• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یکی از جدا شده های فرقه رجوی: سران فرقه رجوی، جدا شده ها را تهدید به مرگ کردند / سران فرقه رجوی: جداشده ها را بزنید، ما در دادگاه های آلبانی موضوع را حل می کنیم!

  • کد خبر : 16810
  • 23 آگوست 2018 - 22:08

یکی از جدا شده های فرقه رجوی گفت: سران فرقه رجوی، جدا شده ها را به طور آشکار تهدید به مرگ کردند.
احمد خاکی صبح امروز در گفت و گو با فراق، اظهار داشت: اخیرا چندین نشست توسط سران رده بالای این فرقه در تمام لایه ها توسط مریم رجوی، زهرا مریخی و مهدی ابر یشمچی برگزار شد و آنها افراد را تهدید کردند که هرکس از فرقه خارج شود، در هر جای جهان برود به حساب تک تک آنها خواهیم رسید.

وی افزود: به اعضای درون فرقه گفته می شود که افراد جدا شده بدتر از یک پاسدارهستند و اگر یک گلوله در دست دارید باید به این فرد بزنید.
وی ادامه داد: به اعضای فرقه گفته می شود که سرنگونی در چشم انداز است و این، آخرین سال حضور ما درآلبانی می باشد و هر فرد حساب کارش را بکند.
خاکی ادامه داد: سران فرقه می گویند ما به جدا شده ها رحم نمی کنیم، چون برخلاف خواسته مسعود عمل کرده اند. آنها اعضای درون فرقه را تشویق می کنند تا در خیابان به افراد جدا شده دشنام دهند، عکس و فیلم بگیرند تا فرد را به واکنش بیاندازند.
وی افزود: سران فرقه به اعضا می گویند ترس نداشته باشید و جداشده ها را بزنید، سازمان با پول مسئله را حل می کند، می گویند ما در دادگاه های آلبانی آشنا داریم وموضوع را حل می کنیم!
این جدا شده با تشریح خیانت های مسعود رجوی افزود: نگاه کنید که فرقه با چه شکل و دروغ بافی دم از آزادی و حقوق بشر می زند اما به هیچ کس حتی اجازه آزاد فکرکردن هم نمی دهد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16810

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی