• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

خیانت منافقین این بار در پوشش گروه های مردمی: دعوت منافقین به تظاهرات مردمی

  • کد خبر : 16328
  • 01 آگوست 2018 - 11:13

این روزها متنی از سوی منافقین در حال انتشار است که همه آحاد مردم را به تظاهرات مسالمت‌آمیز و بدون درگیری دعوت کرده، در حالی که قرار است با انجام پروژه‌ی کشته سازی در جهت ناامنی اقدام کنند.

به گزارش فراق، دشمنان به کمک شبکه‌های نفوذ، همزمان با بالا رفتن قیمت سکه و ارز و کاهش ارزش پول ملی به‌دنبال شوراندن مردم علیه نظام هستند و برای این منظور برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

اعتراض به وضعیت موجود بی‌شک حق مردم است و باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود لیکن این موارد باید از طریق رسانه ها انجام شود تا راه سوءاستفاده را ببندد.

تجربه ثابت کرده که تظاهرات به ظاهر مسالمت‌آمیز در نهایت منجر به آشوب، کشته‌سازی و ناامنی می‌شود و این همان چیزی است که منافقین و دشمنان قسم خورده ایران و اسلام در پِی آن هستند.

منافقین هم اکنون با استفاده از ظرفیت فضای مجازی درحال انتشار دعوتنامه برای تظاهرات سراسری در ایران هستند تا پس از تجمع کنترل آن را به دست بگیرند و با شعار هنجار شکن و تخریب و آتش سوزی به مقابله با نظام و مردم پرداخته و نیت شوم و پلید خود را پیگیری کنند.

مطالبه گری و انتقاد در خصوص اوضاع اقتصادی حق مسلم ملت ایران است و باید از سطح جامعه شروع شود اما نه زیر پرچم منافقین کور دل و جنایتکار .

امنیت کشور حاصل خون هزاران شهید به خون خفته است که ۱۷ هزار نفر از آنها توسط خود منافقین به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16328

نوشته های مشابه