• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شوی سیاسی-خیابانی رجوی‌ها برای وطن‌فروشی

  • کد خبر : 17932
  • 02 می 2023 - 11:47

شوی سیاسی فرقه رجوی برای وانمود کردن اینکه در ایران دارای پایگاه اجتماعی است، تمامی ندارد.

به گزارش فراق، رجوی‌ها درحالی سعی می‌کنند خود را در داخل ایران محبوب نشان دهند که براساس همه نظرسنجی‌ها و تحقیقات به‌عمل امده از سوی نهادهای داخل و حتی خارج از کشور، این گروه یکی از منفورترین سازمان‌های ضدایرانی محسوب می‌شود که سابقه حمله نظامی به کشور خود را دارد و در این راستا حتی اپوزسیون خارج‌نشین نیز حاضر نیست ننگ همراهی با این گروهک تروریستی را تحمل کند.

با این حال رسانه‌های این فرقه می‌کوشند تا با روش‌های گوناگون هر حرکتی در داخل کشور را به‌نوعی منسوب به خود کرده و از این راه برای این سازمان فراموش شده اعتباری کسب کنند. در تازه‌ترین نمونه در این راستا، برخی اعتراضات صنفی معلمان به فرقه نسبت داده شده و این سازمان از این حرکت حمایت کرده است!

بدیهی است که هیچ‌یک از معلمان معترض به قصد همراهی با فرقه رجوی دست به اعتراض صنفی نزده‌اند و این رجوی ها هستند که می‌خواهند به هرصورتی خود را عامل اصلی بروز تنش در داخل کشور معرفی کنند. با این حال برای آنکه میزان حمایت راستین جریان نفاق از معلمان به‌خوبی معلوم شود، بد نیست یادآوری کنیم که در جریان ترورهای دهه شصت، همین سازمان تروریستی، ۱۵۶ معلم فرهیخته کشورمان را به شهادت رساند و گروهکی که دستش به خون معلمان بیگناه آلوده است، اکنون چطور می‌تواند داعیه‌دار حمایت از قشر مظلوم معلم باشد.

یکی از ویژگی‌های نفاق چنانکه از نامشان نیز پیداست، آن است که چهره‌ای نقاب‌زده از خود ارائه کرده و برخلاف ماهیت اصلی خود، ژست‌ متفاوت می‌گیرند. بنابراین جریان نفاق به‌خوبی می‌تواند درحالیکه برای فشار معیشتی به مردم ایران برنامه‌ریزی کرده و به سناتورهای آمریکایی مشاوره می‌دهد، ژست حمایت از مردم به خود گرفته و برای فقر و فشار اقتصادی مردم اشک تمساح بریزد.

این درست همان نقشی است که رجوی ها در برابر معلمان فرهیخته بازی می‌کنند و در شرایطی که عامل اصلی تنگناهای اقتصادی، وطن‌فروشی سازمان‌هایی چون رجوی است، این سازمان می‌کوشد تا نه فقط خود را حامی اقشار مختلف مردم جلوه داده، که حتی فراتر از آن، مدعی اعتراض مردم در حمایت از همین سازمان تروریستی شود.

ناگفته پیداست که این کوشش‌ها در داخل ایران هیچ تاثیری بر افکارعمومی نداشته و مردم ایران سابقه ننگین و سیاه منافقین را در یاد دارند. با این وجود باید برای دولت‌هایی دل سوزاند که فریب شوی سیاسی – خیابانی فرقه رجوی را خورده و به گمان اینکه به‌واقع رجوی های خائن در میان مردم ایران جایگاهی دارند، به این سازمان کمک مالی کرده و به امید براندازی نظام انقلابی ایران، پول خود را دور می‌ریزند.

در داخل ایران، معلمان، کارگران، رانندگان، دانشجویان و همه اقشار مردمی که می‌دانند می‌توانند آزادانه اعتراضات خود را بیان کنند، از منافقین اعلام برائت کرده و می‌دانند جلادان منافق که دست‌شان به خون همکاران آنها آلوده است، هیچ‌گاه به‌فکر منزلت معلمان و ارتقای موقعیت زندگی آنها نبوده و همه مواضعی که به‌زعم خود در قبال حمایت از جریان‌های اعتراضی در ایران می‌گیرند، مقدمه‌ای بیش نیست برای افزایش فشارها بر مردم ایران.

یادداشت از: دکتر مصطفی انتظاری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17932

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی