستی حمایت نمی کند حتی خانواده های اعضای گرفتار در فرقه رجوی .

از آنجایی که صحبت های خانواده آقای مسلمی بسیار انگیزاننده بود دلمان نمی آید ملاقات را تمام کنیم ولی چون باید به جای دیگری هم سر می زدیم به آنان قول دادیم که باز هم مزاحم شان خواهیم شد .

ملاقات و برخورد گرم خانواده آقای مسلمی ، دروغهای رجوی تروریست را بیشتر افشا نمود و این انگیزه را در ما ایجاد نمود که با وجود این خانواده های آگاه و روشن رجوی هیچ غلطی نمی تواند در داخل کشور انجام دهد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18519