• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رهبران فرقه رجوی به اعضای خواهان جدایی مارک مزدوری می زنند

  • کد خبر : 17930
  • 28 اکتبر 2018 - 9:47

فرقه مزدور و مردم فروش رجوی در ادامه سیاست رد گم کنی و مخفی کردن ذات وماهیت خود فروشی سیاسی، اقدام به انتشار مقالاتی برعلیه عظیم میش مست وغلامعلی میرزایی نموده است.
نامبردگان بیش از ۳۰ سال در این فرقه جهنمی عمر و جوانی خود را از دست داده و قبل از آن هم چندین سال در اردوگاه های مرگ صدام دراسارت بوده اند.
اینکه چگونه می شود بعد از گذشت ۳۰ سال عضویت حرفه ای وتمام وقت به یک باره و آن هم بعد از اعلام جدایی مزدورشدند. باز اینکه چگونه می شود در تشکیلاتی که اعضا از کوچک ترین حق تماس و ارتباط با بیرون فرقه محروم هستند توانستند با وزارت اطلاعات ارتباط برقرارکنند سوالی است که باید سرکردگان فرقه به آن پاسخ بدهند.

ولی موضوعی که دراین یادداشت به آن می خواهیم بپردازیم این است فرقه رجوی که زمین و زمان را مزدور و خائن می داند خودش درکجای این این داستان است؟ همه اعضایی که درطی سال ها درمناسبات فرقه رجوی و درعراق بوده اند به خوبی یاد دارند که هریک از اعضا که درخواست جدایی داشتند به عنوان نفوذی جمهوری اسلامی به استخبارات عراق تحویل داده می شدند.
جالب اینجاست آنها هنوز لباس ارتش آزادیبخش به تن داشتند و تحت کنترل تشکیلاتی بودند.در نشست های موسوم به طعمه رجوی حرف اصلی را زد، وی گفت سیاست ما در قبال اعضای ناراضی وخواهان جدایی مشت آهنین است. هرکس که خواهان جدایی است ابتدا باید پنج سال در زندان های اشرف بماند سپس ما او را به جرم ورود غیرقانونی به خاک عراق تحویل دولت عراق می دهیم.
بعد برای اینکه ته دل اعضای منتقد را خالی کند اضافه کرد خودتان بهتر می دانید استخبارات عراق با کسانی که غیرقانونی وارد عراق شوند چگونه برخورد می کند؟ لابد داستان اتفاقات زندان ابوغریب را شنیده اید؟
یک روز که برای دیدن یکی از افسران عراقی به مقرشان در پادگان اشرف رفته بودم افسر مربوطه از من سوال کرد سه روز پیش برادران شما یک نفراز مجاهدان را که می گفتند به جرم جاسوسی برای حکومت ایران دستگیرکرده را به مقرما شبانه تحویل دادند و از ما خواستند از او بازجویی کرده واعتراف بگیریم ما هم او را به استخبارات بغداد فرستادیم. بعد با تعجب این فرد (مقاتل) می گفت ۱۵ سال است که عضومجاهدین است من دارم شاخ در می آورم چگونه یک جاسوس ایران این همه سال بین شما بوده وشما نتوانستید شناسایی کنید؟
این خوب نیست چون ما دیگر به هیچ کدام از شما نمی توانیم اعتماد کنیم. البته بعدها برایم مشخص شد آن فرد جزو یکی از لشکرهای رزمی بود و فقط درخواست جدایی داده بود.
درهمان سالها و درجریان نشست های موسوم به طمعه رجوی بحث خروج ممنوع را مطرح کرد وعلنی گفت رفتن به خارج نداریم، باز اعلام کرد درب داخل باز است ما خودمان هرکس که خواست را با قاچاقچی به ایران می فرستیم.
در آن نشست من و خیلی دیگر شوکه شدیم که به رغم اینکه رجوی می داند مجازات نفری که با حکومت ایران مبارزه مسلحانه کرده مرگ است چگونه حاضر شده آنها را به ایران تحویل دهد؟ وقتی به زندان تیف آمده بودیم. شب افسرامنیتی ارتش امریکا ما را به اتاقش صدا زد و گفت چرا شما معاهده صلح با ارتش آمریکا را امضا نکردید؟
چرا هنوز بر مشی مسلحانه اصرار دارید و مخالف خلع سلاح و رابطه مسالمت آمیز با آمریکا هستید وقتی تعجب ما را دید گفت مسئولین شما در پرونده هایی که بعد از آمدن شما برایمان فرستاده اند مدعی شدند که شما تروریست هستید و خواهان ادامه مبارزه مسلحانه وضدیت با آمریکا هستید.
در کشورهای اروپایی هم داستان خبرچینی و فروختن اعضای جداشده و ناراضی از عملکردهای فرقه به دستگاه های امنیتی آن کشورها اظهرمن الشمس است و تاکنون خیلی از اعضا دستگیرشده و در زندان هستند.
حال رهبران این فرقه با این سابقه مزدوری و آدم فروشی به اعضای خواهان جدایی مارک مزدوری می زنند. رجوی که اساس کارش درادامه زندگی خائنانه درشکاف، مزدوری و جاسوسی برای بیگانگان است همه را به ظن خود پندارد و صد البته تمامی این ادعاهای مضحک ومزخرف همچون تف سربالا برپیشانی ننگین اوخواهد نشست.

یادداشت از علی اکرامی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17930