• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

روزهای عزا در فرقه تروریستی رجوی

  • کد خبر : 18463
  • 21 نوامبر 2018 - 12:46

 این روزها از هر طرف برای رجوی ها فلاکت و بدبختی می بارد. آنها که بعد از سرنگونی صدام یتیم شده بودند ، برای آن که خود را نجات بدهند به سرعت طوق بردگی اربابان جدید را بر گردن نهاده و نوکری همراه با جاسوسی برای صهیونیست ها ، سعودی ها و جنگ طلبان آمریکایی را در دستور کارشان قرار دادند، با این شعار که از این ستون به آن ستون شاید فرجی باشد .

رجوی ها که معتاد کشتار و آزار مردم ایران و مردم هر کشوری که مردمش حامی ایران باشند ، هستند. با روی کار آمدن ترامپ عنان از کف داده و از اقدامات ضد ایرانی او حمایت می کردند تا حدی که بعد از شروع مرحله دوم تحریم های ترامپ علیه ایران ، رجوی ها چند روز دستگاه تبلیغاتی خود را کوک این موضوع کرده بودند که تحریم غذایی و دارویی ایرانیان توسط ترامپ را توجیه نمایند .
اما چون خانه از پای بست ویران است و راهی که رجوی ها در آن می روند یعنی جاده جنایت و خیانت علیه مردم ایران ، جز به تاکستان نخواهد رفت ، شرایط به صورتی غیر منتظره چرخید . نگاهی به برخی اتفاقات که در چند روز گذشته به وقوع پیوست نشان خواهد داد که نه تنها رجوی ها عزادار شدند بلکه اوضاع فلاکت بار بیشتری در انتظار آنهاست .
۲۵ آبان روزنامه واشینگتن‌پست و سپس شمار دیگری از رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع خبری گزارش دادند که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سی‌آی‌ای، در بررسی‌های خود از قتل خاشقجی، نتیجه گرفته که محمد بن سلمان، دستور به قتل او داده است. حتی اگر این خبر بعداً تعدیل شده و یا تکذیب شود ، اما گواه این حقیقت است که اربابان سعودی در یک مخمصه بزرگ گرفتار شده اند و مطمئناً دیگر نمی توانند همچون گذشته به نوکران خود رسیدگی کرده و زیر بال رجوی ها رابگیرند .
* مقاومت فلسطینی ها و جواب های دندان شکن آنها به تهاجمات مرگبار صهیونیست ها ، آنچنان شکافی در بین دولت اسرائیل ایجاد کرد که برخی از اعضای کابینه ناتانیاهویِ کودک کش استعفا داده و خواهان انتخابات زودرس هستند .
* معاون جان بولتن (یکی از حامیان فرقه تروریستی رجوی در دولت ترامپ ) از کاخ سفید اخراج شد.
به گزارش خبرگزاری های بین المللی میرا ریکاردل (معاون اخراج شده جان بولتن) دست راست جان بولتون به شمار می‌رفت و از کادرهای کهنه‌کار و تندرو جمهوری‌خواهان بود .
* ماشین جنگی سعودی ها و متحدینش در یمن به شدت در گل گیر کرده و علیرغم ماهها تلاش و تبلیغات وسیع ، در الحدیده شکست خورده اند . حالا حتی حامیان غربی سعودی ها هم خواهان آتش بس هستند و می دانند که ادامه جنگ اوضاع را برای سعودی خرابتر خواهد کرد .
* کشتار مردم بی دفاع یمن و از جمله کودکان و زنان با سلاح های نامتعارفی که غربی ها در اختیار سعودی ها گذشته اند مایه آبروریزی غربی ها شده و از این رو پارلمان اروپا روز چهارشنبه ۲۳ آبان خواستار نظارت بیشتر بر صدور سلاح از کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد. در قطعنامه نمایندگان پارلمان اروپا آمده که سلاح های اروپایی فروخته شده به عربستان به جنگ در یمن دامن زده است. اعضای پارلمان اروپا در بخش دیگری از این قطعنامه از فروش سلاح به عربستان به عنوان عامل تحت الشعاع قرار گرفتن تلاشهای اتحادیه اروپا برای کنترل فروش سلاح یاد کرده اند. در این قطعنامه همچنین بر لزوم در نظر گرفتن تحریم هایی علیه کشورهای ناقض مقررات صدور اسلحه تاکید شده است.
* در انتخابات میان دوره ای آمریکا جمهوری خواهان که مورد حمایت ترامپ بودند اکثریت مجلس نمایندگان را بعد از ۸ سال از دست دادند و به این ترتیب ضربه ای به اعتبار ترامپ وارد شد .
* در یک ماه گذشته چند تن از اعضای جدا شده ، جدایی خود از فرقه تروریستی رجوی رسماً اعلام نمودند .
* و از همه مهمتر اینکه به سر فصل بهمن ماه که رجوی برای در بند نگه داشتن اعضای فرقه مطرح کرده بود فقط دو ماه دیگر مانده است . بی شک بهمن ماه سرفصلی برای ریزش بیشتر نیرو از فرقه تروریستی رجوی خواهد بود .
رجوی های ضد بشر که مدتی بود از اقدامات ضد ایرانی ترامپ به وجد آمده و برای تحریم دارو و غذا تا نفت و پول ایران جشن می گرفتند ، حالا از اینکه مثلث شوم اربابانشان یعنی آل سعود ، نتانیاهو و صهیونیست های کودک کش و جنگ طلبانی همچون بولتن و جولیانی زیر ضرب رفته اند ، به سوزش شدید افتاده اند و روز و شب شان یکی شده چرا که می دانند با ضعیف شدن این حامیان روز حسابرسی شان نزدیک و نزدیک تر می شود.

یادداشت از: صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18463

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی