• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فرقه رجوی تحمل یک خبرنگار مستقل را ندارد+فیلم

  • کد خبر : 17142
  • 08 سپتامبر 2018 - 11:15

چند روز پیش بیانیه شورای مرکزی فرقه رجوی را درمورد «کانال ۴» انگلیسی خواندم که ادعا می کرد این کانال بایستی به آنها خبر می داد که می خواهد برای تهیه فیلم و گزارش از فرقه بیاید.

باید بگویم فرقه رجوی یکی از فرقه هایی است که با انواع و اقسام فریب ها خود سانسوری دارد. آنها حتی در اخبار تلویزیون خود به طور فاحشی سانسورانجام می دهند وخبرهای دروغ را از منابع موهوم بیان می کنند.

آنها با این کار می خواهند در داخل مناسبات خود به اعضای بی خبر از دنیا القا کنند که فرقه در نقطه قدرتمندی قرار دارد و این دروغ ها را آنقدر تکرار می کند که شنونده باورکند.

فرقه رجوی به قدری از شفاف سازی می ترسد که تحمل یک خبرنگار مستقل را ندارد. در این بیانیه شورای فرقه ترس وهراس خود را نشان داده است. مگر شما در مقر آلبانی چه کار می کنید که از یک دوربین و خبرنگار واهمه دارید، اینجا که منطقه نظامی نیست.

مگر نمی گوئید که کار فرهنگی می کنید پس این همه هیاهو برای چیست؟

این فرقه تمام کارهایش غیرقانونی وخلاف است وچون توان شفاف سازی ندارد می آید با قوانین همان کشور به جنگ با مخالفان خود می رود.

مگر در لیبرتی همین فرقه نبود که موقع آمدن کمیساریا ونماینده های سازمان ملل چند نگهبان می گذاشت و به محض اینکه ماشین کمیساریا می آمد خبر می دادند و به آدم های خود می گفتند مشکلات صنفی خود را بیان کنید و بگوئید دولت عراق نمی گذارد که آذوقه بیاید.

همان آذوقه که می آمد کجا می رفت؟ چرا اعضا همیشه گرسنه بودند؟ مگر همین فرقه نبود که وقتی کمیساریا به مقر زنان می رفت پیام می داد که کمیساریا به مقر زنان رفته و از زبان وکلای بی شرف خود می گفت که این زنان مسلمان هستند وکسی نباید به مقر آنها برود؟

یادتان رفت این همه بیانیه ها ؟الان می گوئید که تلویزیون «۴» بایستی خبر می داد. آیا نمی خواستید قبل از آمدن خبرنگار صحنه سازی کنید؟ و ده ها سوال دیگر

شما هرگز شهامت شفاف سازی ندارید.

لینک فیلمی که «لینزی هیلسام» به عنوان خبرنگار مستقل از  شبکه ۴ انگلستان علیه فرقه رجوی منتشر کرد.

انتشار این فیلم فقط در راستای اطلاع رسانی بی طرفانه «فراق» بوده و به منزله تایید محتوای آن نیست.

یادداشت از سینا سالاری

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17142