• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

دلیل ممانعت دیدار خانواده ها با فرزندان خود در فرقه رجوی چیست؟

  • کد خبر : 18358
  • 15 نوامبر 2018 - 12:57

شهرزاد احسانی ناطق، از مزدوران فرقه رجوی طی  یادداشتی در رسانه های رجوی آورده است :

« چندی قبل برای دیدن خواهر و برادر مجاهدم به آلبانی رفته بودم و در آنجا  شکوه اشرف جدید در آلبانی را به چشم دیدم. دیدم که این خلق قهرمان خستگی ناپذیر چگونه بدون انفعال و با تلاش در حال ساخت اشرفی دیگر هستند. آنجا همچنین به چشم دیدم که عوامل ایران چه جور در سوز و گداز هستند و تلاش می کنند تا به مجاهدین و خانوادهایشان آسیب برسانند که شرح آن در این مقال نمی گنجد .»

حتی یکنفر ازما خانوادگان مرتبط آذربایجانی موفق به رفتن به آلبانی و دیدار با عزیزان دربند خود نشده ایم واگر وضع قلعه مانز درآلبانی طوری خوش است که این مرید رجوی توصیف کرده ، دلیل این ممانعت از حضور ما درپیش فرزندان مان چیست؟

چرا رجوی و دولت آمریکا به ما اجازه نمیدهد که ماهم درآلبانی و درپیش فرزندانمان حاضر شده و مانند خانم شهرزاد به وجد آمده ویک دل نه، صد دل هوادار رجوی شویم؟

چه رمز و رازی دراین کار نهفته است ؟ جزاین است که شرط ملاقات با بندیان مانز، تسلیم واطاعت بی چون و چرا از رجوی ونادیده گرفتن حق کشی ها و جنایات  وسیع اوست.

این  ۲هزار نفر که ازفرزندان ما هستند و دارند به اجبار دسته جمعی برای رجوی بیگاری می دهند و البته ساختن سالن هایی که مریم هر از چندگاهی خودی نشان دهد و جلادان غربی مردم سراسر جهان را بدانجا دعوت کند تا به تاج و تخت اش برسانند!

برده های قدیم، اهرام مصرو غیره را ساخته اند و آیا چیزی ازاین مشقات طاقت فرسا جز پرکردن شکم نصیب آنها شد؟

البته که نه، هرافتخاری هم که بود، به شاهان و فراعنه داده شد.  منظور این خانم از مشاهده عوامل ایران در حوالی قلعه مانز، خانواده ی محمدی بود که چند ماهی برای دیدار فرزندشان سمیه محمدی ، دراطراف این جهنمی که از نظر شهرزاد خانم بصورت زیبا ساخته می شود ، اتراق کرده بودند.

یا او جدا شدگانی را متهم می کند که با شناخت مشکلات بزرگ این خانواده زجر کشیده ، به ابراز همدردی پرداخته بودند.

شما احسانی ناطق! چرا بدون آنکه با این افراد صحبتی داشته باشی آنها را متهم کرده ای؟ اینها چه آسیبی به تو که خانواده به حساب می آیی رساندند؟ این دروغگویی وقیح را از مسعود و مریم یاد گرفته ای و یا چیزهایی از ماکیاول خوانده ای؟

ما فقط بر ضرورت رسیدن به حق خود  که ملاقات با عزیزان مان بوده  تاکید هزاران باره داشته و باند رجوی را به خاطر تضییع این حقوق محکوم کرده و دراین مورد ازتمام مراجع ذیصلاح ملی و بین المللی و وجدان هوشیار بشریت ترقی خواه، انتظار همکاری های موثربرای ملاقات با عزیزان مان داریم.

خانواده های آذربایجانی اسیران فرقه رجوی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18358