• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

دل گویه های محمد رضا فروغی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی: دلم برای برادرم تنگ شده است

  • کد خبر : 17584
  • 11 اکتبر 2018 - 12:14

محمدرضا فروغی، برادر یکی از اسیران فرقه رجوی به دفتر انجمن نجات اراک مراجعه کرد و گفت و گویی با مسوولان این دفتر انجام داد.

فروغی سفره دلش را در رابطه برادرش مصطفی باز کرد و در ادامه گفت: دلم می خواهد با برادرم دیداری داشته باشم، مصطفی با فرقه رجوی هیچ آشنایی نداشت، زمانی که ایران بود تحصیل می کرد و برای ادامه تحصیل با کلی مشکلات مالی به انگلیس رفت.

فروغی ادامه داد: زمانی که در انگلیس بود با من در تماس داشت، از وضعیت او در آنجا با خبر بودم من در آلمان بودم از من دعوت کرد به انگلیس بروم و مدتی در کنار او باشم، من هم در جواب به او گفتم سرم خلوت شد حتما به انگلیس سفر می کنم. به دلیل کار و درس چند وقتی با هم تماس نداشتیم چند روزی تعطیلی داشتم شماره مصطفی را گرفتم جوابی نداد، با خودم گفتم شاید در گیر درس است.

او ادامه داد: چند روزی بود مستمر با او تماس می گرفتم متاسفانه جواب نمی داد، با یکی از دوستان نزدیک او در انگلیس تماس گرفتم و به او گفتم ازمصطفی خبر داری؟ مقداری مکث کرد و من نگران شدم. به وی گفتم برای مصطفی اتفاقی افتاده؟ در جواب گفت  که مصطفی دیگر دانشگاه نمی آید، متاسفانه گروهی بنام مجاهدین او را فریب دادند و با خود بردند. به او گفتم کجا؟ در جواب گفت من دنبال کردم، مصطفی را به عراق منتقل کردند، گوشی را قطع کردم و چند روزی در حال خودم نبودم، ماتم برده بود مجاهدین چه گروهی هستند و مصطفی در عراق چکار می کند .

فروغی افزود: الان ۳۰ سال است برادرم با من تماسی نداشته و خبری ندارم، نمی دانم در چه وضعیتی به سر می برد .
وی گفت: می دانم برادرم الان در آلبانی است . این فرقه با آزادی انسان مخالف است ایدئولوژی آن به اسارت گرفتن انسانهاست و عمر انسانها را به تباهی می کشد. رجوی و سرانش به ملت ایران خیانت کردند الان هم با دشمنان مردم ایران دست به یکی شدن و بر علیه مردم ایران هستند .
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اراک

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17584

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود