• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مصطفی محمدی، پدر یکی از دختران اسیر در فرقه رجوی: عشق ابدی‌مان را نثار دخترم سمیه کرده و به دنیا ابلاغ می‌کنیم

  • کد خبر : 16333
  • 01 آگوست 2018 - 11:16

مصطفی محمدی، پدر یکی از دختران اسیر در فرقه رجوی با انتشار پیامی اعلام کرد که تا عشق به فرزندمان در قلب‌ما جارى و زنده هست و تا حمایت دولت و مردم آلبانى هست ما استوار برای رهایی سمیه ایستاده‌ایم و کوتاه نمی‌آئیم.

وی اظهار داشت: من و همسرم محبوبه آنچه را در قلبمان است روى تى‌شرت‌هایمان به تصویر کشیده‌ایم. ما عشق ابدی‌مان را که تا دنیا دنیاست، باقى‌است نثار دخترمان سمیه می‌کنیم و به این وسیله به دنیا ابلاغ می‌کنیم.
محمدی گفت: ما بارها و بارها اعلام کرده‌ایم و بار دیگر اعلام می‌کنیم که پیرو و نماینده‌ى هیچ نهاد و جریان سیاسى نیستیم ما فقط و فقط خواهان آزادى سمیه و دیدار دوباره‌ى او هستیم و تنها به عشق او به این سرزمین آمدیم.
این پدر داغدار ادامه داد: مردمان مهربان و میمهان‌نواز آلبانى از من و همسرم به‌خوبى پذیرایى کردند، عشق‌مان را درک کردند، چون عشق پدر و مادر به فرزند بى‌نهایت زیبا، پاک و خالص است.
وی افزود: ما از دشمنان‌مان یعنی فرقه‌ى تروریستی رجوی، نمی‌ترسیم. تا خدا هست، تا عشق به فرزندمان در قلب‌مان جارى و زنده هست و تا حمایت دولت و مردم آلبانى هست ما استوار برای رهایی سمیه ایستاده‌ایم و کوتاه نمی‌آییم.
مصطفی محمدی در پایان گفت: امیدواریم که روزهاى انتظار به‌زودى زود پایان پذیرد و چشمانمان به دیدار عزیزمان روشن گردد تا زخم‌هاى جان و روح و قلبمان التیام باید و شادى دوباره به قلب‌مان باز گردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16333

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی