• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پیام مریم رجوی خطاب به فرماندهان فرقه: موج جدایی اعضا اصلا به صلاح ما نیست

  • کد خبر : 18023
  • 31 اکتبر 2018 - 11:36

بیش از یک هفته است که از حضور مریم رجوی درآلبانی می گذرد. چنانچه درموضع گیری گذشته هم اشاره کردیم حضور غیرمنتظره مریم قجرعضدانلو درآلبانی برای مهار موج اعتراضات، بحران های درونی و یاس وسرخوردگی اعضای نگون بخت تحت اسارت صورت گرفته است.
مسئولین فرقه آزادی کش رجوی تا این تاریخ از انتشار خبر حضور مریم در آلبانی خودداری کرده اند و برای مقابله با حساسیت های موضوع وعکس العملل های اعتراضی اعضای مستقر در مقراشرف سه مریم را درهتل نشنال تیرانا مستقر کرده اند.
طبق خبرهای دریافتی از همان روز استقرار مریم رجوی دراین هتل وی نشست های خود را بامسئولین و فرماندهان نیرویی را شروع کرده است تا از نزدیک درجریان وخامت اوضاع قرار گرفته وبرای آن چاره اندیشی کند.
مریم رجوی درنشست بافرماندهان همانند گذشته باتوپ پر برخورد کرده وخطاب به آنها گفته اگر شما کار خودتان را خوب انجام داده بودید هیچ نیازی به حضور من دراینجا نبود.

ما دربیرون اعلام می کنیم مرحله سرنگونی است ولی درمناسبات وتشکیلات خودمان کنترل اوضاع دارد از دست ما خارج می شود. ما هرچه بیشتر برعلیه جداشدگان تبلیغ می کنیم وجو خارج از مناسبات را برای جدا نشدن مسموم می کنیم تعداد جداشدگان بیشتر می شود.
موج جدایی اعضا با این روالی که پیش می رود اصلا به صلاح ما نبوده و تاثیر روحی روانی برمقامات دولت و مردم آلبانی می گذارد که دراین سازمان چه خبراست؟
اگر این روند ادامه پیدا کند به زودی دولت آلبانی باید یک مقردراختیار جداشدگان قرار دهد. گزارشاتی که از وضعیت تشکیلاتی نیروها به دستم می رسد اصلا خوب نیست و باید فکر چاره کرد. من تمامی کارها را درفرانسه تعطیل کردم خدمت شما رسیدم تا تکلیف مان را روشن کنید که اهل سرنگون کردن هستید یانه؟ ما به تمامی دنیا اعلام کردیم امسال سال سرنگونی است بعد خودمان در داخل خودمان اصلا جدی نمی گیریم. شما تکلیف ما را امروز مشخص کنید؟ هرروز یک خبری از مقر آلبانی به ما می رسد که چه نشسته اید تشکیلات را دارد آب می برد.
وقتی مسئله سرنگونی برای شما فرماندهان و مسئولین با این همه سال سابقه جدی نباشد برای اعضا جدی است؟ طبق خبرهای رسیده از جداشدگان آلبانی از پنج شنبه مریم رجوی سلسله نشست های ایدئولوژیک تشکیلاتی خود را با لایحه های مختلف تشکیلات آغاز کرده است. در جریان این نشست ها به اعضای شرکت کننده گفته اگر انقلاب نکنید امسال هم از سرنگونی خبری نخواهد بود. اعضا هم درجریان نشست نسبت به این موضع مریم متناقض شده وخطاب به وی گفته اند ما ۳۰ سال است که درحال انقلاب کردن هستیم چطور سرنگون نکردیم. درجریان این نشست ها مهدی ابریشم چی نقش کارچاق کن مریم درنشست ها رابازی می کند و با همان قالتاق بازی و شیادی همیشگی سعی دارد اذهان اعضا را به سمت اثبات بحث های مریم کانالیزه کند.
این نشست ها ادامه دارد ولی خبرهای رسیده حاکی است که نه تنها نتوانسته معضلات ذهنی اعضا را برطرف نماید بلکه برعکس آنها را متناقض ترساخته است. سوال مشترک اعضا در لایه های مختلف از من در جریان نشست ها این بوده است که سرنگونی در۲۲بهمن ۹۷ آری یاخیر؟ ومریم رجوی هم سعی کرده با انداختن توپ در زمین اعضا و ترفند همیشگی سرنگونی پشت انقلاب شما گیرکرده از پاسخ صریح طفره رود.
درحالی که فرقه شیاد رجوی درتبلیغات بیرونی وبه خصوص انتشاراخبارجعلی و کاملا پوچ از فعالیت کانون های شورشی چنین وانمود کند که سرنگونی به زودی محقق خواهد شد خودش درداخل مناسبات با معضل انقلاب نکردن وموج نارضایتی وروند جدایی وفروپاشی تشکیلاتش روبرو است. واقعیت این است که کانون ها درعمق تشکیلات رجوی سربه شورش گذاشته است.
یادداشت از:علی اکرامی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18023

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»