• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

وقتی فرقه رجوی دست به دامن یک بیمار شد / منافق غلط ‌کرده از پدرم حمایت کند

  • کد خبر : 17947
  • 28 اکتبر 2018 - 11:17

رسانه ها و شبکه های اجتماعی وابسته به فرقه رجوی (منافقین) از چند روز قبل اقدام به راه اندازی صفحات حمایت از یک به اصطلاح رابط این فرقه تروریستی که اکنون در یک بیمارستان بیماران روانی در مشهد بستری است کرده اند.

به گزارش فراق به نقل از هابیلیان، هاشم خواستار که از چند روز قبل به دلیل اختلالات روانی در بیمارستان بستری شده است سابقه حمایت از عناصر تروریست زندانی و قصاص شده فرقه رجوی را دارد و از معترضان به مجازات محمد ثلاث عضو فرقه دراویش و قاتل سه سرباز وظیفه نیروی انتظامی به شمار می رود. فرقه تروریستی منافقین نیز از دور روز قبل با پوشش خبر بستری شدن این فرد در بیمارستان، تعدادی هشتگ در حمایت از وی منتشر کرده است. علاوه بر اینکه صفحات متعلق به این فرقه در فیس بوک و توییتر، ضمن حمایت از وی، هشتگ های اختصاصی فرقه رجوی را نیز منتشر کرده اند.

منافق غلط ‌کرده از پدرم حمایت کند

اما بر خلاف ادعای واهی رسانه‌های فرقه رجوی، فرزند هاشم خواستار از وضعیت مناسب پدرش در بیمارستان و پایبندی‌اش به نظام گفت.

خواستار، عصر سوم آبان ماه پس از دیدار وملاقات با پدرش در بیمارستان ابن سینا مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار «صبح توس» با اعلام اینکه بنده به ملاقات پدرم رفتم و وضعیت عمومی و ظاهری‌اش خوب بود، اظهار کرد: تمامی پرسنل با ما و خانواده برخورد خوبی داشتند، ضمن اینکه ما را در جریان امور قرار دادند و اجازه دادند پدرم را ببینیم و در حال حاضر تحت درمان پزشکی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد جوسازی و شایعه پراکنی سایت‌های خبری و معاند و اینکه چنین مطرح کرده بودند که پدرتان در شرایط سخت امنیتی گرفتار و به وی غذا و دارو داده نمی‌شود، بیان کرد: اسم رسانه‌های معاند بر روی خودشان است، یعنی معاند هستند، بنده به شدت با آن‌ها و کارهایشان مخالفم و نهی می‌کنم.

خواستار افزود: وضعیت پدرم خوب است و مسئولین برخورد مناسب و خوبی در قبال ما دارند؛ البته از قبل فشار خون پدرم مقداری بالا بوده و سابقه مصرف قرص دارد.

وی در مورد اینکه آیا پدرش قبلا نیز سابقه بازداشت داشته است، اظهار کرد: پدر بنده در مورد مسائل مربوط به فرهنگیان به جرم اقدام علیه امنیت ملی بازداشت بوده است؛ اعتصاب فرهنگیان و مسائل صنفی آن‌ها در سال ۸۸ و هم زمان با فتنه ۸۸ بوده است.

خواستار که به همراه مادر و نوه هاشم خواستار به دیدار پدرش رفته بود درباره موضع گیری رسمی و حمایت گروهک‌هایی همچون فرقه تروریستی منافقین و صدای آمریکا از هاشم خواستار تصریح کرد: منافقین غلط کرده‌اند، اصلا موضوع ما داخلی بوده و به آن‌ها هیچ ارتباطی ندارد؛ منافقین چند وقت پیش هم همزمان با اعتراضات مردم برای گرانی، وارد معرکه شدند و به دروغ ادعا کردند فلان شعارها سرداده شده که در واقع اصلا این طور نبود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17947

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد