• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

یکی از جدا شده های اخیر از فرقه، خطاب به مریم رجوی: چرا اطلاع ندادید که خانواده های ما برای دیدار به پشت دیوار اشرف آمده بودند؟ / غیر از این است که همه عمر و زندگی خود را صرف شما پیش پرداخت کردیم؟

  • کد خبر : 18158
  • 05 نوامبر 2018 - 11:47

 یکی از جدا شده های اخیر از فرقه، خطاب به مریم رجوی گفت: جرم ما این است که بعد از شنیدن ۳۰ سال دروغ دیگر سکوت نکردیم.

به گزارش فراق، غلامعلی میرزایی با انتشار نامه ای در «ایران آزادی» اظهار داشت: این حکایت این روزهای فرقه رجوی است که مدعی بود بر سر دربش شعار صدق و وفاست، این در حالی است که در عمل برای من که ۳۰ سال در این فرقه عضویت داشته ام و جان بر کف تمام عمر خود را داده ام، چیزی جز دروغ و خیانت ندیدم .
راستی باید از این سازمان با آن همه عظمت پوشالی که خودش مدعی است پرسید که چه شده و چه بر شما پیش آمده که این طور فریاد و فغان شما بر بام آسمان رفته آن هم به خاطر اینکه ما فقط اعلام کردیم که رسما از شما فاصله می گیریم وتمامی این مدت که با شما بودیم جز دروغ ندیدیم. صدای ما چگونه تا این حد پیکره  شما را به لرزه در آورده است که مریم رجوی این طور هوار م یزنید و دشنام می دهد و علیه من و سایر دوستان جداشده از فرقه در آلبانی فریاد سر داده و کشف کرده بعد از ۳۰ سال همه ما جاسوس و مزدور بوده ایم.
در واقع در شرایط کنونی سخن ما با این سازمان فرقه گرای رجوی نیست که بیشتر از هزار و پانصد نفر از آنها بالای ۵۵ سال سن دارند، بلکه  با مردم است تا همه کسانی که ذره ای  وجدان و شرف و انسانیت دارند ، قضاوت کنند.
قبل از هر چیز چند سئوال خیلی ساده وجود دارد که باید پرسید و اگر کسی که مدعی است آمده با اسم و رسم و سند ومدرک پاسخ بدهد .
نخستین پرسش این است که سازمان مجاهدین چه زمانی متوجه شد که ما مزدور ایران هستیم؟ آیا تنها بعد از اینکه ما اعلام کردیم از فرقه رجوی در آلبانی جدا شده ایم؟ چرا این گونه است؟ اگر مریم رجوی مدعی است که از قبل و با الهام از مسعود رجوی  جاسوسی و مزدوری ما را کشف کرده است چرا سخنی نگفت؟ چرا به افکار عمومی اطلاع نداد؟

اما مشکل جای دیگری نهفته است. مشکل در تار وپود یک سیستم مافیایی فرقه گرا با رهبری توتالیتر و تمامیت خواه نفهته است که دروغ و خیانت نخستین روش او برای توجیه هدف و ادامه حیات تشکیلات و کنترل نیروهای تشکیلاتی اش می باشد.

پرسش بعدی این است که چرا هیچ وقت در طول این سالیان به ما گفته نشده بود که فرزندان ما جلوی درب اشرف آمده اند و الان این موضوع دارد طرح می شود؟
آیا برای کسانی که برای دیدار خانوادگی عزیزانشان بعد از سال های اسارت و بدبختی به عراق و پشت دیوارهای اشرف آمده بودند، مزدور بودند؟ چرا اطلاع ندادید که خانواده های ما برای دیدن ما به پشت دیوار اشرف آمده بودند ، خانواده هایی که با درد و رنج  و  هزینه شخصی خود  آمده بودند، چرا از جانب مسعود رجوی مزدوران نامیده شدند؟ مریم و مسعود رجوی مزدور چه کسی است و چه می کند ؟ آیا برای این حضرات امکان تعریف آن وجود دارد یا خیر؟
آیا شما مزدور هستید یا ما؟ آیا مزدور شما نیستید که برای صدام حسین و حالا سعودی ها و موساد و جنگ طلب ها مزدوری می کنید؟
آیا رسم روزگار این است و یا همانطور که خانم رجوی فرمودند هرکه با ما نیست بر ماست و شما باید هر مارک و تهمتی که میخواهید به آنها بزنید؟ آیا جرم ما این نیست که گفتیم بعد از ۳۰ سال آنچه مسعود رجوی و مریم رجوی گفته اند، به ماده تبدیل نشده است؟ آیا این مزدوری است؟ یعنی بعد از سی سال هر کس چنین انتقادی کرد، مزدور است؟
اگر شما واقعا در حرفتان صادق هستید چرا تا قبل از اینکه ما اعلام کنیم از سازمان مجاهدین جدا شده ایم و تا به حال تحت مغزشویی این سازمان بوده ایم و فریب آنها را خورده ایم صدایی از شما در نیامد که ما ماموران ایران هستیم؟ چه شد که یک شبه ما همه مزدور شدیم؟ بنابراین  روشن است که این روش استالینیستی فرقه مجاهدین خلق می باشد که هر منتقد خود را ترور شخصیت کند و ما را نیز باکی نیست . مریم رجوی در افشای ما نوشته است : « پیش پرداخت مزدوری ما و …»
به راستی کدام پیش پرداخت آیا غیر از این است که همه عمر و زندگی خود را صرف شما پیش پرداخت کردیم ؟ آیا چیزی برای پرداخت مانده است و یا اینکه شما تمامی شیره جان  و اندیشه مارا کشیده اید؟
آیا داشتن تماس با خانواده آن هم بعد از سی سال بودن در مناسبات شما و دادن همه چیز تا این حد دستگاه شما و انقلاب پاک خواهر مریم تان را به مخاطره  و لرزه بر جان و تنتان می اندازد ؟ آری ،ما بعد از این همه سال شنیدن دروغ و خیانت از جانب شما دیگر حاضر به ادامه آن نیستیم و می خواهیم که همه این دروغها را رسوا کنیم.

رسوا کنیم تا هر کس ذره ای وجدان و انسانیت در وجودش باشد به قضاوت بنشیند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد، واگر هم شما تا این حد لرزان و ترسان نبودید و نیستید میتوانیم یکدیگر را در دادگاه ببینیم تا تمامی دروغ ها و نیرنگ های  شما رسوا شود و بر همه مشخص شود که چه کسانی هستید و چگونه پایه مکتب شماچیزی جز دروغ و خیانت نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18158

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی