• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

زندگی اشرافی فرزند رجوی در نروژ / رفاه، حق طبیعی برای فرزند رجوی است / دلبند «اشرف» از «محمد» تا «آرمان ربیعی»

  • کد خبر : 17982
  • 29 اکتبر 2018 - 11:48

مصطفی ( محمد ) رجوی – آرمان ربیعی 

مسعود رجوی و رهبران فرقه رجوی ، شعار جامعه بی طبقه توحیدی ، و عدالت و برابری وحق تحصیل برای همه را در دوران بعداز انقلاب تکرار می کردند .  مصطفی رجوی فرزند خردسال مشترک مسعود و اشرف ربیعی ، همسر اول مسعود ، در درگیری خانه تیمی موسی خیابانی در زعفرانیه تهران در ۱۹ بهمن ۱۳۶۰  پیدا شد . وی بعد از مدتی ، به پدربزرگش در مشهد تحویل داده شد و بعداز چندی با تلاش و انرژی زیاد ، از ایران خارج به به پاریس برده شد .

به نوشته ایرکا نیوز(آخرین اخبار از ایران و کانادا)، مصطفی که الان سی و اندی سال دارد ، از دوران کودکی  همراه با محافظ به مدرسه در فرانسه می رفت . بعد هم که به عراق برده شد . مصطفی از انجا که برخلاف دختر مریم رجوی – قجر عضدانلو و مهدی ابریشچمی ( اشرف ) ، در پادگان نظامی اشرف در خانه ویلایی که توسط صدام اهدا شده بود ، زندگی اشرافی داشت ، ولی از زندگی در آنجا راضی نبود و چند بار هم قصد فرار داشت که در گزارشات ۱۳ قسمتی مستند نقض حقوق بشرنوجوانان  درتشکیلات مجاهدین در سال ۲۰۰۶ به یک مورد آن اشاره کرده بودم . اشرف در جریان حمله آمریکا به عراق به پاریس فرستاده شد و مصطفی در اشرف به همراه پدرش ماند .

مصطفی رجوی – مسعود رجوی – مریم قجر عضدانلو – اشرف ابریشم چی

مصطفی از آنجا که ناراضی بود و فرزند « رهبر » محسوب می شد همواره با دیگر نوجوانان از نظر امکانات زندگی تفاوت داشت .  وی در اشرف با نام محمد رجوی معروف بود . مصطفی زمانی مسول ورزشی در تلویزیون مجاهدین بود . وی بهترین لباس ها و کفش های مارکدار می پوشید ، علاقه خاصی به دختران و زنان داشت که البته یک حس طبیعی انسانی و نوجوانی هست ولی موضوع این بود که هیچ وقت وی مورد مواخذه  قرار نگرفت و یا مانند نوجوانان دیگر در نشست های غسل ، مجبور به اعتراف به تفکرات جنسی اش و حمله دیگر ان نشد . زیرا در تشکیلات مجاهدین ، رجوی مقدس است و امام زمانی که بدلایل سیاسی و امنیتی ۱۵ سال هست که از نظر ها غایب شده است .

بعداز انتقال نیروهای مجاهدین به آلبانی با حمایت و دخالت مستقیم کاخ سفید  به آلبانی ، مریم رجوی هم به آلبانی رفت . سپس مصطفی رجوی به نروژ رفت و در آنجا پناهندگی گرفت .

  1. وی بعد از اینکه مدتی علیه سازمان صحبت کرد سازمان وی را در دانشگاه خصوصی ( BI UNIVERSITY )  با شهریه ۴۵ هزار دلاری در نروژ در رشته حقوق ثبت نام کرد که پول آن را فرقه می پردازد . مصطفی رجوی ماهانه ۵ هزار دلار پول توجیبی برای مخارج می گیرد با ضافه پولی که از دولت نروژ برای پناهندگی می گیرد . علت ثبت نام مصطفی رجوی در رشته حقوق ، این است که مجاهدین قصد دارند وی جای عمویش کاظم رجوی که توسط سازمان امنیت جمهوری اسلامی  در سویس ترور شد ، و برای سازمان مجاهدین در سازمان ملل و نهادهای بین المللی کار می کرد را بگیرد .

دانشگاه بای – نروژ

آرمان ربیعی ، نامی هست که مصطفی رجوی در نروژ برای مخفی ماندن از خبرنگاران و افکار عمومی که برای سازمان مجاهدین و سیاست های دوگانه انها تناقض دارد ، می باشد .

۲-قبل  از جریان  اشغال کویت توسط صدام در ۱۹۹۱- ۱۳۶۸  زمان مسعود رجوی تصمیم به  اعزام کودکان و نوجوانان به نزد هواداران در اروپا و آمریکا و کانادا گرفت . ده ها  نوجوان با پاسپورتهای تقلبی به این کشورها اعزام شدند .   خوشحالی رجوی که از مرز دریایی کویت به ایران حمله می کنیم  چندان طول نکشید زیرا، نیروهای ائتلاف آمریکا ، صدام را از کویت بیرون راندند و شکست سنگینی به نیروهای گارد ریاست جمهوری عراق وارد آوردند . با بدترشدن وضعیت صدام در عراق ، رجوی تصمیم به برگرداندن نوجوانان به اشرف گرفت زیرا نیروی جوان کمی به سازمان می پیوست و سازمان پشتوانه ای نداشت.  بغیر از چندین مورد که حامیان مجاهدین این فرزندان را برنگرداند، ده ها  نوجوان مجددا با پاسپورتهای تقلبی زیر چشم مامورین امنیتی کانادا و اف بی ای از کانادا به آمریکا و از آمریکا به عراق برگردانده شدند .

در این میان دختران در بخش جداگانه ای نگهداری شدند و گزارشاتی از ارتباط جنسی رهبران و فرماندهان مجاهدین با این نوجوانان و جوانان ، تحت عنوان ازدواج انقلابی  توسط جدا شدگان منتشر شده و یا خصوصی گفته شده است.  این دختران از نظر زندگی در شرایط بهتری از پسران قرار داشتند .

در هر دو صورت چه پسران و چه دختران ، هیچ کدام از این افراد نوجوان ، نتوانستند ادامه تحصیل بدهند . سازمان آنها را با کارهای روز مره  پر می کرد و با شعار امسال سال سرنگونی هست که از سال ۱۳۶۰ مرتب تکرار شده است ، آنها را از جدا شدن از سازمان منصرف می کردند . در یک کلام  از تیم تشکیلاتی  نوجوانان و کودکان متولد و بزرگ شده فرقه رجوی در عراق  که الان همه به سن های بالای ۲۵ سال رسیده اند  تقریبا هیچ نوجوانی  تحصیلات دانشگاهی ندارد . آنها خواندن و نوشتن هم در سطح دبیرستان هم بلد نیستند.

داستان مصطفی رجوی ، دو گانگی سیاسی و ایدئولوژیک رهبری  مجاهدین ، مسعود و مریم رجوی ، و جامعه بی طبقه توحیدی  است که  هزاران نوجوان و جوان و تحصیلکرده و فعال سیاسی و اجتماعی ایرانی ، جان خود را برای آن از دست  دادند . آموزش عالی و نحوه زندگی مصطفی رجوی  حق وی هست . نقد من بر فریب  نیروهای وفادار و تشکیلات مجاهدین و ستمی  و سو استفاد هایی که بنام مبارزه بر نسل جوان فنا شده در پایگاه های نظامی مجاهدین درعراق رفت و هیچ کسی از مجاهدین به آن پاسخ نمی دهد .

سعید سلطانپور

هدف فراق، گسترش اطلاع رسانی است لذا انتشار برخی مطالب به معنای تایید کامل نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17982